• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Glabanda

    Hej! Hoppar in här. Testade positivt igår och har nog inte riktigt tagit in beskedet ännu. BF 2 maj verkar det som och än så länge känner jag inga symptom. Har två barn som är tonåringar nu, men det är första för min sambo och det känns som första gången för oss båda ???? mådde superilla under mina tidigare graviditeter och spydde som en kalv så nu känner jag mig jättenervös för hur det ska bli.

    Har inte läst alla inlägg i tråden men verkligen kul med så många med i tråden redan ????

  • höstmamma

    Har också mått ovanligt bra idag mot de tidigare dagarna, som fler härninnne :p

    Får för mig grav symtomen försvinner då liksom så ja nästan måste köpa ett test till haha... men de vore ju skönt att må bra hela grav iofs

  • Agronomen
    höstmamma skrev 2019-08-29 20:54:26 följande:

    Har också mått ovanligt bra idag mot de tidigare dagarna, som fler härninnne :p

    Får för mig grav symtomen försvinner då liksom så ja nästan måste köpa ett test till haha... men de vore ju skönt att må bra hela grav iofs


    Det är ändå väldigt betryggande att läsa att det är så många av oss som upplever svajande symptom och ändå mår rätt bra. Det gör ju det mer troligt att det är helt normalt och en del av att vara tidigt gravid bara :)

    Baby dust till oss alla! :)
  • Gabby

    Jag är beräknad till ca 2/5 men har heller inga symtom. Hade hemsk halsbränna veckan innan jag plussade men de har försvunnit. Risig i magen har jag dock varit, lite ont i brösten och fått svamp (tror jag, förlåt för info). Men de är det! :) Med sonen hade jag halsbränna och mådde tjyvigt så vi får se! :)

  • viljaa

    Skönt att fler upplever samma med mindre symptom! Jag blev så orolig så tog ett nytt test imorse (har inte testat på en veck nu) och ja, man kan väl säga att jag fortfarande är gravid haha!

  • Gabby
    viljaa skrev 2019-08-30 12:42:41 följande:

    Förresten, har ni börjat spy än? :/


    Ingen spya här, knappt illamående. Antar att du börjat spy? :(
  • jhms
    viljaa skrev 2019-08-30 12:42:41 följande:

    Förresten, har ni börjat spy än? :/


    Ingen spya men vakande med illamående 2 gånger inatt och varit lite små illamående under dagen med inget som inte går att leva med. Osäker på om det beror på graviditet eller något annat för är väldigt dålig i magen också, men har läst att man tydligen kan bli det i början :)
  • fru2019

    [quote=79866879][quote-nick]viljaa skrev 2019-08-30 12:42:41 följande:[/quote-nick]Förresten, har ni börjat spy än? :/[/

    Jag har inte börjat spy än heller, men med sonen hade jag hypermesis gravidarum å är liiiiiivrädd att få det igen:(

Svar på tråden BF MAJ 2020