• Mon 19 Aug 2019 21:00
    55914 visningar
    3640 svar
    3640
    55914

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Wed 30 Oct 2019 15:30
    LinneaWookie skrev 2019-10-30 08:28:02 följande:

    Någon fler som fortfarande mår sjukt illa..? Jag är i vecka 11+6 nu och trodde för några dagar sedan att det avtagit lite, men nu har jag kräkts två dagar i sträck, var tvungen att panikspy i en jävla buske på väg hem från jobbet igår, haha  

    Är dock fortfarande "glad" att jag mår illa, då det känns som det mest säkra tecknet på att krypet fortfarande mår bra och utvecklas som hen ska.
    Har UL för KUB imorgon! 


    Jag har också kub imorgon, efter lunch, hoppas det går bra för oss båda Glad

    Illamåendet är fortfarande märkbart, tycker nog att det skett en stegring sedan en vecka tillbaka. I söndags behöll jag ingenting på kvällen trots otaliga försök Rynkar på näsan

    Det där med att spy i en buske kan jag relatera till, stackars dig. Jag spydde på flyget hem i vecka 7. Jag letade febrilt efter en spypåse för jag ville verkligen inte orsaka spya runt hela mig. Som tur var hittade jag en. Ibland kommer det olägligt. Flygvärdinnan tyckte jag var proffsig iaf Skrattande
  • Wed 30 Oct 2019 15:30

    11+6 är jag i förresten!

  • Wed 30 Oct 2019 15:40
    Rebeckall skrev 2019-10-30 15:27:58 följande:

    Då förstår jag, man jag lägger upp bilden ändå om någon vågar sig på att gissa. Vet inte ens om man ser nubben överhuvudtaget haha


    Nja den var väldigt klurig.. ser tyvärr inte nubben så där vågar jag mig inte på någon chansning :-3

    Jag ska på ytterligare ul om 1 vecka och hoppas då kunna få ännu mer kött på benen om att vi väntar en liten pojke
  • Wed 30 Oct 2019 15:43
    +1

    Jag ska också på KUB imorgon! : -)

  • Wed 30 Oct 2019 17:05
    +1

    Ska också på KUB imorgon. Tyvärr inte ett dugg glad utan bara nervös.

    Hoppas hoppas hoppas att allt ser bra ut. Klarar inte ett missfall till :(

  • Wed 30 Oct 2019 17:07
    Trostar skrev 2019-10-30 17:05:57 följande:

    Ska också på KUB imorgon. Tyvärr inte ett dugg glad utan bara nervös.

    Hoppas hoppas hoppas att allt ser bra ut. Klarar inte ett missfall till :(


    Förstår ångesten. Hatar att göra ultraljud! Men vi håller alla tummar att det ser alldeles fint ut för dig
  • Wed 30 Oct 2019 17:18
    EmmaAF skrev 2019-10-30 15:40:05 följande:

    Nja den var väldigt klurig.. ser tyvärr inte nubben så där vågar jag mig inte på någon chansning :-3

    Jag ska på ytterligare ul om 1 vecka och hoppas då kunna få ännu mer kött på benen om att vi väntar en liten pojke


    Jag har en pojke sen innan och gissar på att det blir en pojke till iallafall, men jag får glatt vänta och se i december då :)

    Åh va kul, hoppas det går bra! Så spännande ändå att leva i ovisshet och gissa sig fram. :D
  • Wed 30 Oct 2019 19:00
    Tereselarsson skrev 2019-10-30 08:54:48 följande:

    va kul! för alla har sagt pojke, har lämnat på flera sidor. har en pojke sen tidigare och har alltid sett mig som en pojkmamma :')


    Grattis! Så roligt för er och storebror :)
  • JAnder­sson89
    Wed 30 Oct 2019 23:45

    Hej på er alla och grattis till er alla ????

    Jag är nu i vecka 12+1. Är ännu i chock och kan inte riktigt ta till mig att det är sant.

    Har dom senaste 10åren fått höra att jag inte kan bli gravid pga Endometrios och i år har mensen krånglat något enormt.

    På fredag ska jag iväg och göra KUB, enormt nervös.

    Än så länge har jag mått hyfsat bra, lite illamående på morgonen och kvällen men det har gått över om jag har ätit något men känner mig väldigt trött och har såååå ont i brösten ????????

  • JAnder­sson89
    Wed 30 Oct 2019 23:46

    Oj emoijs gick visste inte att göra :o