• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • SweetCA
    Heilena skrev 2019-12-16 22:28:54 följande:

    Haha, vi borde räkna antalet pojkar och flickor vi är uppe i nu! Som någon annan nämnde, typ göra BF-listan fast med kön :D


    Då gör vi det :)

    27/4 - Daphodil

    29/4 - vilja

    30/4 - SweetCa, pojke

    1/5 - Heilena, Gabby

    6/5 - Blivande3barnsmamma

    3/5 - Lillfina

    8/5 - Trostar

    10/5 - HejsanJenny

    14/5 - LinneaWookie, flickan89

    15/5 - Stenbocken93

    17/5 - MouS

    20/5 - fladdriga svansen

    22/5 - Andreaaaa, Nextchapter

    24/5 - Charlieellerså

    25/5 - m94

    Stort grattis jeans och siggy!
  • zebra

    Hej alla,

    har inte varit så aktiv här men läst kommentarer mest. Hade RUL igår och allt såg bra ut, vi väntar en flicka :)

    Har två pojkar innan som vill ha lillasyster så det var roligt att det kommer bli så.

    Var kul att se hur hon rörde sig för fullt, gapade, stängde munnen och vände o vred på huvudet så det blev svårt för bm att ta stillbild på den lilla busiga :D


    :)
  • zebra

    Förresten! Blev flyttad framåt i Bf! Blev flyttad 9 dagar från 6e Maj till 15e Maj istället. Tror det berodde på att jag hade oregelbunden mens och äl samt ammade innan jag blev gravid. Så det var inte så konstigt tyckte bm.


    :)
  • EmmaAF

    27/4 - Daphodil

    29/4 - vilja

    30/4 - SweetCa, pojke

    2/5 - EmmaAF/pojke

    3/5 - Lillfina

    1/5 - Heilena, Gabby

    6/5 - Blivande3barnsmamma

    8/5 - Trostar

    10/5 - HejsanJenny

    14/5 - LinneaWookie, flickan89

    15/5 - Stenbocken93

    17/5 - MouS

    20/5 - fladdriga svansen

    22/5 - Andreaaaa, Nextchapter

    24/5 - Charlieellerså

    25/5 - m94

  • Daphodil
    zebra skrev 2019-12-17 06:57:48 följande:

    Hej alla,

    har inte varit så aktiv här men läst kommentarer mest. Hade RUL igår och allt såg bra ut, vi väntar en flicka :)

    Har två pojkar innan som vill ha lillasyster så det var roligt att det kommer bli så.

    Var kul att se hur hon rörde sig för fullt, gapade, stängde munnen och vände o vred på huvudet så det blev svårt för bm att ta stillbild på den lilla busiga :D


    Grattis till trådens andra flicka! =)
  • Daphodil
    Heilena skrev 2019-12-16 22:28:54 följande:

    Haha, vi borde räkna antalet pojkar och flickor vi är uppe i nu! Som någon annan nämnde, typ göra BF-listan fast med kön :D


    Heheh, det kommer bli pojke, pojke, pojke, pojke... Och så viljaas och zebras flickor då. =)
  • Mischa123

    Idag ska vi till barnmorskan för första gången sen inskrivningen i v.10. Ska bli så spännande, gud så fort tiden har gått! Firar också med att gå in i v.21 och bebis sparkar för fullt <3

  • Lillfina
    Daphodil skrev 2019-12-17 08:34:07 följande:

    Heheh, det kommer bli pojke, pojke, pojke, pojke... Och så viljaas och zebras flickor då. =)


    Skall också få en tjej skrev jag lite tidigare :)
  • LinneaWookie

    Har mitt RUL på torsdag så då får vi se om det blir ännu en pojke eller om antalet flickor växer lite Jag själv tror flicka men har egentligen inget att grunda gissningen på, så vi får se helt enkelt... Min förra UL-bild var i 11+0 så nubben *kan* ju rent teoretiskt ha rest på  sig sedan dess, m.a.o. vet jag inte alls. Sååå spännande <3