• Mon 19 Aug 2019 21:00
    55881 visningar
    3640 svar
    3640
    55881

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Sat 31 Aug 2019 07:59
    Rebeckall skrev 2019-08-31 07:52:36 följande:

    Gud va svårt de är att få med på bild. Syns bättre i verkligheten. Jag anar liksom ett svagt streck men går inte att se på bild..


    Ser något svagt tror jag! Men vänta någon dag till och ta ett nytt. Mitt första streck var knappt synbart men dagen efter plussade jag klart och tydligt med CB veckoindikator, CB snabb detektion och sticka från rfsu :) Lycka till, håller tummarna!
  • Sat 31 Aug 2019 08:08
    jhms skrev 2019-08-31 07:59:41 följande:

    Ser något svagt tror jag! Men vänta någon dag till och ta ett nytt. Mitt första streck var knappt synbart men dagen efter plussade jag klart och tydligt med CB veckoindikator, CB snabb detektion och sticka från rfsu :) Lycka till, håller tummarna!


    Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän bim dagen men man blir så spänd så det är svårt att låta bli och så vet man aldrig om man inbillar sig strecken eller inte. Hoppas verkligen på ett plus :) tack så mycket för att du håller tummarna:)
  • Sat 31 Aug 2019 08:36
    Rebeckall skrev 2019-08-31 08:08:57 följande:

    Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän bim dagen men man blir så spänd så det är svårt att låta bli och så vet man aldrig om man inbillar sig strecken eller inte. Hoppas verkligen på ett plus :) tack så mycket för att du håller tummarna:)


    Uppdatera gärna på BIM vad testet visade! :) Man vågar inte riktigt tro på någonting, jag förstår inte riktigt än att jag är gravid, spelar ingen roll att testen visar superstarkt och man har en del symtom så är det fortfarande så overkligt :)
  • Sat 31 Aug 2019 08:40
    jhms skrev 2019-08-31 08:36:44 följande:

    Uppdatera gärna på BIM vad testet visade! :) Man vågar inte riktigt tro på någonting, jag förstår inte riktigt än att jag är gravid, spelar ingen roll att testen visar superstarkt och man har en del symtom så är det fortfarande så overkligt :)


    Absolut det ska jag göra :) och stort grattis till graviditeten, det tar väl ett tag innan de sjunker in helt. :D är det första barnet?
  • Lucia2­019
    Sat 31 Aug 2019 09:03

    Halloj!

    Jag hoppar in här jag med! Jag plussade igår Skrattande BF 9 Maj enligt appen! Så himla glad! Vi har en 7 månaders liten gosse och det ska bli så kul att ge honom ett syskon Hjärta

  • Sat 31 Aug 2019 09:48
    Rebeckall skrev 2019-08-31 08:40:34 följande:

    Absolut det ska jag göra :) och stort grattis till graviditeten, det tar väl ett tag innan de sjunker in helt. :D är det första barnet?


    Ja, tror det kommer kännas mer verkligt efter att man sett bebisen på ultraljud första gången. Här erbjuds alla KUB så det är inte allt för länge kvar tills vi får se den lilla förhoppningsvis :) Det är första barnet för oss, dig också? :)
  • Sat 31 Aug 2019 10:19
    jhms skrev 2019-08-31 09:48:16 följande:

    Ja, tror det kommer kännas mer verkligt efter att man sett bebisen på ultraljud första gången. Här erbjuds alla KUB så det är inte allt för länge kvar tills vi får se den lilla förhoppningsvis :) Det är första barnet för oss, dig också? :)


    Åh va härligt, då får ni snart se lilla livet :)

    Jag har en pojke som är 9 månader och hoppas verkligen på ett plus så att han kan få ett syskon:)
  • Sat 31 Aug 2019 10:36
    Rebeckall skrev 2019-08-31 10:19:47 följande:

    Åh va härligt, då får ni snart se lilla livet :)

    Jag har en pojke som är 9 månader och hoppas verkligen på ett plus så att han kan få ett syskon:)


    Ja det ska bli spännande! Men är så orolig för allt så här i början, man vill ju bara att det ska gå bra :) Vad mysigt, vill också gärna ha barn ganska tätt
  • Sat 31 Aug 2019 15:00
    Rebeckall skrev 2019-08-31 07:52:36 följande:

    Gud va svårt de är att få med på bild. Syns bättre i verkligheten. Jag anar liksom ett svagt streck men går inte att se på bild..


    Sådär svagt va mitt första. Spg ett tydligt meb skit svagt streck i verkligheten men syndes inte alls på bild..
  • Sat 31 Aug 2019 19:03
    jhms skrev 2019-08-31 10:36:47 följande:

    Ja det ska bli spännande! Men är så orolig för allt så här i början, man vill ju bara att det ska gå bra :) Vad mysigt, vill också gärna ha barn ganska tätt


    Jag förstår dig, men vi får hoppas att allt går felfritt:) ja det känns roligt om ens barn är relativt nära i ålder:)
Svar på tråden BF MAJ 2020