• Anonym (vill inte)
    Sat 31 Aug 2019 17:14
    3126 visningar
    221 svar
    221
    3126

    Min man vill bara ha analsex!!

    Suck..
    Efter många år tjatande gick jag med på att prova analsex, grejen var att för mig gav det ingenting... 
    Men min man blev helt galen i det... Rynkar på näsan
    Så nu går han bara igång på att titta på min rumpa, Han vill typ bara ha sex där.
    det är så avtändande...
    Hur kan jag göra för att jag liksom ska släppa en sådan avsky mot honom?
    Jag vet inte vad jag ska göra, vill inte liksom ha en penis i arslet hela tiden... 
    Finns det något sätt att jag typ skulle kunna gilla det mer? 

  • Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sun 1 Sep 2019 07:58
    #61
    Swedman skrev 2019-09-01 07:36:41 följande:
    Om inte du respekterar dig själv genom att hålla fast vid ett nej så kommer inte han heller att respektera dig. Ger du efter pga tjat så är han sen som ett barn - tjatar tills du går med på det.

    Lycka till.
    det är tyvärr så det blivit nu...
  • Sun 1 Sep 2019 08:18
    #62
    Anonym (Analsex) skrev 2019-09-01 00:55:39 följande:
    De flesta män anpassar sig väldigt till sin kvinna, för att få ligga.
    Sannare ord har aldrig sagts, hahaha! Lämna honom TS! Finns ingen karl som är värd känslan av tvång.
  • Anonym (Terpa­ödj)
    Sun 1 Sep 2019 08:27
    #63

    Jag brukar reta mig på alla standard svar i trådar. Men här har vi verkligen en tråd där svaret är så självklart som det bara kan bli. Ett enkelt nej, är allt du behöver återupprepa. Och hålla fast vid det. Kvittar hur gullig och underbar han är nästa vecka.. eller kåt och frustrerad.

  • Anonym (Camil­la)
    Sun 1 Sep 2019 08:27
    #64

    Du provade, har gett det en chans och du gillade det inte. Då blir det inget mer! Du ska INTE gå med på eller ställa upp. Det finns inget sätt du kan göra för att börja gilla det. Din gubbe verkar ju helt radiostyrd. Vad är det i ett nej och att du inte vill som han inte förstår?? Då funkar det säkert inte att ens fråga varför han går igång så hårt på det. Makt? Lite förbjudet? Ta upp snacket över en kopp kaffe. Lugnt och sansat. Annars skrik i örat på honom haha! Totalt sexstopp tills han fattar.

  • Anonym (P)
    Sun 1 Sep 2019 09:45
    #65
    Anonym (vill inte) skrev 2019-09-01 06:58:49 följande:

    har redan försökt det där men det gav mig ingenting heller... 


    Ingen kan ju säga att du inte har försökt!

    Det kan ta några gånger att börja gilla det, jag gjorde det inte förrän typ trettionde gången. Men då hade jag bytt man och han är jättefin.
  • Anonym (vill inte) Trådstartaren
    Sun 1 Sep 2019 10:00
    #66
    Anonym (P) skrev 2019-09-01 09:45:01 följande:

    Ingen kan ju säga att du inte har försökt!

    Det kan ta några gånger att börja gilla det, jag gjorde det inte förrän typ trettionde gången. Men då hade jag bytt man och han är jättefin.


    Har försökt så pass många ggr och fortfarande blir det inte bättre. Har till och med försökt läsa på mig saker för att det ska bli bättre men inte ens det går.
  • Anonym (Maya)
    Sun 1 Sep 2019 10:27
    #67
    Anonym (Analsex) skrev 2019-09-01 00:55:39 följande:

    De flesta män anpassar sig väldigt till sin kvinna, för att få ligga. Men det rör sig främst om andra saker än sexet, men det är oerhört mycket vanligare att det är kvinnan som sätter upp reglerna i förhållandet och mannen som anpassar sig än tvärtom.

    Sen undrar jag vem som får kvinnor att tro att de måste göra en massa saker de inte vill?

    Kvinnor sitter på den sexuella makten i vårt samhälle, och behöver inte anpassa sig ett dugg.


    Hur menar du att kvinnor sitter på någon sexuell makt? Hur fungerar det?
  • Anonym (P)
    Sun 1 Sep 2019 11:35
    #68
    Anonym (vill inte) skrev 2019-09-01 10:00:03 följande:

    Har försökt så pass många ggr och fortfarande blir det inte bättre. Har till och med försökt läsa på mig saker för att det ska bli bättre men inte ens det går.


    Okej, jag trodde ni bara gjort det en gång.

    Den här mannen bör du lämna. Han är inte frisk. Och han älskar dig inte.
  • Anonym (Anals­ex)
    Sun 1 Sep 2019 11:38
    #69
    Anonym (P) skrev 2019-09-01 06:31:41 följande:

    De flesta män? Hur vet du det?

    Jag föreslår att dessa män letar upp en ny vettig kvinna.


    Och det är inte så lätt för många, och då anpassar de sig hellre till den kvinna de har.

    Tindervärlden är inte lätt för de män som inte tillhör de 10-20% av männen som är tillräckligt snygga för att ligga nästan hur mycket de vill.

    Kvinnor kan hitta nån ny på 5 minuter, män kan gå åravis utan att komma i närheten av att få ligga.

    Jag vet det därför att jag ser det överallt i min omgivning. Att kvinnan är den som bestämmer är mer eller mindre norm i samhället idag.

    Har mer än en gång fått höra av (främst kvinnor) förvånade människor hur min fru kan vara så förstående för mina hobbies och resor. Det anses som väldigt ovanligt att jag som man bestämmer själv över min fritid.

    "Hur kan din fru tillåta det?" är ju typ standard kommentar.
  • Anonym (denoh­elige)
    Sun 1 Sep 2019 11:38
    #70
    Anonym (vill inte) skrev 2019-08-31 17:14:03 följande:

    Jag vet inte vad jag ska göra, vill inte liksom ha en penis i arslet hela tiden... 
    Finns det något sätt att jag typ skulle kunna gilla det mer? 


    Det är enkelt. Du vill inte.
Svar på tråden Min man vill bara ha analsex!!