• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Gabby
    jhms skrev 2019-08-30 13:05:26 följande:
    Ingen spya men vakande med illamående 2 gånger inatt och varit lite små illamående under dagen med inget som inte går att leva med. Osäker på om det beror på graviditet eller något annat för är väldigt dålig i magen också, men har läst att man tydligen kan bli det i början :)
    Har också varit väldigt dåligt i magen.. Börjar ordna upp sig nu iaf:)
  • Gabby
    fru2019 skrev 2019-08-30 13:12:01 följande:

    [quote=79866879][quote-nick]viljaa skrev 2019-08-30 12:42:41 följande:[/quote-nick]Förresten, har ni börjat spy än? :/[/

    Jag har inte börjat spy än heller, men med sonen hade jag hypermesis gravidarum å är liiiiiivrädd att få det igen:(


    Men oj! Vad är de? Låter inget vidare :/
  • Novizen

    Ja tydligare sträck än sådär kan det ju knappast bli! :D jag har inte börjat spy, mår inte ens illa än..

  • Emsan9806
    fyrasnartfem skrev 2019-08-29 19:00:59 följande:

    Grattis, 7/5 här med :D

    Fyller 25 nästa månad, dock blir detta min tredje hihi :) hur mår du? :D


    Jag mår helt okej än sålänge även om illamåendet börjar smyga sig på och jag börjar få ont i rygg och höfter redan nu konstigt nog:/ förhoppningsvis blir det inte värre än på ett tag:) har nog inte riktigt förstått att jag faktiskt ska bli mamma än, känns sjukt overkligt
  • Emsan9806
    Emsan9806 skrev 2019-08-30 14:39:40 följande:

    Jag mår helt okej än sålänge även om illamåendet börjar smyga sig på och jag börjar få ont i rygg och höfter redan nu konstigt nog:/ förhoppningsvis blir det inte värre än på ett tag:) har nog inte riktigt förstått att jag faktiskt ska bli mamma än, känns sjukt overkligt


    Stort grattis till dig med, hur är det med dig?:)
  • Agronomen
    viljaa skrev 2019-08-30 12:42:41 följande:

    Förresten, har ni börjat spy än? :/


    Snyggt test! :D Jag har också testat flera gånger eftersom jag varit så nojig, men även mins har varit sådär starka och fina och dessutom ökat under hela tiden tills de nådde max :) så det är ju väldigt glädjande!

    Har inte börjat spy än, mår inte ens illa.... har du?
  • Billabellan

    Jag mår lite illa till & från, men inget spy än. Har heller ingen aptit, men när jag väl äter så kan jag äta som vanligt :)

    Är det någon här inne som berättat för nära & kära än? Hur tänker ni kring det?

  • viljaa
    Billabellan skrev 2019-08-30 16:58:40 följande:

    Jag mår lite illa till & från, men inget spy än. Har heller ingen aptit, men när jag väl äter så kan jag äta som vanligt :)

    Är det någon här inne som berättat för nära & kära än? Hur tänker ni kring det?


    Inte berättat för nån, vår hemlis ett tag till hihi! Vi har dock bestämt hur vi ska berätta för mina föräldrar och jag tror jag har bestämt hur jag ska berätta för min syrra med :)
  • vinmonster
    Nathaliebjorklund skrev 2019-08-30 19:04:22 följande:

    Finns det någon Facebook grupp för oss med bf maj 2020?


    Ja, skicka namn (o gärna en beskrivning av profilbild/bakgrundsbild om du har ett vanligt namn) så lägger jag till :)
Svar på tråden BF MAJ 2020