• Knappa­st nu
    Fri 6 Sep 2019 06:57
    1034 visningar
    17 svar
    17
    1034

    Vad är Steffos jävla problem?

    Varenda gång så avbryter han Jenny (båda Jenny) & idag surnade hon nog till lite mer än vanligt. Är Steffo pappaskämtens fader?

  • Svar på tråden Vad är Steffos jävla problem?
  • Fri 6 Sep 2019 08:51
    #1
    -3 +1

    Jag gillar hans raka sätt. Han säger vad han tycker. Försök inte att få det till en man som kör över en kvinna. Han är som han är till allt och alla.

    Gillar det! Trött på alla som inte har en egen åsikt. Alla ska in i en PK-mall som är så satans irriterande, alla blir kränkta till höger och vänster.

  • Fri 6 Sep 2019 09:00
    #2
    +1

    Han är "en karl som tar en karls utrymme". Det finns Steffos överallt.


    Alla hästar hemma
  • Knappa­st nu
    Fri 6 Sep 2019 13:46
    #3

    Häromdagen var det en ny filmredencent & då skulle Steffo prompt påa en av filmerna. Är det en psykolog så vet Steffo bättre osv. Jävla lallare. Oj vad de hatar honom internt.

  • Knappa­st nu
    Fri 6 Sep 2019 13:47
    #4
    Orkide skrev 2019-09-06 08:51:34 följande:

    Jag gillar hans raka sätt. Han säger vad han tycker. Försök inte att få det till en man som kör över en kvinna. Han är som han är till allt och alla.

    Gillar det! Trött på alla som inte har en egen åsikt. Alla ska in i en PK-mall som är så satans irriterande, alla blir kränkta till höger och vänster.


    Nä jag klagar inte på honom som man utan på honom personligen.
  • Fri 6 Sep 2019 14:17
    #5
    +1

    Jag AVSKYR när folk avbryter. Det är ohyfsat och signalerar att man tycker det andra pratar om är oviktigt och ointressant. Som att man vore så mkt viktigare själv. Fyfan.

  • Knappa­st nu
    Fri 6 Sep 2019 14:29
    #6
    Locklynn skrev 2019-09-06 14:17:06 följande:

    Jag AVSKYR när folk avbryter. Det är ohyfsat och signalerar att man tycker det andra pratar om är oviktigt och ointressant. Som att man vore så mkt viktigare själv. Fyfan.


    Han gör ju detta precis hela tiden utan att ha något roligt/viktigt att säga. Går det hitta klipp när Jenny surnade till imorse? Ser ju ofta att the Jennys surnar på honom men lyckas behärska sig.
  • Sun 8 Sep 2019 16:28
    #7
    +1

    Har också reagerat på det! Såg en morgon i veckan då ha avbröt sin kollega och ändrade upplägget på inlägget. Jag anade irritation...... Skulle någon på jobbet behandla mig så som Steffo behandlar sina kollegor i studion så skulle jag bli galen! Kanske är han bara spontan och ivrig - men för mig framstår han som egocentrisk och bufflig.

  • Mon 9 Sep 2019 01:18
    #8

    Steffo är rak och ärlig, litte bufflig men väldigt uppskattad. De har ju gjort andra program ihop och de funkar bra ihop.

    Dock blir jag förvånad att Jennys politiska åsikter så starkt lyser igenom vilket inte är ok när man har ett nyhetsprogram eller ett program om just politik.

    Han är kaxig men tål även att själv få pikar. 

    Av de som håller på med Nyhetsmorgon nu är Steffo topp tre. Gillar även Maria Forsblom.

  • Knappa­st nu
    Mon 9 Sep 2019 01:24
    #9
    +1
    Bagar Bengtsson skrev 2019-09-09 01:18:30 följande:

    Steffo är rak och ärlig, litte bufflig men väldigt uppskattad. De har ju gjort andra program ihop och de funkar bra ihop.

    Dock blir jag förvånad att Jennys politiska åsikter så starkt lyser igenom vilket inte är ok när man har ett nyhetsprogram eller ett program om just politik.

    Han är kaxig men tål även att själv få pikar. 

    Av de som håller på med Nyhetsmorgon nu är Steffo topp tre. Gillar även Maria Forsblom.


    Fast han hade några övertramp som var värre än vanligt i veckan mot Jenny ..(inte Strömstedt). Maria Forsblom var bra på fältet & bra nu med. Inte fake som Tilde utan trevlig på riktigt.

    Steffos problem är att han skiter i manus, Jihde gjorde samma. Steffos problem är också att hans buffliga gubbhumor borde ha dött ut. Menar du Jenny Strömsteds politiska åsikter eller den andre Jenny? Typ Centerpartister båda 2.
  • Knappa­st nu
    Mon 9 Sep 2019 01:27
    #10
    Elis73 skrev 2019-09-08 16:28:05 följande:

    Har också reagerat på det! Såg en morgon i veckan då ha avbröt sin kollega och ändrade upplägget på inlägget. Jag anade irritation...... Skulle någon på jobbet behandla mig så som Steffo behandlar sina kollegor i studion så skulle jag bli galen! Kanske är han bara spontan och ivrig - men för mig framstår han som egocentrisk och bufflig.


    Vi såg nog samma. Sett beteendet ofta men detta var värre än vanligt. Tjejerna han kör över brukar låta honom hållas eller ge pikar tillbaka men hon surnade till så att det syntes.
  • Mon 9 Sep 2019 01:36
    #11
    Knappast nu skrev 2019-09-09 01:24:27 följande:
    Fast han hade några övertramp som var värre än vanligt i veckan mot Jenny ..(inte Strömstedt). Maria Forsblom var bra på fältet & bra nu med. Inte fake som Tilde utan trevlig på riktigt.

    Steffos problem är att han skiter i manus, Jihde gjorde samma. Steffos problem är också att hans buffliga gubbhumor borde ha dött ut. Menar du Jenny Strömsteds politiska åsikter eller den andre Jenny? Typ Centerpartister båda 2.
    I detta fall menade jag Strömstedt. Den andra Jenny blir lite berörd i vissa ämnen vilket är fullt förståeligt.

    Jag tror att Marcus Oscarsson har fått många på TV4 att se politik från flera håll. Det har blivit mycket bättre än det var för bara 5-6 år sedan. 

    Tyckte både Tilde och Jihde var lite ojämna. David Hellenius med frun Renée Nyberg skulle vara ett intressant par att ha och leda programmet några dagar.
  • Mon 9 Sep 2019 05:23
    #12

    Vilka är dessa människor ni pratar om, googlade men hittade inget. Kanske något internt familjelivpar som jag har missat?

  • Knappa­st nu
    Mon 9 Sep 2019 06:27
    #13
    Shoegal81 skrev 2019-09-09 05:23:43 följande:

    Vilka är dessa människor ni pratar om, googlade men hittade inget. Kanske något internt familjelivpar som jag har missat?


    Fast du ljuger ju nu. Testgooglade Steffo & Jenny & direkt dyker de ju upp. Testa Altavista annars.
  • Mon 9 Sep 2019 07:33
    #14
    Knappast nu skrev 2019-09-09 06:27:44 följande:

    Fast du ljuger ju nu. Testgooglade Steffo & Jenny & direkt dyker de ju upp. Testa Altavista annars.


    Um ok... kanske beror på vilket land man befinner sig i, här där jag bor (och googlade steffo + familjeliv) dök det inte upp något som verkade relevant. Får väl prova att lägga till Jenny och Sverige.., annars kanske du hade kunnat berätta vilka det är istället för att anklaga mig för att ljuga, du verkar snäll...
  • Knappa­st nu
    Mon 9 Sep 2019 07:44
    #15
    Shoegal81 skrev 2019-09-09 07:33:29 följande:

    Um ok... kanske beror på vilket land man befinner sig i, här där jag bor (och googlade steffo + familjeliv) dök det inte upp något som verkade relevant. Får väl prova att lägga till Jenny och Sverige.., annars kanske du hade kunnat berätta vilka det är istället för att anklaga mig för att ljuga, du verkar snäll...


    Intressant ändå. Om man är i ett land som inte har Steffos kommer då inte den enda steffon i världen upp då? Ärlig fråga då jag är oteknisk.
  • Mon 9 Sep 2019 07:58
    #16
    Knappast nu skrev 2019-09-09 07:44:00 följande:

    Intressant ändå. Om man är i ett land som inte har Steffos kommer då inte den enda steffon i världen upp då? Ärlig fråga då jag är oteknisk.


    Det kommer upp en wide reciever för Minnesota vikings som heter Steffon Diggs, och en fråga om jag menade Steffi Graf....och någon rappare som också heter Stefon. Googlade Steffo Jenny och Sverige och då kom det upp en gubbe som heter Steffo Törnkvist som jobbar på TV4, antar att det är han ni pratar om.... that?s 10 minutes I?ll never get back...
  • Knappa­st nu
    Mon 9 Sep 2019 08:00
    #17
    Shoegal81 skrev 2019-09-09 07:58:47 följande:

    Det kommer upp en wide reciever för Minnesota vikings som heter Steffon Diggs, och en fråga om jag menade Steffi Graf....och någon rappare som också heter Stefon. Googlade Steffo Jenny och Sverige och då kom det upp en gubbe som heter Steffo Törnkvist som jobbar på TV4, antar att det är han ni pratar om.... that?s 10 minutes I?ll never get back...


    ja flinade åt detta nu så att en söt tjej log åt mig på bussen. Tack.
Svar på tråden Vad är Steffos jävla problem?