• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • zey

    Hej tjejer :)! Hoppar in här med, fast har läst tråden sedan start :)!

    Så kul att många av er varit på RUL, jag är ?bara? I vecka 15+ 4 och har RUL 8 januari.. Så långt kvar tycker jag, haha!

    Men vi gjorde ett vanlig UL förra veckan och fick se en livlig krabat som snurrade runt och vinkade, tror mig även bestämt att jag såg en snopp också så maj blir en riktig pojkmånad :)

  • HejsanJenny
    SweetCA skrev 2019-12-12 18:08:44 följande:

    Hur har det gått för er?


    RUL är nästa torsdag så inget nytt att rapportera här Var inne i en affär och kikade på barnvagnar igår, det höjde mitt humör litegrann. Får utgå från att allt är bra tills jag får höra annat.

    Blev mycket nyfiken på märket Joolz. Är det någon som har erfarenhet av deras vagnar? Kikade på modellen Day 3.
  • viljaa
    Liiiiivia skrev 2019-12-13 06:58:54 följande:

    Oj så många pojkar det blir, vad härligt! Senare idag får även jag veta kön. Har hängt med lite tillofrån i tråden, men som läsare hihi. Jag är idag i v 16+2 med BF 26/5 :)


    Åh spännande! Lycka till!!!
  • viljaa
    Daphodil skrev 2019-12-12 21:24:02 följande:

    Äsch, jag är lite avundsjuk på dig då jag hoppades allra mest på en lillasyster. Men man är ju tacksam oavsett


    Såklart är man ju tacksam oavsett vad, men jag tycker ändå att man får önska lite i smyg ;) om det blir fler barn för er blir det kanske en lillasyster i framtiden!
  • Daphodil
    Andreaaaa skrev 2019-12-12 22:58:25 följande:

    ...och jag hoppas också på en tjej så man har en av varje, så hoppas inte den här pojkförbannelsen drabbat mig också hehe


    Håller tummarna för dig då. Vi har redan en flicka, men eftersom jag själv har en syster som jag är nära hade jag nån önskan att min tjej skulle få en syster. Men hon kan ju bli lika tajt med sin lillebror
  • Acebj

    Hej! Första gången jag skriver men varit med och läst från början :) Vi var på RUL igår och fick också reda på att vi väntar en pojke Hjärta

  • Trostar

    Så många pojkar i tråden :D

    Jag har känt på mig sedan vecka 8 att det var en pojke så jag blev inte förvånad på RUL. Hur var det för er? Kände ni på er vad det skulle vara?

  • Liiiiivia
    Trostar skrev 2019-12-13 12:50:25 följande:

    Så många pojkar i tråden :D

    Jag har känt på mig sedan vecka 8 att det var en pojke så jag blev inte förvånad på RUL. Hur var det för er? Kände ni på er vad det skulle vara?


    Jag var heeelt säker på att det skulle vara en pojke. Precis lika säker som jag var när jag väntade min dotter :) Häftigt att man kan känna så rätt!