• Mon 19 Aug 2019 21:00
    55823 visningar
    3640 svar
    3640
    55823

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Thu 29 Aug 2019 08:26

    Hej allihopa! Jag plussade svagt i måndags, så gjorde ett digitalt igår som visade Gravid så nu lär jag tro på det :) Har Bf 3 maj.

    Har inte så mycket symptom ännu. Lite ömma bröst, och väldigt törstig hela tiden och sugen på kylskåpskalla äpplen !! Sover dåligt på nätterna... Åkte på en riktig dunderförkylning alldeles innan jag plussade (kommer inte ihåg sist jag va sjuk) så det kanske räknas som symptom hehe.

  • Thu 29 Aug 2019 13:01
    rebeccaj skrev 2019-08-29 08:26:03 följande:

    Hej allihopa! Jag plussade svagt i måndags, så gjorde ett digitalt igår som visade Gravid så nu lär jag tro på det :) Har Bf 3 maj.

    Har inte så mycket symptom ännu. Lite ömma bröst, och väldigt törstig hela tiden och sugen på kylskåpskalla äpplen !! Sover dåligt på nätterna... Åkte på en riktig dunderförkylning alldeles innan jag plussade (kommer inte ihåg sist jag va sjuk) så det kanske räknas som symptom hehe.


    Jag hade lite samma! Blev förkyld precis samma helg som jag plussade, men det bröt aldrig ut ordentligt. I vanliga fall då jag gått och blivit så krasslig som jag kände mig då så är det nästan oundvikligt att jag blir tokförkyld med feber, ont i halsen osv... men dem här gången gick det liksom bara över. Kanske är det så att kroppens immunförsvar blir lite ?upptagen? med graviditeten så att man åker på en släng?
  • Thu 29 Aug 2019 15:28
    Agronomen skrev 2019-08-29 08:16:45 följande:

    Välkomna hit alla ni nytillkomna! Jag räknade fram 27:e april som BF, men gick med här av samma tanke som du, så såklart är du välkommen! :)

    Är du också i vecka 6 nu då? :)


    Tack! Ja precis, 5+1 om man följer vad appen säger :d
  • Thu 29 Aug 2019 17:23

    Måste bolla lite med er. Känner mig typ o-gravid idag. Mår toppen liksom! Kan symptom variera? Har iofs haft vita tjocka flytningar som jag haft sen ÄL typ och några ?nyp? i magen men annars rätt bra. Inte illamående som jag varit de andra dagarna??

  • Thu 29 Aug 2019 17:24
    viljaa skrev 2019-08-29 17:23:43 följande:

    Måste bolla lite med er. Känner mig typ o-gravid idag. Mår toppen liksom! Kan symptom variera? Har iofs haft vita tjocka flytningar som jag haft sen ÄL typ och några ?nyp? i magen men annars rätt bra. Inte illamående som jag varit de andra dagarna??


    Är i V4+6 tror jag:)
  • Thu 29 Aug 2019 17:24

    Halloj! Vi plussade i helgen. Beräknat till den fjärde maj om allt går vägen. Har bara ont i magen, ömma bröst och ökad hunger än så länge, så det får man väl vara tacksam över!

  • Thu 29 Aug 2019 17:35

    Hej! Imorse fick jag två streck på stickan, BIM -4.

    Bf borde bli runt 10 maj om jag inte är helt ute och cyklar ????

    Grattis till er andra som också plussat!

  • Thu 29 Aug 2019 17:35

    Känner precis samma som dig Viljaa! Du och jag är ju på precis samma dag dessutom :) men som sagt jag känner mig också o-gravid... de enda symptom jag haft tidigare är ömma bröst och molvärk, men idag känner jag INGET... Känns som att jag mår FÖR bra för att ens kunna vara gravid (samtidigt som jag inte mår bra för att jag oroar mig för att jag mår bra)... Denna oro är så jobbig!

  • Thu 29 Aug 2019 18:46

    Har precis plussat och enligt appen är jag beräknad till 7/5!! Är 21 år gammal och detta var absolut inte planerat men det är så välkommet och vi är jätteglada!

  • Thu 29 Aug 2019 19:00
    Emsan9806 skrev 2019-08-29 18:46:19 följande:

    Har precis plussat och enligt appen är jag beräknad till 7/5!! Är 21 år gammal och detta var absolut inte planerat men det är så välkommet och vi är jätteglada!


    Grattis, 7/5 här med :D

    Fyller 25 nästa månad, dock blir detta min tredje hihi :) hur mår du? :D
Svar på tråden BF MAJ 2020