• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Majja92

    Fler som har blivit orimligt morgon pigga?? Fjärde dagen i rad där jag vaknar 06.30, är vanligtvis en väldigt morgontrött människa som gärna sover länge

  • Habba

    Vi handlar för fullt. Vi väntar ju ett barn! ???? Vi upptäckte med sonen att snoppen inte trillade av även om han bar klassiska ?flickfärger? eller klänningar, så den här gången så är vi inte så ängsliga och köper det som vi tycker är fint. ????????

  • Habba

    Om man vill ha sällskap i en Facebookgrupp istället så finns den hemliga gruppen Majbebisar 2020 som man kan komma med i. ????

  • Habba

    Om man vill ha sällskap i en Facebookgrupp istället så finns den hemliga gruppen Majbebisar 2020 som man kan komma med i. ????

  • almqvist

    Jag ville avvakta lite men känner att jag börjar bli redo att hoppa in där. Hur går jag tillväga?


    Habba skrev 2019-09-14 07:21:13 följande:

    Om man vill ha sällskap i en Facebookgrupp istället så finns den hemliga gruppen Majbebisar 2020 som man kan komma med i. ????


  • LBP91
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-13 21:45:46 följande:

    En till här som är extremt frusen. Men bara på kvällarna. Under dagen är de tvärt om och jag går runt med linne utomhus för de är så varmt >


    Samma här! Jag svettas och tycker det är jättevarmt och får som värmevallningar så fort jag anstränger mig lite. Sen på kvällen sitter jag i soffan och fryser. Hahah
  • Fladdriga svansen
    LBP91 skrev 2019-09-14 09:08:00 följande:

    Samma här! Jag svettas och tycker det är jättevarmt och får som värmevallningar så fort jag anstränger mig lite. Sen på kvällen sitter jag i soffan och fryser. Hahah


    Haha vad bra att du också har det, började tro att min kropp tappat förståndet helt och hållet :D Så frustrerande att de är höst nu dessutom som inte gör saken lättare med alla väderomslag.
  • Fladdriga svansen
    Habba skrev 2019-09-14 07:18:50 följande:

    Vi handlar för fullt. Vi väntar ju ett barn! ???? Vi upptäckte med sonen att snoppen inte trillade av även om han bar klassiska ?flickfärger? eller klänningar, så den här gången så är vi inte så ängsliga och köper det som vi tycker är fint. ????????


    Rätt säker på att sonens snopp inte heller trillar av (eller någon pojkes öht) men jag gillar typiska ?pojkkläder? (avskyr de ordet dock men i brist på annan beskrivning) De är ju mycket smaksak och tycke också, tills de själva vill börja välja, då tänker jag inte stoppa dom från att kolla och köpa vad de vill om de är blått och jeans eller rosa och spets. Men tills dess är de pojkavd. :)

    Men första kläderna är alltid neutrala vilket som, litar inte till 100% ultraljuden haha. Känns märkligt att ens ha en levande människa inuti :O
  • vinmonster
    almqvist skrev 2019-09-14 07:49:37 följande:

    Jag ville avvakta lite men känner att jag börjar bli redo att hoppa in där. Hur går jag tillväga?


    Du kan skicka ett PM till mig :)
Svar på tråden BF MAJ 2020