• swallow the big moon

    Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?

    Hej

    Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.

    Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.

  • Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
  • Nemiia
    swallow the big moon skrev 2019-08-26 23:42:40 följande:

    Hade detta varit mitt test så hade jag bett mannen ligga på hålet. Haha.

    Antingen så får du Peak inom några timmar /nåt dygn. Eller så har den varit för några timmar sedan/dygn.

    Jag testade pos 09 och redan 12 så var de neg igen. Så är de bebis ni vill ha så kör hårt.bättre 1 gång för mycket än för lite


    Ha ha ja lite så tänker jag med. Nu på kvällen var det svagare igen. Turligt nog blev det mus både igår och idag
  • swallow the big moon
    Nemiia skrev 2019-08-26 23:52:08 följande:

    Ha ha ja lite så tänker jag med. Nu på kvällen var det svagare igen. Turligt nog blev det mus både igår och idag


    Mus Hahahaha jag döör. Autokorrekt vet precis vad du menar (lol)
  • swallow the big moon


    Trodde det var på G igår men icke. Haha jag hoppas ändå att den 09 är positiv men jag tror inte de.

    Trodde jag hade pos den 14/8 och hade sån mensvärk den dagen. Men de har jag idag också haha.

    Men men de är första månaden utan spiral så jag lär känna kroppen just nu, men den vill inte de tydligen
  • swallow the big moon

    Rekommenderar verkligen appen någon på in här uppe. Då blev jag klok på testerna. Hoppas bara den är autentisk.

    Isåfall har jag inte hade ÄL ännu efter spiralen..

  • ensamärstark

    Fick veta häromdagen att jag måste operera bort min ena äggstock på grund av en tumör som växer i den.

    Godartad men ändå så himla ledsamt.

    En äggstock kvar och har pco! Läkaren bedömer inte våra chanser som höga att kunna bli gravida.

    Hon såg i måndags att jag ändå hade en äggblåsa på 20mm och att hon tyckte vi skulle försöka ändå, operationen kunde förhoppningsvis vänta pm det är så att det tar sig.

    Idag fick jag detta. Positivt väl? Tror ni på äggsläpp idag eller imorgon?

  • lilagrodautanben

    Beklagar! Men detta är positivt men svårt att säga om det släpper idag eller imorgon. Testa vid 18 ikväll så ser du om det är svagare och då har det ju släppt. Annars om det är lika starkt så ta ett imorgon vid 11/12 och ett på em :) lycka till!!


    ensamärstark skrev 2019-08-28 11:19:42 följande:

    Fick veta häromdagen att jag måste operera bort min ena äggstock på grund av en tumör som växer i den.

    Godartad men ändå så himla ledsamt.

    En äggstock kvar och har pco! Läkaren bedömer inte våra chanser som höga att kunna bli gravida.

    Hon såg i måndags att jag ändå hade en äggblåsa på 20mm och att hon tyckte vi skulle försöka ändå, operationen kunde förhoppningsvis vänta pm det är så att det tar sig.

    Idag fick jag detta. Positivt väl? Tror ni på äggsläpp idag eller imorgon?


  • lilagrodautanben

    Haha den appen va svår, säger att jag har äl på dag 19 men den brukar va på dag 15 och det går inte att ändra vad jag kan se..


    WookieCookie skrev 2019-08-24 10:05:07 följande:

    Vill bara tipsa om appen Premom, där man kan fota av och registrera sina tester och hålla koll på sin stegring/peak :) Såhär ser den ut. 


  • ensamärstark
    lilagrodautanben skrev 2019-08-28 11:24:06 följande:

    Beklagar! Men detta är positivt men svårt att säga om det släpper idag eller imorgon. Testa vid 18 ikväll så ser du om det är svagare och då har det ju släppt. Annars om det är lika starkt så ta ett imorgon vid 11/12 och ett på em :) lycka till!!


    Tack!

    Jag testar ikväll igen och ser hur det ser ut då :)
  • Nemiia
    swallow the big moon skrev 2019-08-28 08:13:02 följande:

    Mus Hahahaha jag döör. Autokorrekt vet precis vad du menar (lol)


    Ha ha jag dööör Freudiansk felsägning
  • Närsomhelstnu

    På denna bilden tolkar jag det som att jag har positivt äl test på testen näst högst upp (de tre översta är samma dag). Det var i söndags.



    Men, tog igår med vid samma tid som jsg alltid tar (ca 16). Och då såg testet ut såhär. Är det också positivt eller är teststrecket svagare? Igår hade jag massa molvärk, och haft molvärk samt äl flytningar tors(förra veckan) - igår. Idag inga äl flytningar eller symtom på äl.



    Tacksam för lite input :)

Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?