• Mon 19 Aug 2019 21:00
    56595 visningar
    3640 svar
    3640
    56595

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Sat 31 Aug 2019 19:05
    Aejvg skrev 2019-08-31 15:00:48 följande:

    Sådär svagt va mitt första. Spg ett tydligt meb skit svagt streck i verkligheten men syndes inte alls på bild..


    Åhh jag hoppas verkligen jag inte inbillar mig och att det blir ett starkt streck om några dagar :)
  • Sat 31 Aug 2019 21:02

    Jag har så mycket frågor eftersom vi inte har berättat för nån än, så jag lyfter detta med er haha. Asså jag vågar inte ha sex med min sambo för jag är rädd att nåt ska hända med fröet! Nån som känner samma sak? Har googlat hur mycket som helst och det står ju överallt att det ska vara okej men jag känner mig ändå orolig. Är nog jättenojjig och löjlig, men jag kan inte hjälpa det, haha!

  • Sat 31 Aug 2019 21:08
    viljaa skrev 2019-08-31 21:02:55 följande:

    Jag har så mycket frågor eftersom vi inte har berättat för nån än, så jag lyfter detta med er haha. Asså jag vågar inte ha sex med min sambo för jag är rädd att nåt ska hända med fröet! Nån som känner samma sak? Har googlat hur mycket som helst och det står ju överallt att det ska vara okej men jag känner mig ändå orolig. Är nog jättenojjig och löjlig, men jag kan inte hjälpa det, haha!


    Haha jag är precis likadan! Jag vet ju också att det inte är någon fara men det är ändå något som tar emot med det så jag har sagt att han får vänta några veckor till haha...
  • Sat 31 Aug 2019 21:25
    jhms skrev 2019-08-31 21:08:37 följande:

    Haha jag är precis likadan! Jag vet ju också att det inte är någon fara men det är ändå något som tar emot med det så jag har sagt att han får vänta några veckor till haha...


    Samma här! Vet att det egentligen inte är farligt, men ändå är det något som tar emot. Har haft noll lust också!

    Idag kickade illamåendet in med... eller egentligen smög det sig på igår... mest sugen på fräsch mat, grönsaker och frukt, och bara åtanken av vissa rätter får mig att känna att spyan sitter i halsen.... och jag som sa att jag ville ha det här för att det skulle kännas mer på riktigt..! Ångrar att jag sa så nu haha
  • Sat 31 Aug 2019 23:09
    viljaa skrev 2019-08-31 21:02:55 följande:

    Jag har så mycket frågor eftersom vi inte har berättat för nån än, så jag lyfter detta med er haha. Asså jag vågar inte ha sex med min sambo för jag är rädd att nåt ska hända med fröet! Nån som känner samma sak? Har googlat hur mycket som helst och det står ju överallt att det ska vara okej men jag känner mig ändå orolig. Är nog jättenojjig och löjlig, men jag kan inte hjälpa det, haha!


    Jag var också rädd men sen tillslut hände det ändå för ca 2 dagar sen, direkt efter kom det en liten liten blödning som skrämde mig jätte mycket. Efter det har de inte kommit mer blod så jag hoppas att det bara var sköra slemhinnor eller något men nu kommer jag vänta länge innan vi gör det igen haha
  • Sun 1 Sep 2019 07:34
    jhms skrev 2019-08-31 21:08:37 följande:

    Haha jag är precis likadan! Jag vet ju också att det inte är någon fara men det är ändå något som tar emot med det så jag har sagt att han får vänta några veckor till haha...


    Agronomen skrev 2019-08-31 21:25:08 följande:

    Samma här! Vet att det egentligen inte är farligt, men ändå är det något som tar emot. Har haft noll lust också!

    Idag kickade illamåendet in med... eller egentligen smög det sig på igår... mest sugen på fräsch mat, grönsaker och frukt, och bara åtanken av vissa rätter får mig att känna att spyan sitter i halsen.... och jag som sa att jag ville ha det här för att det skulle kännas mer på riktigt..! Ångrar att jag sa så nu haha


    Kdolz skrev 2019-08-31 23:09:14 följande:

    Jag var också rädd men sen tillslut hände det ändå för ca 2 dagar sen, direkt efter kom det en liten liten blödning som skrämde mig jätte mycket. Efter det har de inte kommit mer blod så jag hoppas att det bara var sköra slemhinnor eller något men nu kommer jag vänta länge innan vi gör det igen haha


    Skönt att man kan lyfta sånt här med er! Känns bra att vi känner likadant också. Jag är sugen men vågar ändå inte, och sambon är supergullig för han vågar inte riktigt heller haha! Kdolz, fy vad läskigt med en liten blödning när man precis vågat sig på ett ligg! Förstår att du vill vänta läääänge till nästa gång då.

    Jag har ju känt dovt illamående ett tag men det försvann ju för ett par dagar sen, nu är det dock tillbaka och jag vaknade nästan av det. Spydde inte, men fick hinka iskallt vatten för att låta bli. Vill också mest äta grönsaker. Har nog även fått min första craving, vill sååå gärna ha ugnsrostade rödbetor (helst med getost men det går ju inte) med pinjenötter. Varit sugen på det sen i fredags. Äter aldrig det annars hahah!!
  • Sun 1 Sep 2019 08:49

    Hej!

    Jag är gärna med här då jag plussade idag :) (bim).

    BF 10 maj <3

  • Sun 1 Sep 2019 13:26
    almqvist skrev 2019-09-01 08:49:47 följande:

    Hej!

    Jag är gärna med här då jag plussade idag :) (bim).

    BF 10 maj <3


    Åh vad kul! Grattis till er <3
  • Sun 1 Sep 2019 15:43

    Hej! Fick ett svagt streck på mitt rfsu test igår och nu nyss så plussade jag cb-testet!!! Tredje gången gillt brukar man säga och jag hoppas verkligen det stämmer för oss. Haft två missfall under ett år vid försök att skaffa syskon till vår dotter. Så både jättelycklig och skitsåinihelvetesrädd på samma gång. BF beräknat till 7 maj. Är det någon som startat en grupp på facebook för BF maj 2020?! Kram

  • Sun 1 Sep 2019 15:49

    Hoppar in i gruppen jag med ???? plussade i förrgår, BF beräknat till den 9/5. Är gärna med i en FB-grupp om det finns nån ????

Svar på tråden BF MAJ 2020