• Mon 2 Sep 2019 21:30
    553 visningar
    44 svar
    44
    553

    Är detta positivt?

    Bilder tagna 3 min efter teststickan doppats

  • Svar på tråden Är detta positivt?
  • Anonym (Hej)
    Sun 8 Sep 2019 16:27
    #21

    Nej ser inget varför har du svart vit

  • Sun 8 Sep 2019 16:33
    #22

    Det bar svårt att fånga på bild, syns bättre i verkligheten så ändrade till svart vit så man ser på bild

  • DVQ
    Sun 8 Sep 2019 16:43
    #23
    Anonym (Blind?) skrev 2019-09-08 08:20:03 följande:

    Om detta är ditt test efter att mensen är 15 dagar sen skulle jag säga att nåt är fel, det borde nu ge ett extremt tydligt streck, eller så ljuger du och är inte alls sen med mensen.


    VARFÖR skulle hon ljuga om en sån sak? Inte alls omöjligt att t ex ägglossningen var betydligt senare än beräknat. Eller så är det som du säger, att nåt är fel och då blir det inte direkt bättre av okonstruktiva kommentarer som dina.
  • Sun 8 Sep 2019 16:52
    #24

    Båda är positiva! Grattis :)

  • Anonym (Blind­?)
    Sun 8 Sep 2019 16:52
    #25
    Anonym (Osäker) skrev 2019-09-08 09:00:42 följande:

    Varför skulle jag ljuga, har oregelbunden mens så jag har svårt att veta när jag får den men enligt senaste mens så är den 15 dagar sen. Passa dig för hur du skriver och vill du vara otrevlig så hitta någon annanstans att vara det på.


    Jag är inte otrevlig. Om du har oregelbunden mens så är det ju till 99% så att din äl var mycket senare än du skrivit vilket då i din tur gör att din mens inte ör 15 dagar sen, vilket då är lögn. Varför skrev du inte att du har oregelbunden mens från början! Ett hett tips till dig, börja tempa för då får du koll på om du ägglossat eller ej, lär sig kroppen såsom livmodertapp och sekret, då garanterar jag att du slipper vara ovetande om hur fin kropp beter sig.
  • Sun 8 Sep 2019 16:56
    #26

    Ssandra, menade du mitt test? Om inte vad tror du om det? :)


    Ssandra skrev 2019-09-08 16:52:20 följande:

    Båda är positiva! Grattis :)


  • Anonym (Osäke­r)
    Sun 8 Sep 2019 17:08
    #27
    Anonym (Blind?) skrev 2019-09-08 16:52:40 följande:
    Jag är inte otrevlig. Om du har oregelbunden mens så är det ju till 99% så att din äl var mycket senare än du skrivit vilket då i din tur gör att din mens inte ör 15 dagar sen, vilket då är lögn. Varför skrev du inte att du har oregelbunden mens från början! Ett hett tips till dig, börja tempa för då får du koll på om du ägglossat eller ej, lär sig kroppen såsom livmodertapp och sekret, då garanterar jag att du slipper vara ovetande om hur fin kropp beter sig.
    Säg inte att det jag skriver är lögn, du säger inte heller till mig vad jag ska skriva och inte skriva, du har inte med saken att göra. Vill heller inte ha dina tips, behåll de för dig själv. Och ska du ha den attityden så skriv helst inte det tar bara energi. 
    Du kan aldrig garantera hur en annan människas kropp fungerar, det kan du lära dig.
  • Anonym (Blind­?)
    Sun 8 Sep 2019 17:50
    #28
    -1
    Anonym (Osäker) skrev 2019-09-08 17:08:32 följande:

    Säg inte att det jag skriver är lögn, du säger inte heller till mig vad jag ska skriva och inte skriva, du har inte med saken att göra. Vill heller inte ha dina tips, behåll de för dig själv. Och ska du ha den attityden så skriv helst inte det tar bara energi. 

    Du kan aldrig garantera hur en annan människas kropp fungerar, det kan du lära dig.


    Haha, hoppsan, här klarar msn visst bara av att bli strykt medhårs ;). Om DU läser på bara liiiite om kroppen så kommer det bli lättare för dig, även om du har oregelbunden cykel, att hålla koll på din kropp så slipper du göra såna här inlägg och få kommentarer som mina. Mina kommentarer må bara hårda men de är iallafall bara sanning och inte hittepå och stryka-medhårs-kommentarer. Tooodleees!!!!
  • Anonym (Hej)
    Sun 8 Sep 2019 19:33
    #29
    Anonym (Blind?) skrev 2019-09-08 17:50:52 följande:

    Haha, hoppsan, här klarar msn visst bara av att bli strykt medhårs ;). Om DU läser på bara liiiite om kroppen så kommer det bli lättare för dig, även om du har oregelbunden cykel, att hålla koll på din kropp så slipper du göra såna här inlägg och få kommentarer som mina. Mina kommentarer må bara hårda men de är iallafall bara sanning och inte hittepå och stryka-medhårs-kommentarer. Tooodleees!!!!


    Men de vet du väl att man vara får säga bra saker om folk. Dvs. Åhh jag tror ditt test är positivt. Typ
  • Anonym (Osäke­r)
    Sun 8 Sep 2019 19:39
    #30
    Anonym (Hej) skrev 2019-09-08 19:33:52 följande:

    Men de vet du väl att man vara får säga bra saker om folk. Dvs. Åhh jag tror ditt test är positivt. Typ


    Tack för dina vänliga kommentarer! Tyvärr är det något hen får lära sig med tiden...
Svar på tråden Är detta positivt?