• Snurre

    RMC Malmö höst 2019

    Hittar ingen ny, aktuell tråd. Jag har en remiss påväg till RMC i Malmö, efter 6 kurer med Letrozol, med ägglossning men ingen graviditet. Jag har PCOS och killen många spermier men inte lika många med god kvalité.

    Någon som vill följas åt? Kanske är du också i början av IVF?

  • Svar på tråden RMC Malmö höst 2019
  • Tussss
    mariagejan skrev 2019-10-06 09:57:33 följande:
    Har inte påbörjat ivf ännu väntar på remiss till rmc.

    Min beräknade bim är på tisdag!

    Hur är det för dig?
    Ah okej :)

    Beroende på hur man räknar, BIM normalt eller BIM räknat från äl-sprutan/plocket. Normalt har jag idag och från plock är det på tisdag/onsdag.
  • Snurre
    Tussss skrev 2019-10-04 16:08:01 följande:
    Jag vet inte om det är skillnad men vi är ett samkönat par så vi måste dessutom göra lite fler tester. Kan tänka mig att ni ev hoppar över ett av våra steg. 

    Väntan, jadu. den var sjukt jobbig. Speciellt efter att ha betalat för insemination själva vilket resulterade i ett utomkveds och jag opererades i v6. Efter det har allt känts så jävla utdraget. Men det är väl bara att vänta.. 

    Det hoppas jag med, men efter natten som var och den mensvärk jag har nu så är det svårt att tänka mig annat än att även detta försök inte går vägen. 
    Usch fy... jag har med haft ett utomkvedshavandeskap för några år sedan..det var vidrigt. 

    mm, hopplöst.. eller ja, så känns det i alla fall. jag fick min nyss, alltid som en j'vla käftsmäll. 
  • Snurre
    mariagejan skrev 2019-10-05 11:23:11 följande:
    Testade precis :( negativt!

    Orkar inte!!!
    Samma, BIM +2, första testet imorse..negativt och precis då kommer mensen.. så jävla förbannad på allt!!
  • Tussss

    Nu orkade jag inte vänta längre. har officiell TD på söndag men testade nu i morse, och det var Plus    Förvånad

  • Aryzza
    Tussss skrev 2019-10-07 08:05:07 följande:

    Nu orkade jag inte vänta längre. har officiell TD på söndag men testade nu i morse, och det var     


    Åå grattis!! Håller alla tummar för att det fortsätter vara plus!
  • Tussss
    Aryzza skrev 2019-10-07 09:45:52 följande:
    Åå grattis!! Håller alla tummar för att det fortsätter vara plus!
    Tack :D Jaa, den oron kommer sitta i länge känns det som.. 
  • Aryzza
    Tussss skrev 2019-10-07 14:52:05 följande:

    Tack :D Jaa, den oron kommer sitta i länge känns det som.. 


    V 10 idag och den har inte släppt än.. kommer nog minst hålla i till KUB om 4 veckor.
  • mariagejan
    Tussss skrev 2019-10-07 08:05:07 följande:

    Nu orkade jag inte vänta längre. har officiell TD på söndag men testade nu i morse, och det var     


    Wow stort grattis! Så glad för er håller all tummar det går Vägen!
  • Tussss
    mariagejan skrev 2019-10-07 17:19:34 följande:
    Wow stort grattis! Så glad för er håller all tummar det går Vägen!
    Jadu, det får vi verkligen se. Känns inte så. Har så klart börjat få en blödning idag. Skulle inte ha testat i morse, så kanske det hade vart neg på lördag. Fan också. :(
  • Snurre
    Tussss skrev 2019-10-07 18:09:08 följande:
    Jadu, det får vi verkligen se. Känns inte så. Har så klart börjat få en blödning idag. Skulle inte ha testat i morse, så kanske det hade vart neg på lördag. Fan också. :(
    :( uhh, fy stackare. känner med dig
Svar på tråden RMC Malmö höst 2019