• Tue 13 Aug 2019 07:57
    18977 visningar
    944 svar
    944
    18977

    Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?

    Hej

    Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.

    Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.

  • Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
  • Wed 11 Sep 2019 18:42
    PelloBello skrev 2019-09-11 17:32:01 följande:

    Nu är jag förvirrad. Testat digitalt äl test cb för första gången den här månaden.

    Den enklare som ska visa två mest fertila dagarna.

    Fick rund ring i många dagar.. Fick sedan glad gubbe i söndags, och måndags. Fick en rund ring igår, och nu en glad gubbe idag?!

    Någon som varit med om det? Har rejäl äl värk sedan söndags.


    Har aldrig använt dom, så vet inte riktigt hur de funkar :-/
  • Wed 11 Sep 2019 19:00


    Såhär ser de ut för mig på premom.

    Jag var och gjorde VUL (för annat) och dom såg att inget ägg var ?moget? två dagar efter att de står ?peak/ägglossning så då kan de väl inte ha lossat något? Eller kan ägget ha tagit sig ner så dom inte såg?

    Sen tog ja ett nytt ägglossningstest idag som ser väldigt stark ut, hur kommer de sig? Förvirrande dehär hörni :/
  • Wed 11 Sep 2019 19:04
    Obalem skrev 2019-09-11 19:00:19 följande:

    Såhär ser de ut för mig på premom.

    Jag var och gjorde VUL (för annat) och dom såg att inget ägg var ?moget? två dagar efter att de står ?peak/ägglossning så då kan de väl inte ha lossat något? Eller kan ägget ha tagit sig ner så dom inte såg?

    Sen tog ja ett nytt ägglossningstest idag som ser väldigt stark ut, hur kommer de sig? Förvirrande dehär hörni :/


    Har inte riktigt lärt mig allt detta än med temp och sånt. Min temp går typ upp och ner varje dag hehe. Men din ahr ju gått ner, som efter äggsläpp, och sen uppåt igen?
  • Wed 11 Sep 2019 19:14

    Såhär ser min ut denna månaden haha

  • Wed 11 Sep 2019 19:17
    Närsomhelstnu skrev 2019-09-11 19:04:13 följande:

    Har inte riktigt lärt mig allt detta än med temp och sånt. Min temp går typ upp och ner varje dag hehe. Men din ahr ju gått ner, som efter äggsläpp, och sen uppåt igen?


    Den nedre var den ja tänkte på (den som Visar ägglossningstesten) tempen fick ja sluta med, jag stressar för mycket kring de :/
  • Wed 11 Sep 2019 19:26
    Obalem skrev 2019-09-11 19:17:50 följande:

    Den nedre var den ja tänkte på (den som Visar ägglossningstesten) tempen fick ja sluta med, jag stressar för mycket kring de :/


    Ah jag tittade på hela. Men ja, fortsätt testa då? Det borde väl ha släppt? Jag vet inte vad de kan ha missat på VUL. Skulle de kunna se ägget på vägen? Men de borde ju kunna se ett. Moget Ägg, kanske du inte har äl denna månaden?
  • Fri 13 Sep 2019 06:54

    Hej! Ny med o testa med ägglossningstest , köpte clearblue med smiley för känns inte som det stämmer med appar o jag känner inget annorlunda kring ägglossning .. men nu verkar det ju konstigt är på bim+6 bara igår blev det negativt med bara rund ring idag blinkande smiley känns ju lite väl tidigt att det ska börja med smiley redan? Enligt app ägglossning nästa fredag?! Kan jag ha klantat till det att jag testade med senare urin igår och idag med morgonurin? Så egentligen är de inte smiley utan att det bara blev stegring för att de va morgonen idag?! Hoppas någon orkar läsa mitt inlägg o ge input! Känns som testet inte alls kommer funka... om det blev fel med stegringen.

  • Fri 13 Sep 2019 11:46

    Hej!



    Hjälpt att tolka snälla?? Varför får jag inga utslag på testerna? Hade lite ?trådiga? flytningar igår men testen visar ingenting.. bara en tom rund ring på clearblue. Testat varje dag sen i måndags, vad då på dag 9 i min cykel. Hjälp?!

  • Fri 13 Sep 2019 12:49
    Naya skrev 2019-09-13 11:46:17 följande:

    Hej!

    Hjälpt att tolka snälla?? Varför får jag inga utslag på testerna? Hade lite ?trådiga? flytningar igår men testen visar ingenting.. bara en tom rund ring på clearblue. Testat varje dag sen i måndags, vad då på dag 9 i min cykel. Hjälp?!


    Förmodligen har inte äl inte inträffat ännu så det är bara att bita ihop och fortsätta testa.

    Jag fick inte ägglossning föresten på CD 23 denna cykel..
  • Sat 14 Sep 2019 17:21

    Jag vet inte om jag har ägglossning eller ej? Detta är typ det starkaste utslag jag lyckas få.. Tror ni att jag har ägglossning iaf?

Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?