• Anonym (Zig Natur)
    Sun 11 Aug 2019 15:59
    2102 visningar
    81 svar
    81
    2102

    Ta på sitt eget kön under sex?

    En liten fråga hur ni gör under sex med partner.
    Tar ni på er själva (på könet då alltså) under sex och i så fall i vilket syfte?
    Är det för njutning, att kåta upp sig själv och/eller partnern
    Eller bara för att underlätta, tex penetrering
    Eller inte alls?

    /Farbror Zig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ta på sitt eget kön under sex?
  • Sun 11 Aug 2019 16:36
    #1

    Skönt att smeka sig själv och visa upp sig, och när hon smeker sig själv, se hennes hand cirkla där...

  • Anonym (olika­)
    Sun 11 Aug 2019 18:25
    #2

    Nej, klitoris-stimulans ger mig inget.

  • Sun 11 Aug 2019 18:49
    #3

    Det är väldigt mycket skönare när kvinnan tar på mig än om jag gör det själv. Om hon t ex rör lätt på mitt ollon är det otroligt skönt. Gör jag samma rörelse är det bara ganska skönt.
    Därför tar jag bara på mitt eget kön under sex för att exemplevis se till att det hamnar rätt, eller för att visa hur hon kan göra.

  • Anonym (Zig Natur) Trådstartaren
    Mon 12 Aug 2019 01:00
    #4

    Tack för svaren så här långt!

    Jag ser att några kvinnor svarat att de inte tar på sitt eget kön vid samlag, varken för att underlätta eller för egen eller partnens njutning. Jag undrar vad anledningen är till det? I de relationer jag haft har det varit precis så, vilket är enormt frustrerande, varför inte bara hjälpa till, kanske öppna upp musen lite eller smeka sig själv för att underlätta, istället blir det ofta ett jäkla krångel att ens få in den när man har ena handen på sängen och kuken i den andra, medan hon har båda händerna fria. Detta har lett till att jag helt tappat lusten mång gånger, inte har det hjälpt att jag nämnt att hon kan hjälpa till, då tar hon bara tag i min kuk och försöker föra in den (ännu mer krångel) men aldrig ett finger på sin egen mus? Det brukar sluta med att jag ger henne ett par orgasmer med fingrarna, men helt ger upp för egen del. Själv säger hon att hon har prestationsångest, men hur stor prestation är det egentligen att ta på sitt eget kön?

    Vi är förövrigt i 50 års åldern och varit sambo i 15 år.

  • Anonym (olika­)
    Mon 12 Aug 2019 01:05
    #5
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-08-12 01:00:53 följande:

    Tack för svaren så här långt!

    Jag ser att några kvinnor svarat att de inte tar på sitt eget kön vid samlag, varken för att underlätta eller för egen eller partnens njutning. Jag undrar vad anledningen är till det? I de relationer jag haft har det varit precis så, vilket är enormt frustrerande, varför inte bara hjälpa till, kanske öppna upp musen lite eller smeka sig själv för att underlätta, istället blir det ofta ett jäkla krångel att ens få in den när man har ena handen på sängen och kuken i den andra, medan hon har båda händerna fria. Detta har lett till att jag helt tappat lusten mång gånger, inte har det hjälpt att jag nämnt att hon kan hjälpa till, då tar hon bara tag i min kuk och försöker föra in den (ännu mer krångel) men aldrig ett finger på sin egen mus? Det brukar sluta med att jag ger henne ett par orgasmer med fingrarna, men helt ger upp för egen del. Själv säger hon att hon har prestationsångest, men hur stor prestation är det egentligen att ta på sitt eget kön?

    Vi är förövrigt i 50 års åldern och varit sambo i 15 år.


    Det funkar bättre om jag guidar kuken.
  • Anonym (Zig Natur) Trådstartaren
    Mon 12 Aug 2019 01:31
    #6
    Anonym (olika) skrev 2019-08-12 01:05:54 följande:

    Det funkar bättre om jag guidar kuken.


    visst kan det vara så, men om det ändå är besvärligt och krångligt, varför inte bara ta fingrarna på sin egen mus och göra det enkelt och smidigt? Vari ligger detta motstånd att ta på sig själv?
  • Anonym (olika­)
    Mon 12 Aug 2019 01:34
    #7
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-08-12 01:31:26 följande:
    visst kan det vara så, men om det ändå är besvärligt och krångligt, varför inte bara ta fingrarna på sin egen mus och göra det enkelt och smidigt? Vari ligger detta motstånd att ta på sig själv?
    Du får väl ta upp det med din partner.

    Jag har aldrig haft problem med att få in kuken, du kanske inte gör rätt?
  • Anonym (Zig Natur) Trådstartaren
    Mon 12 Aug 2019 02:43
    #8
    Anonym (olika) skrev 2019-08-12 01:34:35 följande:

    Du får väl ta upp det med din partner.

    Jag har aldrig haft problem med att få in kuken, du kanske inte gör rätt?


    Men det är ju inte just det som är problemet, klart man kommer in, lite saliv kan man ju alltid ta till (fast hon hatar när jag gör det) Grundproblemet är den totalt avtändande attityden, att hon inte ens kan ta på sitt eget kön, det dödar min lust totalt, extremt avtändande.
  • Anonym (Bea)
    Mon 12 Aug 2019 07:09
    #9
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-08-12 02:43:39 följande:

    Men det är ju inte just det som är problemet, klart man kommer in, lite saliv kan man ju alltid ta till (fast hon hatar när jag gör det) Grundproblemet är den totalt avtändande attityden, att hon inte ens kan ta på sitt eget kön, det dödar min lust totalt, extremt avtändande.


    Jag är en av de kvinnorna som inte vill ta på mig själv under sex med en man.

    Varför?

    Jo för att jag har hämnats i min sexualitet under hela min uppvöxt. Att visa kåthet och lust är tabu. Tänk dig att du måste hålla föredrag för kungen och hela regeringen. Och du måste prata om något väldigt privat. Så känns det. Hela jag blir nervös och darrar och det ända jag tänker är att jag gör fel och gör honlm besviken.

    Han fick se mig onanera för lite sen. Första gången någonsin i mitt liv. Han blev överlycklig och tycker nu att jag kan ta fram en dildo varje gång jag är kåt så att han kan se på. Allt gemensamt sex är som bortblåst. Igår tog jag intiativ till sex flera gånger under kvällen för att till slut ändå lägga mig kåt och otillfredsställd. Det var så genomtänkt av honom. Han ville ha mig frustrerad så jag skulle ta fram dildon. Men nej jag somnade till slut.

    Förstår du att min upplevelse blev negativ? Nästa man jag har sex med kimmer jag inte alls känna mig bekväm att onanera framför.
  • Anonym (Bp)
    Mon 12 Aug 2019 07:20
    #10
    Anonym (Zig Natur) skrev 2019-08-12 01:00:53 följande:

    Tack för svaren så här långt!

    Jag ser att några kvinnor svarat att de inte tar på sitt eget kön vid samlag, varken för att underlätta eller för egen eller partnens njutning. Jag undrar vad anledningen är till det? I de relationer jag haft har det varit precis så, vilket är enormt frustrerande, varför inte bara hjälpa till, kanske öppna upp musen lite eller smeka sig själv för att underlätta, istället blir det ofta ett jäkla krångel att ens få in den när man har ena handen på sängen och kuken i den andra, medan hon har båda händerna fria. Detta har lett till att jag helt tappat lusten mång gånger, inte har det hjälpt att jag nämnt att hon kan hjälpa till, då tar hon bara tag i min kuk och försöker föra in den (ännu mer krångel) men aldrig ett finger på sin egen mus? Det brukar sluta med att jag ger henne ett par orgasmer med fingrarna, men helt ger upp för egen del. Själv säger hon att hon har prestationsångest, men hur stor prestation är det egentligen att ta på sitt eget kön?

    Vi är förövrigt i 50 års åldern och varit sambo i 15 år.


    Och sen gnäller tjejer/kvinnor att de inte njuter av sex och aldrig får orgasm...konstigt...

    Kan vara svårt att visa hur man vill ha det ibland och då är det bättre att hjälpa till själv lite. Och såå mycket skönare då kan man få stimulans på fler ställen:)
Svar på tråden Ta på sitt eget kön under sex?