• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Saandrisen

    Har varit livrädd för missfall sen mina blödningar i helgen.. men idag känner jag nog sååå gravid igen .. lycka och vis lugn infinner sig :)

    Kommer aldrig gnälla på gravid tecken efter detta :)

  • EmmaAF

    Inväntar ultraljud nu för att se vad mina bruna flytningar innebär.. har ställt in mig på missfall dock :-/ så nervös just nu.. denna bergodalbanan alltså

  • Trostar
    EmmaAF skrev 2019-09-10 13:55:31 följande:

    Inväntar ultraljud nu för att se vad mina bruna flytningar innebär.. har ställt in mig på missfall dock :-/ så nervös just nu.. denna bergodalbanan alltså


    Håller tummarna!!!
  • Habba

    Håller tummar och tår!


    EmmaAF skrev 2019-09-10 13:55:31 följande:

    Inväntar ultraljud nu för att se vad mina bruna flytningar innebär.. har ställt in mig på missfall dock :-/ så nervös just nu.. denna bergodalbanan alltså


  • ahland

    Hej hej hallå!

    Hoppar in här i tråden med er då jag plussade svagt sent på kvällen i lördags efter några dagars lätt illamående. Fick det svaga plusset bekräftat med CB digital senare i söndags med ?1-2?. BF 21 eller 22 maj :) Hade en liiiiten blodblandad flytning igår dock men inget mer sen dess! Är första försöket på syskon till sonen som precis fyllt 3 :)

  • Habba

    Alltså alla människor jag möter idag luktar rökt korv. Jag tror jag har klökts i flera timmar nu. ????

  • Fladdriga svansen
    Habba skrev 2019-09-10 14:57:31 följande:

    Alltså alla människor jag möter idag luktar rökt korv. Jag tror jag har klökts i flera timmar nu. ????


    Kokt korv var min kräkrefex förra gången haha.
  • Blivande3barnsmamma
    EmmaAF skrev 2019-09-10 16:02:46 följande:

    Allt såg jätte bra med bebis <3 Ååååååh sån lättnad

    Vecka 6+2


    Awee så härligt att höra <3

    Nu behöver du inte oroa dig så mycket <3
  • Habba

    Så glad jag är för din skull!

    Hur mycket och hur länge har du haft bruna flytningar?Kämpar med samma typ av huvudbry... ????


    Blivande3barnsmamma skrev 2019-09-10 16:13:33 följande:

    Awee så härligt att höra <3

    Nu behöver du inte oroa dig så mycket <3


Svar på tråden BF MAJ 2020