• swallow the big moon

    Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?

    Hej

    Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.

    Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.

  • Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
  • Flora86


    Den övre från imorse och den nedre för 10 min sen.

    Nästan positivt va?

    Ny i tråden och har aldrig testat med tester förut.
  • Flora86

    [quote=79960997][quote-nick]Flora86 skrev 2019-10-13 19:34:29 följande:[/quote-nick]

    Den övre från imorse och den nedre för 10 min sen.

    Nästan positivt va?

    Ny i tråden och har aldrig testat med tester förut.[/

    Bilden blev vänd. Den till höger är tagen nyss.

  • Närsomhelstnu
    Flora86 skrev 2019-10-13 19:34:29 följande:

    Den övre från imorse och den nedre för 10 min sen.

    Nästan positivt va?

    Ny i tråden och har aldrig testat med tester förut.


    Ingen av dem är positiva tyvärr :/
  • Flora86
    Närsomhelstnu skrev 2019-10-14 08:31:09 följande:

    Ingen av dem är positiva tyvärr :/


    Det är så svårt att veta! Fick glad gubbe på cb-digital nu så det känns ganska säkert ändå. Men, får köra på hela veckan. Enligt flo är äl på fredag och Premom säger söndag.
  • Närsomhelstnu
    Flora86 skrev 2019-10-14 17:00:36 följande:

    Det är så svårt att veta! Fick glad gubbe på cb-digital nu så det känns ganska säkert ändå. Men, får köra på hela veckan. Enligt flo är äl på fredag och Premom säger söndag.


    De kan ju bli positiva väldigt plötsligt, så ingenting är omöjligt :) min premom ändrar sig beroende vad mina test visar :)
  • LillHumlan

    Hej :)

    Har precis börjat göra tester för ägglossning. Jag har trackat min mens i flera år med P-Tracker och har enligt den haft ägglossning, i förrgår redan.

    Testade att lägga in testerna i Premom och verkade ha en peak imorse?

    Vad tror ni? Har haft tydliga tecken på att ägglossning är på gång, igår var jag öm och hade lite ont i benen, men jag vet ju inte om de symtomen kommer före eller efter. Är som sagt lite ny på det här .

  • Närsomhelstnu
    LillHumlan skrev 2019-10-16 16:23:19 följande:

    Hej :)

    Har precis börjat göra tester för ägglossning. Jag har trackat min mens i flera år med P-Tracker och har enligt den haft ägglossning, i förrgår redan.

    Testade att lägga in testerna i Premom och verkade ha en peak imorse?

    Vad tror ni? Har haft tydliga tecken på att ägglossning är på gång, igår var jag öm och hade lite ont i benen, men jag vet ju inte om de symtomen kommer före eller efter. Är som sagt lite ny på det här .


    Jag tänker att om du hade peak vid 09 på morgonen och redan samma dag efter klockan 15 så har LH sjunkit mycket, så skulle jag räkna att du har ÄL 12-48h räknar från tester klockan 09 idag :)
  • Em16

    Hellu! Detta måste väl va positivt ?

    Hinner inte sexa idag så det blir imorgon kväll men är det ändå hög chans då?

  • Myrkrypet
    Em16 skrev 2019-10-16 19:13:10 följande:

    Hellu! Detta måste väl va positivt ?

    Hinner inte sexa idag så det blir imorgon kväll men är det ändå hög chans då?


    bilden ser lite överexponerad ut men jag skulle ändå påstå att det inte är helt och fullt positivt, tycker att det ser ut som kontrollstrecket fortfarande är starkare än teststrecket, testar du med mer än en stick om dagen? jag testar alltid på morgon och på em för att kolla, lätt att missa peak annars
  • Em16
    Myrkrypet skrev 2019-10-16 20:13:58 följande:

    bilden ser lite överexponerad ut men jag skulle ändå påstå att det inte är helt och fullt positivt, tycker att det ser ut som kontrollstrecket fortfarande är starkare än teststrecket, testar du med mer än en stick om dagen? jag testar alltid på morgon och på em för att kolla, lätt att missa peak annars


    Lite starkt ljus bara men här är bättre bild , tog ett test vid 12 och ett vid halv 7 . Detta är det senare

Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?