• Anonym (vill inte)
    Sat 31 Aug 2019 17:14
    3131 visningar
    221 svar
    221
    3131

    Min man vill bara ha analsex!!

    Suck..
    Efter många år tjatande gick jag med på att prova analsex, grejen var att för mig gav det ingenting... 
    Men min man blev helt galen i det... Rynkar på näsan
    Så nu går han bara igång på att titta på min rumpa, Han vill typ bara ha sex där.
    det är så avtändande...
    Hur kan jag göra för att jag liksom ska släppa en sådan avsky mot honom?
    Jag vet inte vad jag ska göra, vill inte liksom ha en penis i arslet hela tiden... 
    Finns det något sätt att jag typ skulle kunna gilla det mer? 

  • Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!
  • Anonym (J)
    Sat 31 Aug 2019 18:51
    #31

    Jag hade ocksä blivit så sjukt äcklad av att mannen inte respekterar mig och vill göra våld på min kropp mot min vilja. Vidriga gris.

  • Sat 31 Aug 2019 18:51
    #32
    +2
    Anonym (Analsex) skrev 2019-08-31 18:42:43 följande:

    Men att prova något nytt

    sexuellt är inte samma sak som att vara någon till lags. Det kunde ju vars så att ts tyckt det var superskönt trots att hon varit skeptiskt innan. Finns många som ändrat sig angående analsex.

    Och ts är ju väldigt tydlig med att hon INTE tänker ställa upp på det för sin mans skull.

    Så vad är det för fel på uppfostran du tänker på?


    TS är knappast en isolerad händelse. Om du kollar runt i trådarna här så ser du att det fullständigt kryllar av kvinnor som vänder ut och in på sig för att vara sin man till lags sexuellt. För annars blir han ledsen, sur, arg, besviken, kanske hittar nån annan..etc etc.

    Och i dessa trådar fullständigt kryllat det även av goda råd om hur kvinnan ska lära sig gilla nåt hon inte gillar, ställa upp för husfridens skull. Råd som kommer från andra kvinnor.

    Det är ett symptom på ett samhällsfel, och med uppfostran menar jag dels det som kommer hemifrån men inte minst den kvinnoroll som flickor i samhället, via medier etc fostras in i. Där det till syvende och sist handlar om att Kunna få och behålla en man. Trots frihet karriär, självständighet så lurar det där under ytan, att viktigast av allt när du är kvinna är att kunna tillgodose en mans behov. Obehagligt.
  • Anonym (pay back)
    Sat 31 Aug 2019 18:51
    #33

    Tycker du ska köpa den absolut störta dildon du kan hitta o sen gå med på att ge honom analsex. *Upp med röven älskling för nu ska här knullas*. Tungan ute 

  • Anonym (fd offer)
    Sat 31 Aug 2019 19:15
    #34
    +1
    Drottningen1970 skrev 2019-08-31 18:51:11 följande:
    TS är knappast en isolerad händelse. Om du kollar runt i trådarna här så ser du att det fullständigt kryllar av kvinnor som vänder ut och in på sig för att vara sin man till lags sexuellt. För annars blir han ledsen, sur, arg, besviken, kanske hittar nån annan..etc etc.

    Och i dessa trådar fullständigt kryllat det även av goda råd om hur kvinnan ska lära sig gilla nåt hon inte gillar, ställa upp för husfridens skull. Råd som kommer från andra kvinnor.

    Det är ett symptom på ett samhällsfel, och med uppfostran menar jag dels det som kommer hemifrån men inte minst den kvinnoroll som flickor i samhället, via medier etc fostras in i. Där det till syvende och sist handlar om att Kunna få och behålla en man. Trots frihet karriär, självständighet så lurar det där under ytan, att viktigast av allt när du är kvinna är att kunna tillgodose en mans behov. Obehagligt.
    Du har helt rätt, oavsett hur kommande svar utformas.

    Jag har blivit rövknullad, fistknullad och annat. Allt gick jag med på för husfridens skull.
    När det gick upp för mig hur våldtagen jag faktiskt blivit så polisanmälde jag honom.
    Och vann i rätten.
  • Anonym (Nymfe­n)
    Sat 31 Aug 2019 19:17
    #35

    Undrar om det är mitt ex du är tillsammans med..

    Han var analfixerad och ville inte ha vanlig sex alls efter att jag släppt till analt.

    Hatade det men var väldigt undergiven som ung.

    I vilket fall gjorde jag slut och gladde mig att slippa bli sprutad i röven i tid och otid..blev lite slapp till slut där också...:(

  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 19:24
    #36
    Drottningen1970 skrev 2019-08-31 18:26:22 följande:

    Du behöver inte få honom att förstå. Du behöver inte hitta ett sätt... du behöver inte ställa upp, ge det en chans till och allt vad jag läser.

    Det enda du behöver göra är att säga nej och hålla fast vid det. Sen är det upp till honom att hantera det.


    Japp och det tänker jag! vill inte ha mer...
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 19:26
    #37
    Anonym (Nymfen) skrev 2019-08-31 19:17:33 följande:

    Undrar om det är mitt ex du är tillsammans med..

    Han var analfixerad och ville inte ha vanlig sex alls efter att jag släppt till analt.

    Hatade det men var väldigt undergiven som ung.

    I vilket fall gjorde jag slut och gladde mig att slippa bli sprutad i röven i tid och otid..blev lite slapp till slut där också...:(


    jamen typ! jag ångrar att jag ens tillät. eftersom det är det som tänder honom mest.
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 19:28
    #38
    Anonym (pay back) skrev 2019-08-31 18:51:43 följande:

    Tycker du ska köpa den absolut störta dildon du kan hitta o sen gå med på att ge honom analsex. *Upp med röven älskling för nu ska här knullas*. Tungan ute 


    DEN tanken har jag haft!! Skrattande
  • Anonym (P)
    Sat 31 Aug 2019 19:28
    #39
    Anonym (J) skrev 2019-08-31 18:51:03 följande:

    Jag hade ocksä blivit så sjukt äcklad av att mannen inte respekterar mig och vill göra våld på min kropp mot min vilja. Vidriga gris.


    Håller med!
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sat 31 Aug 2019 19:29
    #40
    Anonym (J) skrev 2019-08-31 18:51:03 följande:

    Jag hade ocksä blivit så sjukt äcklad av att mannen inte respekterar mig och vill göra våld på min kropp mot min vilja. Vidriga gris.


    det är typ det jag också börjat bli... 
Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!