• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • EmmaAF
    Majja92 skrev 2019-09-17 10:57:32 följande:

    Tyvärr började jag blöda idag och alla symptom försvann, även denna gång ville pyret inte stanna hos oss... Är helt förkrossad och vet inte hur många gånger till jag orkar med detta.

    Stort lycka till till er andra <3<3


    Neeej vad säger du? Är du säker på att det är missfall? Har du ont?
  • flickan89
    Majja92 skrev 2019-09-17 10:57:32 följande:

    Tyvärr började jag blöda idag och alla symptom försvann, även denna gång ville pyret inte stanna hos oss... Är helt förkrossad och vet inte hur många gånger till jag orkar med detta.

    Stort lycka till till er andra <3<3


    Men neej :( styrkekramar till er!

    Är du helt säker att det är kört?
  • niiskuneiti
    Habba skrev 2019-09-14 07:21:13 följande:

    Om man vill ha sällskap i en Facebookgrupp istället så finns den hemliga gruppen Majbebisar 2020 som man kan komma med i. ????


    Hej, jag skulle gärna komma med i gruppen. Hur går jag tillväga? :)
  • flickan89

    Jag är i 5+0 idag men är jätte svullen på magen.. ser redan gravid ut! Någon annan som har likadant??

    Jag ska på spa när jag är i vecka 10 med familjen.. vill inte jätte gärna "se" gravid ut då..

  • Majja92
    EmmaAF skrev 2019-09-17 11:34:42 följande:

    Neeej vad säger du? Är du säker på att det är missfall? Har du ont?


    Har inte ont ännu, men väntar på att det ska tillta.. Klart man hoppas att det inte är någon fara men det känns bara otroligt naivt. Mitt förra missfall började likadant så känns som att det är dumt att förneka :(

    Men tack för omtanken <3
  • viljaa
    Majja92 skrev 2019-09-17 10:57:32 följande:

    Tyvärr började jag blöda idag och alla symptom försvann, även denna gång ville pyret inte stanna hos oss... Är helt förkrossad och vet inte hur många gånger till jag orkar med detta.

    Stort lycka till till er andra <3<3


    Åh nej <3 fy vad tråkigt. Blir så ledsen av att läsa detta!:?( jag hoppas att det är er tur nästa gång!! <3
  • Blivande3barnsmamma
    Majja92 skrev 2019-09-17 10:57:32 följande:

    Tyvärr började jag blöda idag och alla symptom försvann, även denna gång ville pyret inte stanna hos oss... Är helt förkrossad och vet inte hur många gånger till jag orkar med detta.

    Stort lycka till till er andra <3<3


    Men neej sluta :( Har du kollat upp det?
  • EmmaAF
    Majja92 skrev 2019-09-17 12:05:19 följande:

    Har inte ont ännu, men väntar på att det ska tillta.. Klart man hoppas att det inte är någon fara men det känns bara otroligt naivt. Mitt förra missfall började likadant så känns som att det är dumt att förneka :(

    Men tack för omtanken <3


    Gör ont i hela mig nu ursch!!

    Men är det mycket blödning? Det kan ju vara någon annan blödning?! Smärtan brukar väl komma ganska tätt inpå? Vilken vecka är du i nu?

    Håller verkligen mina tummar stenhårt för att det inte är någon fara <3
  • Majja92
    EmmaAF skrev 2019-09-17 13:04:41 följande:

    Gör ont i hela mig nu ursch!!

    Men är det mycket blödning? Det kan ju vara någon annan blödning?! Smärtan brukar väl komma ganska tätt inpå? Vilken vecka är du i nu?

    Håller verkligen mina tummar stenhårt för att det inte är någon fara <3


    Fina du, tackar ödmjukast för alla fina ord <3 Det är lite mindre än en mens just nu, hållit på i tre timmar utan varken ökning eller minskning. Har som lätt mensvärk.

    Skulle gått in i v.6 imorgon :/
Svar på tråden BF MAJ 2020