• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Söderlund
    Daphodil skrev 2020-04-23 05:34:25 följande:

    Mina värkar återkom på kvällen, och vid midnatt åkte vi in. Strax före 04 föddes vår pojke!


    Men grattis!!! Så fantastiskt :)
  • Liiiiivia
    Daphodil skrev 2020-04-23 05:34:25 följande:

    Mina värkar återkom på kvällen, och vid midnatt åkte vi in. Strax före 04 föddes vår pojke!


    Stort grattis!! :) hoppas att allt gått bra och att ni båda mår fint.
  • HejsanJenny
    Daphodil skrev 2020-04-23 05:34:25 följande:

    Mina värkar återkom på kvällen, och vid midnatt åkte vi in. Strax före 04 föddes vår pojke!


    GRATTIS <3333
  • Siggy
    Daphodil skrev 2020-04-23 05:34:25 följande:

    Mina värkar återkom på kvällen, och vid midnatt åkte vi in. Strax före 04 föddes vår pojke!


    Åh, stort stort grattis!
  • SweetCA
    Daphodil skrev 2020-04-23 05:34:25 följande:

    Mina värkar återkom på kvällen, och vid midnatt åkte vi in. Strax före 04 föddes vår pojke!


    Åh så skönt, grattis! Låter som det gick snabbt, bra och smidigt! Är ni kvar på BB?

    Så avis! Lite drygt en vecka kvar själv. Hoppas jag kommer igång snart med!
  • Blivande3barnsmamma
    Daphodil skrev 2020-04-23 05:34:25 följande:

    Mina värkar återkom på kvällen, och vid midnatt åkte vi in. Strax före 04 föddes vår pojke!


    Åhhh Stort grattis till er. Hoppas att allt är bra med er <3
  • Daphodil
    SweetCA skrev 2020-04-23 07:02:19 följande:

    Åh så skönt, grattis! Låter som det gick snabbt, bra och smidigt! Är ni kvar på BB?

    Så avis! Lite drygt en vecka kvar själv. Hoppas jag kommer igång snart med!


    Tack! (Till dig och alla andra!)

    Ja, "tidig hemgång" är tydligen inte att man måste gå hem inom 6h som jag trodde, utan att man får gå hem efter 6h, varken före eller efter. Så vi väntar in.

    Ja, det var en bra förlossning, och det gjorde mycket för mitt självförtroende att få föda på "egna" värkar denna gång.

    Ja, väntan är trist men snart har vi alla våra bäbisar!
  • Blivande3barnsmamma
    Daphodil skrev 2020-04-23 07:20:04 följande:

    Tack! (Till dig och alla andra!)

    Ja, "tidig hemgång" är tydligen inte att man måste gå hem inom 6h som jag trodde, utan att man får gå hem efter 6h, varken före eller efter. Så vi väntar in.

    Ja, det var en bra förlossning, och det gjorde mycket för mitt självförtroende att få föda på "egna" värkar denna gång.

    Ja, väntan är trist men snart har vi alla våra bäbisar!


    Vill du berätta hur mycket han vägde och hur lång han var :)
  • ankan6
    Daphodil skrev 2020-04-23 05:34:25 följande:

    Mina värkar återkom på kvällen, och vid midnatt åkte vi in. Strax före 04 föddes vår pojke!


    Grattis! så kul att flera i tråden redan är där eller närmar sig!