• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Billabellan
    vinmonster skrev 2019-08-30 19:38:01 följande:

    Ja, skicka namn (o gärna en beskrivning av profilbild/bakgrundsbild om du har ett vanligt namn) så lägger jag till :)


    Jag går gärna med i dem gruppen också om man får?
  • Billabellan
    viljaa skrev 2019-08-30 17:13:36 följande:

    Inte berättat för nån, vår hemlis ett tag till hihi! Vi har dock bestämt hur vi ska berätta för mina föräldrar och jag tror jag har bestämt hur jag ska berätta för min syrra med :)


    Åh spännande! ???? Vi har berättat för några av de absolut närmsta, men de har ju även vetat om att vi försökt o står i kö för utredning - kändes dumt att inte säga nåt. Och så himla kul när de blir glada! Känns mer verkligt på nåt sätt :)
  • vinmonster

    ALLA är såklart välkomna i Facebook-gruppen! Den är hemlig o jag måste bli vän med er där, för att kunna lägga till er i gruppen :) Skicka ett PM här, så fixar vi!

  • Glabanda

    Började blöda idag, mer och mer så jag hoppar av och siktar på BF juni tråden istället :( never give up! Detta var bara andra försöket så vi reser oss igen.

    Stort lycka till till er andra här inne!!

  • Agronomen
    Glabanda skrev 2019-08-30 22:31:33 följande:

    Började blöda idag, mer och mer så jag hoppar av och siktar på BF juni tråden istället :( never give up! Detta var bara andra försöket så vi reser oss igen.

    Stort lycka till till er andra här inne!!


    Nej vad tråkigt att höra!! Starkt av dig med fortsatt kämparanda. Stor kram och lycka till med fortsatta försök!

    Baby dust!
  • Rebeckall

    Jag hoppar in här om det är okej!

    Jag är på bim-4 och tog ett test imorse som jag har lite svårt att läsa av och undrar om nån kanske kan hjälpa mig analysera testet haha. Jag har haft molvärk sen bara någon dag efter äl, värk på övre delen av skinkorna(hade de hela förra graviditeten) och igår slog tröttheten till.. Så jag blev lite misstänksam och tog ett test som sagt. Vad tror ni?

  • jhms

    Visst borde det inte kunna bli starkare än såhär? Man blir ju nojig för att det inte ska öka som det ska men nu borde man inte kunna se någon mer ökning på dessa test. Ska sluta testa men hade några kvar :)

  • Agronomen
    jhms skrev 2019-08-31 06:55:16 följande:

    Visst borde det inte kunna bli starkare än såhär? Man blir ju nojig för att det inte ska öka som det ska men nu borde man inte kunna se någon mer ökning på dessa test. Ska sluta testa men hade några kvar :)


    Haha, jag hade också ett sånt där multi-pack från RFSU och höll på likadant hahaha. Man kan ju inte låta bli när de ligger där hemma! Snyggt streck!
  • Rebeckall
    Rebeckall skrev 2019-08-31 06:51:50 följande:

    Jag hoppar in här om det är okej!

    Jag är på bim-4 och tog ett test imorse som jag har lite svårt att läsa av och undrar om nån kanske kan hjälpa mig analysera testet haha. Jag har haft molvärk sen bara någon dag efter äl, värk på övre delen av skinkorna(hade de hela förra graviditeten) och igår slog tröttheten till.. Så jag blev lite misstänksam och tog ett test som sagt. Vad tror ni?


    Gud va svårt de är att få med på bild. Syns bättre i verkligheten. Jag anar liksom ett svagt streck men går inte att se på bild..

  • viljaa
    jhms skrev 2019-08-31 06:55:16 följande:

    Visst borde det inte kunna bli starkare än såhär? Man blir ju nojig för att det inte ska öka som det ska men nu borde man inte kunna se någon mer ökning på dessa test. Ska sluta testa men hade några kvar :)


    Hahaha du kan nog vara lugn. Ser ju ut som att teststrecket är på väg att hoppa bort från stickan för att det är så starkt .)
Svar på tråden BF MAJ 2020