• Anonym (David­)
    Tue 13 Aug 2019 02:31
    109 visningar
    35 svar
    -1
    35
    109

    njutningslöst sex

    Jag o min flickvän har varit tillsamman hyfsat länge. Det första halvåret reagerade jag på att hon var väldigt försiktig men sexet var ändå helt ok

    Sedan dess har hon blivit alltmer försiktig så nu känner jag knappt nåt. Hon vägrar att låta mig styra och när hon styr så tar hon för lite så jag känner inget knappt. Jag har pratat med henne men hon vill inte ändra nåt trots det. Ikväll hade vi sex och jag fick inte ut nåt alls av det. Hur får jag henne att våga lite mer?

  • Svar på tråden njutningslöst sex
  • Anonym (Hur?)
    Tue 13 Aug 2019 02:42
    #1

    Hur menar du? Känner du inget när du penetrerar henne? Ovanligt i så fall, alla killar jag haft sex med har kommit på 2 min typ vid vanligt sex.

  • Anonym (Oj)
    Tue 13 Aug 2019 02:55
    #2
    Anonym (Hur?) skrev 2019-08-13 02:42:59 följande:

    Hur menar du? Känner du inget när du penetrerar henne? Ovanligt i så fall, alla killar jag haft sex med har kommit på 2 min typ vid vanligt sex.


    Kanske det sorgligaste jag läst. Har du aldrig haft mer än två minuters sammanhängande samlag menar du? Jag hoppas du är typ 16 år.
  • Anonym (Sara)
    Tue 13 Aug 2019 02:56
    #3

    Jag förstår inte "tar för lite" av vad? Är det orallt sex eller vanligt sex? Oavsett så undrar jag om du försökt att säga nått igen? Var mer tydlig vad du vill!! Ta upp med henne att det inte funkar för dig och vD du behöver.

    Kan det vara så att hon tappat intresset för sex med dig eller allmänt?

  • Anonym (Hur?)
    Tue 13 Aug 2019 02:59
    #4
    Anonym (Oj) skrev 2019-08-13 02:55:59 följande:

    Kanske det sorgligaste jag läst. Har du aldrig haft mer än två minuters sammanhängande samlag menar du? Jag hoppas du är typ 16 år.


    Sorgligt? Nej det är ju bra, jag är trång och skön så de kommer snabbt. Har inte fött barn än så undrar hur det blir sen :/
  • Anonym (Oj)
    Tue 13 Aug 2019 03:16
    #5
    Anonym (Hur?) skrev 2019-08-13 02:59:41 följande:

    Sorgligt? Nej det är ju bra, jag är trång och skön så de kommer snabbt. Har inte fött barn än så undrar hur det blir sen :/


    Det är jag med men hade aldrig tagit bara 2-minuters knull. Dra ut den, pausa, kör på! Låter som du bara varit med otroligt egoistiska killar eller så tycker dom inte att det är skönt som du tror. Dem flesta vill väl ändå försöka dra ut på njutandet och inte bara få det överstökat.
  • Anonym (Hur?)
    Tue 13 Aug 2019 03:30
    #6
    Anonym (Oj) skrev 2019-08-13 03:16:53 följande:

    Det är jag med men hade aldrig tagit bara 2-minuters knull. Dra ut den, pausa, kör på! Låter som du bara varit med otroligt egoistiska killar eller så tycker dom inte att det är skönt som du tror. Dem flesta vill väl ändå försöka dra ut på njutandet och inte bara få det överstökat.


    Varför inte? Jag tycker det är irriterande när de håller på och tar ut och pausar. Jag tycker om snabbt sex helt enkelt.
  • Anonym (L)
    Tue 13 Aug 2019 08:29
    #7
    Anonym (Hur?) skrev 2019-08-13 03:30:16 följande:

    Varför inte? Jag tycker det är irriterande när de håller på och tar ut och pausar. Jag tycker om snabbt sex helt enkelt.


    Eller hur! Grymt irriterande när de pausar, man hinner ju tappa allt och får börja om på nytt varje gång. Vill bara få det överstökat när de ska vara så "omtänksam" och pausa.

    Ts, sluta runka så din stackars sak får vila och kanske återfår känseln..
  • Tue 13 Aug 2019 10:05
    #8
    Anonym (Oj) skrev 2019-08-13 03:16:53 följande:

    Det är jag med men hade aldrig tagit bara 2-minuters knull. Dra ut den, pausa, kör på! Låter som du bara varit med otroligt egoistiska killar eller så tycker dom inte att det är skönt som du tror. Dem flesta vill väl ändå försöka dra ut på njutandet och inte bara få det överstökat.


    De kanske helt enkelt är astråkiga ligg som bara juckar rytmiskt och monotont i två minuter? Det skulle jag också tycka är länge nog isåfall. Variation förhöjer njutningen och fördröjer utlösningen, en bra man vet hur han ska göra, handlar ju inte om en död paus i det dödstråkiga-inte-alls-upphetsande-monotona-juckandet utan om att byta tempo, djup, vinkel och styrka, eller dra ut den för att smeka klitoris, blygdläppar och öppningarna. Det går ju att vara ytterst delaktig i det också så länge en inte är rejält fastbunden. När vi lekt oss nöjda känns de där två minuterna av nu-ska-jag-bara-få-utlösning helt ok. Jag är antingen utmattad och bara tar emot, eller roar mig med att pilla på mig själv då.
  • Anonym (Oj)
    Tue 13 Aug 2019 15:05
    #9
    Oerhörd skrev 2019-08-13 10:05:25 följande:

    De kanske helt enkelt är astråkiga ligg som bara juckar rytmiskt och monotont i två minuter? Det skulle jag också tycka är länge nog isåfall. Variation förhöjer njutningen och fördröjer utlösningen, en bra man vet hur han ska göra, handlar ju inte om en död paus i det dödstråkiga-inte-alls-upphetsande-monotona-juckandet utan om att byta tempo, djup, vinkel och styrka, eller dra ut den för att smeka klitoris, blygdläppar och öppningarna. Det går ju att vara ytterst delaktig i det också så länge en inte är rejält fastbunden. När vi lekt oss nöjda känns de där två minuterna av nu-ska-jag-bara-få-utlösning helt ok. Jag är antingen utmattad och bara tar emot, eller roar mig med att pilla på mig själv då.


    Citerade du fel nu eller? För det är ju så jag menar.
  • Tue 13 Aug 2019 16:28
    #10
    Anonym (Oj) skrev 2019-08-13 15:05:26 följande:

    Citerade du fel nu eller? För det är ju så jag menar.


    Förstod det, menade medhåll med lite utveckling av att en bra paus inte innebär bara att avbryta en stund och sen börja om nåt tråkigt monotont in och ut om någon annan nu tänkte sig det...
Svar på tråden njutningslöst sex