• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • viljaa

    Min fiffi har börjat klia, svider lite när jag kissar! Funderar på svamp? Nån som har haft liknande? Kan man använda svampsalva? Är i v11(10+0).

  • Andreaaaa
    viljaa skrev 2019-10-03 13:39:16 följande:

    Min fiffi har börjat klia, svider lite när jag kissar! Funderar på svamp? Nån som har haft liknande? Kan man använda svampsalva? Är i v11(10+0).


    Slemhinnorna blir ju känsligare, så inte omöjligt, men kanske bra att ta en gyntid för att utesluta typ UVI? Fråga annars på apoteket, de har stenkoll på vilka läkemedel som är OK och inte.
  • jevana

    Testade också min hemmadoppler nyss. Hörde inget mer än navelsträngen direkt, men skärmen visade höga tal korta stunder så tror minsann där finns en liten <3

  • Blivande3barnsmamma
    Nextchapter skrev 2019-10-03 13:05:23 följande:

    Ja det är sant. Men jag har så svårt att förstå att detta är på riktig eftersom jag knappt ser eller känner nått. Skall på mitt första besök hos bm på måndag så får se vad hon säger :) kan ju alltid hoppas att man kan få ett VUL eller nått så man kan bli lite lugn.

    Ja, äter vitaminer men det hjälper inte jobbigt nog.. :/ men är det bara trötthet som är ?jobbig? så skall jag inte klaga :)


    Jag håller med dig helt, svårt att tror att det finns något i magen när man mår bra. Men längtar till på måndag då får jag se om det finns något i magen :)
  • HejsanJenny

    Var på inskrivningssamtal idag. Blev erbjuden tidigt VUL om det var något jag var intresserad av - det var jag såklart. Ska få gå redan på måndag! Så taggad!

  • Blivande3barnsmamma
    HejsanJenny skrev 2019-10-03 21:07:23 följande:

    Var på inskrivningssamtal idag. Blev erbjuden tidigt VUL om det var något jag var intresserad av - det var jag såklart. Ska få gå redan på måndag! Så taggad!


    Så spännande då är vi två som får se våra små på måndag :)
  • HejsanJenny
    Blivande3barnsmamma skrev 2019-10-04 06:11:49 följande:

    Så spännande då är vi två som får se våra små på måndag :)


    Jippi! <3 Något att se framemot!
  • Trostar

    Någon mer som äter B-vitamin mot illamåendet?

    Började i söndags så har ätit nästan en vecka. Mycket mindre illamående senaste två dagarna. Och såklart blir man orolig för att symptomen minskar......

    Går in i vecka 10 imorgon. Kommer väl få spel om jag går in i spökveckor helt!

  • emeliiiiiie

    Tack för peppen alla. Kan inte tänka mig att detta är något annat än ett missfall, fick väldigt ont igår, världens kramper i livmodern och tillslut kom det mycket blod. Ska på vul på tisdag så jag hoppas allt kommit ut så jag slipper skrapning osv och kan släppa det och gå vidare. Får glädjas åt att jag redan har två friska barn och det kommer fler chanser. Kram på er

  • Blivande3barnsmamma
    emeliiiiiie skrev 2019-10-05 13:38:09 följande:

    Tack för peppen alla. Kan inte tänka mig att detta är något annat än ett missfall, fick väldigt ont igår, världens kramper i livmodern och tillslut kom det mycket blod. Ska på vul på tisdag så jag hoppas allt kommit ut så jag slipper skrapning osv och kan släppa det och gå vidare. Får glädjas åt att jag redan har två friska barn och det kommer fler chanser. Kram på er


    Styrkekramar till dig <3
Svar på tråden BF MAJ 2020