• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • WifeV

    Lägger in mig själv:

    BF lista

    1/5 - viljaa, Saandrisen, Lavisa, aejvg, Ngravid

    2/5 - EmmaAF,, Gabby

    3/5 - Saga92,

    4/5 - jevana,

    5/5 - ankan6, höstmamma

    6/5 - blivande3barnsmamma, zebra, fyrasnartfem,

    9/5 - kanela84, trostar,

    10/5 - HejsanJenny,

    11/5 - Hoffesport, almqvist

    12/5 - siggy, rebeckall

    13/5- Habba

    16/5 - Idapidan,

    17/5 - Humlan1989,

    18/5 - Nowoli,

    19/5 - LBP91, LegoS,

    20/5 - fladdriga svansen, kattunge15, Miruska, flickan89,

    21/5 - ahland,

    23/5 - Nextchapter

    24/5 wifeV

    26/5 - Millemupp

  • Andreaaaa

    Hej! Vad tror ni om stickan? Har försökt i snart 2 år och skulle påbörja ivf nu när mensen kom så jag kan knappt tro det och det ev strecket är så svagt. Men har inte haft ngn pms (brukar ha exakt 7 dagar innan) och inte heller några menskänningar, annat än fortsatt ömma bröst (det brukar annars gå över någon dag före mens) BM idag alt imorgon. Isf BF 27/5. Andra barnet, har en 3,5-åring. Är det ett streck???

  • Andreaaaa
    Andreaaaa skrev 2019-09-18 14:09:21 följande:

    Hej! Vad tror ni om stickan? Har försökt i snart 2 år och skulle påbörja ivf nu när mensen kom så jag kan knappt tro det och det ev strecket är så svagt. Men har inte haft ngn pms (brukar ha exakt 7 dagar innan) och inte heller några menskänningar, annat än fortsatt ömma bröst (det brukar annars gå över någon dag före mens) BM idag alt imorgon. Isf BF 27/5. Andra barnet, har en 3,5-åring. Är det ett streck???


  • WifeV

    Ni med barn sen tidigare, när hör ni av er till MVC? Känner inte direkt något behov av hälsosamtal etc då det bara är drygt ett år sedan jag var gravid förra gången så har ändå koll på läget liksom ????

  • jevana

    [quote=79909799][quote-nick]Andreaaaa skrev 2019-09-18 14:09:58 följande:[/quote-nick][/quote]

    Om bilden är tagen inom utsatt tid skulle jag känna mig försiktigt positiv! Lycka till :)

  • Fladdriga svansen
    WifeV skrev 2019-09-18 14:10:43 följande:

    Ni med barn sen tidigare, när hör ni av er till MVC? Känner inte direkt något behov av hälsosamtal etc då det bara är drygt ett år sedan jag var gravid förra gången så har ändå koll på läget liksom ????


    Jag tänkte ringa runt v 10 och dels säga att jag hoppar hälsosamtalet samt glukosbelastning, och typ hälften av alla möten.

    Känner som du att de inte finns något större behov av det. Kunde väntat längre men vill göra kub så mest därför.
  • EnNathaliee

    Lägger till mig :D

    BF lista

    1/5 - viljaa, Saandrisen, Lavisa, aejvg, Ngravid

    2/5 - EmmaAF,, Gabby

    3/5 - Saga92, EnNathaliee

    4/5 - jevana,

    5/5 - ankan6, höstmamma

    6/5 - blivande3barnsmamma, zebra, fyrasnartfem,

    9/5 - kanela84, trostar,

    10/5 - HejsanJenny,

    11/5 - Hoffesport, almqvist

    12/5 - siggy, rebeckall

    13/5- Habba

    16/5 - Idapidan,

    17/5 - Humlan1989,

    18/5 - Nowoli,

    19/5 - LBP91, LegoS,

    20/5 - fladdriga svansen, kattunge15, Miruska, flickan89,

    21/5 - ahland,

    23/5 - Nextchapter

    24/5 wifeV

    26/5 - Millemupp

  • LBP91

    Jaha...det sket sig. Allt kom ut nu på förmiddagen ????

    Känner mig helt tom inombords. Tredje missfallet nu, orkar snart inte mer. Och så måste man vara glad och hålla minen för sambons son fyller år. Känns så jobbigt och känns som att det bara är jag som blir ledsen, tycker han reagerar så milt eller vad man ska säga, som att det inte bekommer honom. Han har ju två barm sedan tidigare så jag tror inte han längtar på samma sätt som mig...

  • Nextchapter

    Hej! :)

    Va roligt med fler!

    Hur va ditt första besök? :)


    nellienypon skrev 2019-09-18 12:23:13 följande:

    Hej! Nu vill jag också vara med! Plussade 11/9 och är i vecka 5+1 idag. Med BF 19 maj 2020!

    Har varit på mitt hälsosamtal idag! ??


  • Bettan84
    LBP91 skrev 2019-09-18 15:28:46 följande:

    Jaha...det sket sig. Allt kom ut nu på förmiddagen ????

    Känner mig helt tom inombords. Tredje missfallet nu, orkar snart inte mer. Och så måste man vara glad och hålla minen för sambons son fyller år. Känns så jobbigt och känns som att det bara är jag som blir ledsen, tycker han reagerar så milt eller vad man ska säga, som att det inte bekommer honom. Han har ju två barm sedan tidigare så jag tror inte han längtar på samma sätt som mig...


    Ånej , beklagar :( , skickar dig styrkekramar
Svar på tråden BF MAJ 2020