• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Lillfina


    Om jag inte ser helt fel så plussar jag idag, fick/har en mini blödning på bim -3 så misstänker nidblödning. Skall testa fler ggr om de blir starkare så säger en app att de blir bf 7 maj och att jag ska vara v4+5
  • viljaa
    Chokos skrev 2019-08-20 18:39:48 följande:

    Jag har tyvärr 2 tidiga missfall i bagaget så är galet orolig plus att jag fick en rosa flytning idag.

    Men symtom är motvärn, som mensvärk som kommer och går samt att jag måste springa och kissa hela tiden. Känner du nåt?


    Åh fy, förstår att du är orolig då<3 jag hoppas att ditt lilla frö vill stanna denna gången. Tredje gången gillt ju:) ja, jag har molvärk ibland och stickningar på samma ställe hela tiden där jag tror att ägget har grottat ner sig. Jag mår också lite illa som känns mer för varje dag (känt det sen ett är dagar tillbaka iaf). Känner mig allmänt hormonell också och gråter mycket haha.
  • happycookie


    Hoppas på att få hoppa in här <3 väldigt svagt idag på bim-4.. dock med eftermiddagsurin, ska testa igen imorgon bitti!
  • Zzzaaazzz85
    viljaa skrev 2019-08-20 09:06:44 följande:

    Hej och välkommen! Håller alla tummar för att det visar plus den 25e :) är det första barnet som håller på att tillverkas?:)


    Yes första <3 2:a inseminerings tillfället då första ej tog. Tack!
  • Zzzaaazzz85
    viljaa skrev 2019-08-20 09:06:44 följande:

    Hej och välkommen! Håller alla tummar för att det visar plus den 25e :) är det första barnet som håller på att tillverkas?:)


    Yes första <3 2:a inseminerings tillfället då första ej tog. Tack!
  • Karbor01
    Lillfina skrev 2019-08-20 18:45:42 följande:

    Om jag inte ser helt fel så plussar jag idag, fick/har en mini blödning på bim -3 så misstänker nidblödning. Skall testa fler ggr om de blir starkare så säger en app att de blir bf 7 maj och att jag ska vara v4+5


    Jag ser då två steck men dw jag funderar över är hir du kan va i v 4+5 med bf 7e maj, jag är i vecka 3+6 och har bf 29 april?:p
  • Lillfina
    Karbor01 skrev 2019-08-20 22:50:11 följande:

    Jag ser då två steck men dw jag funderar över är hir du kan va i v 4+5 med bf 7e maj, jag är i vecka 3+6 och har bf 29 april?:p


    Ja bf kanske är fel jag kollade jätte snabbt vad appen hade registrerat. Men använde samma app när jag hade koll på mensen och då stämde den bra hehe och jag aktiverade testet och då sa appen att jag var i vecka 4+6 idag.

    Kan testet va lika svagt morgonen efter? Ska de inte stegra i färg? Eller är jag för ivrig.? Börjar tveka nu haha ????
  • viljaa
    happycookie skrev 2019-08-20 20:48:17 följande:

    Hoppas på att få hoppa in här <3 väldigt svagt idag på bim-4.. dock med eftermiddagsurin, ska testa igen imorgon bitti!


    Ser lovande ut, håller tummarna <3
  • viljaa
    Lillfina skrev 2019-08-20 18:45:42 följande:

    Om jag inte ser helt fel så plussar jag idag, fick/har en mini blödning på bim -3 så misstänker nidblödning. Skall testa fler ggr om de blir starkare så säger en app att de blir bf 7 maj och att jag ska vara v4+5


    Detta ser ut som mina tidiga plus på stickorna!! Spännande!
  • viljaa
    Zzzaaazzz85 skrev 2019-08-20 22:14:54 följande:

    Yes första <3 2:a inseminerings tillfället då första ej tog. Tack!


    Då är det nog er tur nu tror jag!! Har ni försökt länge? <3
Svar på tråden BF MAJ 2020