• Anonym (Besvi­ken)
    Sat 10 Aug 2019 10:08
    790 visningar
    30 svar
    +1
    30
    790

    Onanerade och sög på mina fingrar efteråt

    Onanerade inför en kille och efteråt sög jag av mina fingrar. Det här var ganska länge sedan och jag minns inte exakt om jag stoppade in dem eller bara hade dem på klitorisen och innanför de yttre blygdläpparna men det är väl saksamma? Nu har jag sån ångest över det så jag undrar

    blev hela grejen äcklig bara för att jag sög på mina fingrar? Hade ni äcklats? 

    Jag är väldigt bekväm med min själv och gör sådant när jag onanerar själv. Tycker om hur jag smakar och är bara van vid att göra det, men det är ingenting jag vill göra framför någon, tyvärr blev det så ändå

    Han sa ingenting. Hade tittade på mig hela tiden och gillade det, han bad mig fortsätta och visade att han är upphetsad. När jag stoppade fingrarna i min mun såg han lite chockad ut, såg att han försökte dölja sin chock men det var tydligt att han inte väntade sig det

  • Svar på tråden Onanerade och sög på mina fingrar efteråt
  • Anonym (Peppi­s)
    Sat 10 Aug 2019 10:12
    #1

    Tycker inte det är något att må dåligt över. Han är ju lite töntig i så fall. Är ju inte ovanligt att kyssas efter oralsex (inte i min värld iaf) och då smakar man ju också på sig själv.

  • Anonym (Peter­)
    Sat 10 Aug 2019 10:18
    #2

    Blev han chockad var han nog väldigt oerfaren.

  • Anonym (kille 25)
    Sat 10 Aug 2019 10:26
    #3
    Anonym (Besviken) skrev 2019-08-10 10:08:52 följande:

    Onanerade inför en kille och efteråt sög jag av mina fingrar. Det här var ganska länge sedan och jag minns inte exakt om jag stoppade in dem eller bara hade dem på klitorisen och innanför de yttre blygdläpparna men det är väl saksamma? Nu har jag sån ångest över det så jag undrar

    blev hela grejen äcklig bara för att jag sög på mina fingrar? Hade ni äcklats? 

    Jag är väldigt bekväm med min själv och gör sådant när jag onanerar själv. Tycker om hur jag smakar och är bara van vid att göra det, men det är ingenting jag vill göra framför någon, tyvärr blev det så ändå

    Han sa ingenting. Hade tittade på mig hela tiden och gillade det, han bad mig fortsätta och visade att han är upphetsad. När jag stoppade fingrarna i min mun såg han lite chockad ut, såg att han försökte dölja sin chock men det var tydligt att han inte väntade sig det


    Låter sjukt hett, skulle gärna vilja se sådant själv irl.
  • Sat 10 Aug 2019 13:10
    #4

    Låter supersexigt, han blev nog mer förvånad än skrämd. Finns inget äckligt i det.

  • Anonym (.)
    Sat 10 Aug 2019 13:54
    #5

    Skulle också ha blivit positivt förvånad över en sådan kinky tjej som gör sådant.

  • Sat 10 Aug 2019 16:34
    #6

    Klart det finns killar som tycker det är äckligt, men de flesta skulle inte reagera negativt och skulle uppfatta det hela som väldigt sexigt och att du är frigjord och härlig!

    Finns ju killar som själva inte vill slicka samt som inte vill kyssas efter man gett dem oralsex för att de tycker att båda fittsaften och deras egen sperma är något man inte vill ha i munnen ( de flesta har dock inga betänkligheter att spruta i munnen, haha).

    Så vad just denna kille tyckte och tänkte vet bara han.. men du ska oavsett inte skämmas!

  • Anonym (Man 43)
    Sat 10 Aug 2019 17:11
    #7
    Anonym (Besviken) skrev 2019-08-10 10:08:52 följande:

    Onanerade inför en kille och efteråt sög jag av mina fingrar. Det här var ganska länge sedan och jag minns inte exakt om jag stoppade in dem eller bara hade dem på klitorisen och innanför de yttre blygdläpparna men det är väl saksamma? Nu har jag sån ångest över det så jag undrar

    blev hela grejen äcklig bara för att jag sög på mina fingrar? Hade ni äcklats? 

    Jag är väldigt bekväm med min själv och gör sådant när jag onanerar själv. Tycker om hur jag smakar och är bara van vid att göra det, men det är ingenting jag vill göra framför någon, tyvärr blev det så ändå

    Han sa ingenting. Hade tittade på mig hela tiden och gillade det, han bad mig fortsätta och visade att han är upphetsad. När jag stoppade fingrarna i min mun såg han lite chockad ut, såg att han försökte dölja sin chock men det var tydligt att han inte väntade sig det


    Låter bara sjukt sexigt!
  • Anonym (Rosla­gen)
    Sat 10 Aug 2019 17:42
    #8

    Skulle nog ha kommit av det själv och det var nog kanske det han som såg på gjorde men ville inte säga att han kom i kalsongerna Flört

  • Anonym (aquam­arina)
    Sat 10 Aug 2019 18:09
    #9
    Anonym (Roslagen) skrev 2019-08-10 17:42:20 följande:

    Skulle nog ha kommit av det själv och det var nog kanske det han som såg på gjorde men ville inte säga att han kom i kalsongerna 


    Är tjej själv men tror du är nåt på spåren här faktiskt. Kan ha varit så att han inte alls blev äcklad utan att det helt enkelt gick för honom och han därför fick ett lite skumt uttryck i ansiktet.
  • Anonym (Man 43)
    Sat 10 Aug 2019 18:34
    #10
    Anonym (aquamarina) skrev 2019-08-10 18:09:00 följande:

    Är tjej själv men tror du är nåt på spåren här faktiskt. Kan ha varit så att han inte alls blev äcklad utan att det helt enkelt gick för honom och han därför fick ett lite skumt uttryck i ansiktet.


    Ha ha ja eller hur.. Är ju sjukt sexigt när en tjej gör så!
Svar på tråden Onanerade och sög på mina fingrar efteråt