• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Habba

    Fan. Så jäkla tråkigt. Hur gamla är ni? Är det länge sedan han fick sina två tidigare barn? Hoppas innerligt att han vaknar till och att ni kan hjälpas åt att ta er igenom det här

    Tillsammans.


    LBP91 skrev 2019-09-18 15:28:46 följande:

    Jaha...det sket sig. Allt kom ut nu på förmiddagen ????

    Känner mig helt tom inombords. Tredje missfallet nu, orkar snart inte mer. Och så måste man vara glad och hålla minen för sambons son fyller år. Känns så jobbigt och känns som att det bara är jag som blir ledsen, tycker han reagerar så milt eller vad man ska säga, som att det inte bekommer honom. Han har ju två barm sedan tidigare så jag tror inte han längtar på samma sätt som mig...


  • Blivande3barnsmamma
    LBP91 skrev 2019-09-18 15:28:46 följande:

    Jaha...det sket sig. Allt kom ut nu på förmiddagen ????

    Känner mig helt tom inombords. Tredje missfallet nu, orkar snart inte mer. Och så måste man vara glad och hålla minen för sambons son fyller år. Känns så jobbigt och känns som att det bara är jag som blir ledsen, tycker han reagerar så milt eller vad man ska säga, som att det inte bekommer honom. Han har ju två barm sedan tidigare så jag tror inte han längtar på samma sätt som mig...


    Jag beklagar så tråkigt :(

    Styrkekramar <3
  • flickan89
    Andreaaaa skrev 2019-09-18 14:09:21 följande:

    Hej! Vad tror ni om stickan? Har försökt i snart 2 år och skulle påbörja ivf nu när mensen kom så jag kan knappt tro det och det ev strecket är så svagt. Men har inte haft ngn pms (brukar ha exakt 7 dagar innan) och inte heller några menskänningar, annat än fortsatt ömma bröst (det brukar annars gå över någon dag före mens) BM idag alt imorgon. Isf BF 27/5. Andra barnet, har en 3,5-åring. Är det ett streck???


     


    Hej! 


    Vi är i samma sits.. väntat och längtat 2,5år och var på första ivf mötet hämtade alla sprutorna och skulle börja när mensen kom.. Men vi plussade istället. Sååå skönt! 


    Jag skulle vilja säga att det ser ut som ett sträck absolut! Prova att ta ett digitalt test så ser du lättare. Hört att när det väl är ett sträck så stämmer det. 


     

  • vinmonster

    Hej fellow majmammor!

    Påminner om den hemliga FB-gruppen för er som vill joina :)

    Det är bara att skicka ett PM till mig!

  • LBP91
    Habba skrev 2019-09-18 16:07:29 följande:

    Fan. Så jäkla tråkigt. Hur gamla är ni? Är det länge sedan han fick sina två tidigare barn? Hoppas innerligt att han vaknar till och att ni kan hjälpas åt att ta er igenom det här

    Tillsammans.


    Hans barn är 9 och 6. Ja det är verkligen tråkigt. Det blir ju inte lättare med tiden heller, känns som att jag inte ens kommer bli glad över nästa graviditet utan typ bara gå och vänta på missfallet, om jag ens lyckas bli gravid igen. Det har ju inte varit det lättaste så att säga.
  • LBP91

    Nån här som har tips på bra mottagningar när det kommer till missfallsutredning. Ärligt talat har jag bara hört talas om det så är inte så insatt i hur man går tillväga. Vart börjar man? Tar alla tips ni har att erbjuda.

  • WifeV
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-18 14:44:56 följande:

    Jag tänkte ringa runt v 10 och dels säga att jag hoppar hälsosamtalet samt glukosbelastning, och typ hälften av alla möten.

    Känner som du att de inte finns något större behov av det. Kunde väntat längre men vill göra kub så mest därför.


    Ah ja det känns rimligt. Jag kommer inte göra kub och glukosbelastning behöver jag nog inte heller göra. Men tycker att det är kul att gå dit och höra hjärtat på bebis etc, men det är ju inte förrän efter rul typ. Så man behöver nog kanske inte ha så bråttom...
  • flickan89
    WifeV skrev 2019-09-18 20:17:56 följande:
    Ah ja det känns rimligt. Jag kommer inte göra kub och glukosbelastning behöver jag nog inte heller göra. Men tycker att det är kul att gå dit och höra hjärtat på bebis etc, men det är ju inte förrän efter rul typ. Så man behöver nog kanske inte ha så bråttom...
    Måste bara fråga vad är glukosbelastning? 
  • LegoS
    LBP91 skrev 2019-09-18 15:28:46 följande:

    Jaha...det sket sig. Allt kom ut nu på förmiddagen ????

    Känner mig helt tom inombords. Tredje missfallet nu, orkar snart inte mer. Och så måste man vara glad och hålla minen för sambons son fyller år. Känns så jobbigt och känns som att det bara är jag som blir ledsen, tycker han reagerar så milt eller vad man ska säga, som att det inte bekommer honom. Han har ju två barm sedan tidigare så jag tror inte han längtar på samma sätt som mig...


    Nej vad tråkigt, kramar :( vilken vecka var du i?
  • LBP91
    LegoS skrev 2019-09-18 21:00:39 följande:

    Nej vad tråkigt, kramar :( vilken vecka var du i?


    Vecka 6 :(
Svar på tråden BF MAJ 2020