• Mon 19 Aug 2019 21:00
    56449 visningar
    3640 svar
    3640
    56449

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Mon 23 Sep 2019 13:19
    flickan89 skrev 2019-09-22 12:46:07 följande:

    Igår började kräkandet efter att ha mått illa till och från ett tag.. kräkt både igår och idag..

    Ska till bm på onsdag då får hon skriv ut något till mig! Men tänker innan dess..

    Är det någon som provat dom där armbanden mot illamående?

    Jag provde dom en gång när jag skulle flyga för flera år sedan och vet att det hjälpte då.. men någon som har koll om det kan hjälpa mot sånhär illamående?


    Jag körde armband min förra graviditet. Tyckte det funkade bra sålänge man satte dom på rätt ställe :)
  • Mon 23 Sep 2019 16:15

    Heeeej!

    BF 4 juni men högst sannolik i maj så hänger gärna med er här.

    Plussade svag redan i lördags, alltså ÄL+9. Har använt fertilitetsmonitor under barntillverkningen. Idag ÄL +11 visar monitorn gravid! Så då lär jag väll vara gravid :)

  • Mon 23 Sep 2019 17:09

    Åh fy stackars dig!


    flickan89 skrev 2019-09-22 12:46:07 följande:

    Igår började kräkandet efter att ha mått illa till och från ett tag.. kräkt både igår och idag..

    Ska till bm på onsdag då får hon skriv ut något till mig! Men tänker innan dess..

    Är det någon som provat dom där armbanden mot illamående?

    Jag provde dom en gång när jag skulle flyga för flera år sedan och vet att det hjälpte då.. men någon som har koll om det kan hjälpa mot sånhär illamående?


  • Mon 23 Sep 2019 17:39

    Hej,

    Hoppar gärna in här för att följas åt. Jag och sambon plussade mycket oväntat för några dagar sedan. Vår son blev nyss 4 månader, född maj 2019. Vi har haft sex en enda gång sedan förlossningen. Med sonen tog det över ett år att bli gravida så vi kunde inte i vår vildaste fantasi föreställa oss detta.

    Väldigt svårt att smälta, men såklart är vi jätteglada om allt går vägen!

    BF troligtvis 28/5

  • Mon 23 Sep 2019 18:05
    Rhubarb skrev 2019-09-23 17:39:49 följande:

    Hej,

    Hoppar gärna in här för att följas åt. Jag och sambon plussade mycket oväntat för några dagar sedan. Vår son blev nyss 4 månader, född maj 2019. Vi har haft sex en enda gång sedan förlossningen. Med sonen tog det över ett år att bli gravida så vi kunde inte i vår vildaste fantasi föreställa oss detta.

    Väldigt svårt att smälta, men såklart är vi jätteglada om allt går vägen!

    BF troligtvis 28/5


    Åh grattis

    Så kul med täta syskon.. Vi fick vår dotter i april i år och är nu i vecka 9 med hennes lillasyskon
  • Mon 23 Sep 2019 22:40

    Hej allihopa

    Plussade i lördags och är fortfarande i chock. Min son fyllde 6 år nyligen och vi trodde inte ens det skulle gå naturlig väg. Vi kämpade i ett år för att få plus. Vilken kamp och samtidigt veta om hormonell obalans och låga äggreserver.

    Är snart 36 och trodde aldrig vi skulle få ge ett syskon till vår son. ETT MIRAKEL !!!!

    BF runt 31/5 enl app

    Mår bra. Lite känningar i ljumskarna då och då och pyttelite spänning i brösten enstaka gång.

    Annars känner jag ingenting

    Med sonen kom illamåendet och kräkningar vecka 5 + redan. Idag är jag v3+6 . Alltså jättetidigt MEN tydliga plus på olika graviditetstest

    Önskar er alla lycka till och STORT GRATTIS

  • Mon 23 Sep 2019 23:07

    Mitt illamående varade i en vecka , nu känner jag ingenting . Nu oroar man sig att det är dåligt tecken . .....(såklart ...). Vad tycker ni ? Kan illamåendet vara en vecka bara ?

  • Tue 24 Sep 2019 01:06
    Fladdriga svansen skrev 2019-09-21 13:34:54 följande:

    Ni som är oroliga för symtom som kommer och går finns de klassiska spökveckorna. Oftast runt v10 de kan börja men kan ju ske tidigare också. Passa på att njut för snart är allt tillbaka med 10 ggr kraften :D


    Bettan84 skrev 2019-09-23 23:07:00 följande:

    Mitt illamående varade i en vecka , nu känner jag ingenting . Nu oroar man sig att det är dåligt tecken . .....(såklart ...). Vad tycker ni ? Kan illamåendet vara en vecka bara ?


  • Tue 24 Sep 2019 07:16

    Hallå! En till med BF i maj här, 3e maj verkar det vara men lär bli framflyttad då jag nog har sen ägglossning ???? Det blir tredje barnet för mig.

  • Tue 24 Sep 2019 07:22

    [quote=79920667][quote-nick]Fladdriga svansen skrev 2019-09-24 01:06:32 följande:[/quote-nick][/quote]

    Ah tack , det har jag missat att läsa hehe. Puh... nu känner mig lugnare . Det är iofs skönt att jag inte mår illa just nu när jag är på jobb konferens i Amsterdam med jobbet hela veckan :D.

Svar på tråden BF MAJ 2020