• Anonym (vill inte)
    Sat 31 Aug 2019 17:14
    3118 visningar
    221 svar
    221
    3118

    Min man vill bara ha analsex!!

    Suck..
    Efter många år tjatande gick jag med på att prova analsex, grejen var att för mig gav det ingenting... 
    Men min man blev helt galen i det... Rynkar på näsan
    Så nu går han bara igång på att titta på min rumpa, Han vill typ bara ha sex där.
    det är så avtändande...
    Hur kan jag göra för att jag liksom ska släppa en sådan avsky mot honom?
    Jag vet inte vad jag ska göra, vill inte liksom ha en penis i arslet hela tiden... 
    Finns det något sätt att jag typ skulle kunna gilla det mer? 

  • Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!
  • Anonym (Ont)
    Sat 31 Aug 2019 17:30
    #11

    Gjorde det ont? Eller var det så att det inte gav dig något? Jag ställer ofta upp på sånt sex som inte ger mig något. Men jag ställer aldrig eller ja oftast aldrig upp på sånt sex som gör ont.

  • Anonym (Anals­ex)
    Sat 31 Aug 2019 17:37
    #12
    Anonym (vill inte) skrev 2019-08-31 17:14:03 följande:

    Suck..

    Efter många år tjatande gick jag med på att prova analsex, grejen var att för mig gav det ingenting... 

    Men min man blev helt galen i det... 

    Så nu går han bara igång på att titta på min rumpa, Han vill typ bara ha sex där.

    det är så avtändande...

    Hur kan jag göra för att jag liksom ska släppa en sådan avsky mot honom?

    Jag vet inte vad jag ska göra, vill inte liksom ha en penis i arslet hela tiden... 

    Finns det något sätt att jag typ skulle kunna gilla det mer? 


    Ur mitt perspektive, som man som verkligen älskar analsex, så är det bara upphetsande om kvinnan verkligen njuter av det själv också. Det är liksom halva grejen, att hon njuter av att bli påsatt analt.

    Gillar hon det inte är det ointressant för mig också, precis som med all annan sex. Skulle inte ha sex med någon överhuvudtaget som inte verkligen ville ha sex med mig.

    Så jag tycker du ska stå på dig och förklara att analsex inte ger dig något, och att sex ska väl handla om bådas njutning!

    Visst kan man ibland ställa upp på saker för den andre om man vet att den verkligen gillar det, och man själv tycker det är ok, även om man lika gärna kunde skippa det, men att som i ert fall att din man tycker du ska ställa upp alltid, det är stört och respektlöst.

    Jag brukar inte fara nån större fan av förslaget att kvinnan ska använda en dildo på mannen om han tjatar om analsex (för det är rätt ologiskt, och kan dessutom bli lite fel om mannen går med på det), men i ditt fall som provat, men inte gillat det, så kanske det kan vara idé att förklara vad han skulle tycka om du ville sätta på honom med en strap-on i arslet varje gång ni ska ha sex

    Han kan väl ställa upp?

    Ett tips OM du vill försöka få lite egen njutning är saxen, som min fru verkligen älskar.

    Dvs jag smeker henne med ett finger i varje hål, eller 2 i varje, samtidigt som jag slickar henne. Då kommer hon rätt fort och intensivt. Har funkat bra med många andra kvinnor också. Även de som inte varit jätteförtjusta i analsex i form av analt samlag.

    Ett annat tips är en dildo jag tar på mig, så jag kan ta henne i båda hålen samtidigt. Den tycker hon är väldigt skön också.

    Röda tråden här är alltså att analsex blir bäst när fittan också får vara med!
  • Anonym (P)
    Sat 31 Aug 2019 17:39
    #13
    Anonym (vill inte) skrev 2019-08-31 17:18:03 följande:

    Har redan försökt med det... men det går inte... Han verkar inte förstå...

    Han tycker mer att jag borde ställa upp... 

    Då gav jag honom idén att jag skulle bajsa honom i ansiktet, munnen... 


    "Ställa upp"??
  • Anonym (mmm)
    Sat 31 Aug 2019 17:53
    #14

    Pratar ni inte med varandra????

  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 17:55
    #15
    Anonym (mmm) skrev 2019-08-31 17:53:16 följande:

    Pratar ni inte med varandra????


    oh jo, vi pratar, vi bråkar, vi tjafsar, vi pratar igen. Han respekterar inte mig som han borde.. 
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 17:56
    #16
    Anonym (P) skrev 2019-08-31 17:39:46 följande:
    "Ställa upp"??
    Jäpp, han tycker man kan ställa upp... japp... sne syn.
  • Anonym (mmm)
    Sat 31 Aug 2019 18:03
    #17
    Anonym (vill inte) skrev 2019-08-31 17:56:01 följande:
    Jäpp, han tycker man kan ställa upp... japp... sne syn.
    Du hör ju själv ....
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 18:06
    #18
    Anonym (Ont) skrev 2019-08-31 17:30:32 följande:

    Gjorde det ont? Eller var det så att det inte gav dig något? Jag ställer ofta upp på sånt sex som inte ger mig något. Men jag ställer aldrig eller ja oftast aldrig upp på sånt sex som gör ont.


    Nej, jag tyckte inte det var skönt, det gav mig liksom ingen njutning. Är väl onormal där antagligen.. 
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 18:07
    #19
    Anonym (Analsex) skrev 2019-08-31 17:37:15 följande:
    Ur mitt perspektive, som man som verkligen älskar analsex, så är det bara upphetsande om kvinnan verkligen njuter av det själv också. Det är liksom halva grejen, att hon njuter av att bli påsatt analt.

    Gillar hon det inte är det ointressant för mig också, precis som med all annan sex. Skulle inte ha sex med någon överhuvudtaget som inte verkligen ville ha sex med mig.

    Så jag tycker du ska stå på dig och förklara att analsex inte ger dig något, och att sex ska väl handla om bådas njutning!

    Visst kan man ibland ställa upp på saker för den andre om man vet att den verkligen gillar det, och man själv tycker det är ok, även om man lika gärna kunde skippa det, men att som i ert fall att din man tycker du ska ställa upp alltid, det är stört och respektlöst.

    Jag brukar inte fara nån större fan av förslaget att kvinnan ska använda en dildo på mannen om han tjatar om analsex (för det är rätt ologiskt, och kan dessutom bli lite fel om mannen går med på det), men i ditt fall som provat, men inte gillat det, så kanske det kan vara idé att förklara vad han skulle tycka om du ville sätta på honom med en strap-on i arslet varje gång ni ska ha sex

    Han kan väl ställa upp?

    Ett tips OM du vill försöka få lite egen njutning är saxen, som min fru verkligen älskar.

    Dvs jag smeker henne med ett finger i varje hål, eller 2 i varje, samtidigt som jag slickar henne. Då kommer hon rätt fort och intensivt. Har funkat bra med många andra kvinnor också. Även de som inte varit jätteförtjusta i analsex i form av analt samlag.

    Ett annat tips är en dildo jag tar på mig, så jag kan ta henne i båda hålen samtidigt. Den tycker hon är väldigt skön också.

    Röda tråden här är alltså att analsex blir bäst när fittan också får vara med!
    Tack för dina förslag. Kanske ska prova detta och ge det en till chans. Ska fundera på det. 
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 18:07
    #20
    +1
    Anonym (Lotten) skrev 2019-08-31 17:28:51 följande:

    Säg att du ställer upp på analsex och inhandla sedan en strap-on.


    OCH det tänker jag göra!! ska han vara i mitt så ska han få i sitt. 
Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!