• Anonym (Kaffedraken)

    Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?

    Hej

    Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.

    Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.

  • Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Planerar2020 skrev 2020-02-03 16:33:31 följande:

    Vilken tid på dygnet tar du testerna?


    Jag har tagit runt 13. Tog även ett på kvällen vid 20 den dag som testet var lite mörkare vid 13 men på kvällen var det ljusare igen
  • Anonym (Kaffedraken)
    Grubb87 skrev 2020-02-03 16:42:12 följande:

    Jag har tagit runt 13. Tog även ett på kvällen vid 20 den dag som testet var lite mörkare vid 13 men på kvällen var det ljusare igen


    Vilken cykeldag är du på?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Planerar2020 skrev 2020-02-03 16:55:27 följande:

    Vilken cykeldag är du på?


    Dag 12 idag, födde barn för 8,5 månader sedan och haft mens 2 gånger efter det. Gick dock hela 40 dagar mellan de två
  • Anonym (Kaffedraken)
    Planerar2020 skrev 2020-02-03 16:55:27 följande:

    Vilken cykeldag är du på?


    Dag 12 idag, födde barn för 8,5 månader sedan och haft mens 2 gånger efter det. Gick dock hela 40 dagar mellan de två
  • Anonym (Kaffedraken)
    Grubb87 skrev 2020-02-03 18:01:00 följande:

    Dag 12 idag, födde barn för 8,5 månader sedan och haft mens 2 gånger efter det. Gick dock hela 40 dagar mellan de två


    Fortsätt testa och vänta ut. Vanligast är ÄL runt CD15
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej, jag är ny här i gruppen och undrar två saker;

    Är det någon som använder appen premom som vet om, och i så fall hur, man tar bort bilder där man lägger in sina ägglossningstest?

    För min andra fråga undrar jag hur ni hade tänkt gällande ägglossningen om ni fått positivt i förrgår (lika starka streck) starkare positivt igår och idag är teststrecket möjligtvis liiite svagare än kontrollstrecket. Fick till det igår men idag är mannen borta, när tror ni ägget mest troligt släpper?

    :)

  • Anonym (Kaffedraken)
    Grubb87 skrev 2020-02-03 16:12:01 följande:

    Hmm snälla hjälp vad tror ni detta innebär? Har tagit äl-tester 4dgaar i rad samma tid, dag tre blev det något mörkare men ändå inte positivt. Nu redan ljusare igen. Tror ni jag har haft äl ändå?


    Vilka cykeldagar är detta?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Scrootie skrev 2020-02-03 19:00:22 följande:

    Hej, jag är ny här i gruppen och undrar två saker;

    Är det någon som använder appen premom som vet om, och i så fall hur, man tar bort bilder där man lägger in sina ägglossningstest?

    För min andra fråga undrar jag hur ni hade tänkt gällande ägglossningen om ni fått positivt i förrgår (lika starka streck) starkare positivt igår och idag är teststrecket möjligtvis liiite svagare än kontrollstrecket. Fick till det igår men idag är mannen borta, när tror ni ägget mest troligt släpper?

    :)


    I premom appen drar du fotot till vänster och trycker på delete. :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    PelloBello skrev 2020-02-04 17:30:41 följande:

    Övre igår, undre idag. Brukar ni få såhär starka på babyplan hela cykeln? Är på cd7 idag. Haha


    Yes jag kan inte använda deras tester för ägglossning alls då dom visar positivt hela tiden. Skitdåliga! Vet fler här inne som varit med om samma tyvärr hoppas du inte köpt många
Svar på tråden Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?