• Anonym (Sanni­ng)
    Sat 7 Sep 2019 02:01
    1527 visningar
    20 svar
    20
    1527

    Är jag okänslig eller är han överkänslig

    Jag har dejtat en kille ett tag och redan i början märkte jag att han ogillade att prata om sex. Trodde han var blyg men har förstått att han har lite problem med att acceptera sin kropp. Han har en stor kuk men vill inte alls höra nåt om det och allt smicker blir typ som förolämpning för honom. Han har sagt att han inte vill att jag har så mycket fokus på hans kuk och jag e duktig o tyst. Eftersom vi inte haft sex så blev jag tvungen att fråga om han har nåt trix eller tips hur man gör med hans storlek .han blev skitsur och ledsen av det är det rimligt?

  • Svar på tråden Är jag okänslig eller är han överkänslig
  • Sat 7 Sep 2019 02:58
    #1

    Det kan ju vara så att han vill att sitt värde ligger i något annat än hans snoppstorlek.

    Hur hade du känt om din dejt hela tiden kommenterade dina bröst som om det var enda anledningen till att han dejtade dig?

  • Sat 7 Sep 2019 02:59
    #2

    Och hur vet du att han har en stor kuk om ni aldrig haft sex?

  • Anonym (Sanni­ng) Trådstartaren
    Sat 7 Sep 2019 04:08
    #3
    Swek skrev 2019-09-07 02:58:37 följande:

    Det kan ju vara så att han vill att sitt värde ligger i något annat än hans snoppstorlek.

    Hur hade du känt om din dejt hela tiden kommenterade dina bröst som om det var enda anledningen till att han dejtade dig?


    Ja det fattar jag ju men jag nämner typ aldrig nåt om det sen jag fattade det. Men just då var det läge eftersom vi försökte ha sex.
  • Anonym (Sanni­ng) Trådstartaren
    Sat 7 Sep 2019 04:10
    #4
    Swek skrev 2019-09-07 02:59:45 följande:

    Och hur vet du att han har en stor kuk om ni aldrig haft sex?


    för att jag sett det och känt det.
  • Anonym (...)
    Sat 7 Sep 2019 06:49
    #5

    Han kanske har komplex för att den är för stor...?

  • Anonym (Chuck Norris­)
    Sat 7 Sep 2019 06:52
    #6
    Anonym (Sanning) skrev 2019-09-07 04:10:00 följande:

    för att jag sett det och känt det.


    Känt på den men inte haft sex. Om någon känner på Chuck Norris kuk då blir det sex
  • Sat 7 Sep 2019 07:29
    #7

    Ingen av er har fel. Det är väl ett känsligt kapitel för honom och du vill väl veta för er skull.

    Men antingen får ni prova utan att snacka eller Så får han bli sur/stött

  • Anonym (1)
    Sat 7 Sep 2019 07:33
    #8

    Förmodligen har det varit svårt med sex för honom tidigare. Tjejer som fått ont. Förspel som dragit ut på tiden för att tjejen inte blivit tillräckligt våt för att hans stora ska kunna komma in han kanske har svårigheter att bli hård, både pga den fysiska storleken samt psykiskt pga svårigheter tidigare att kunna genomföra samlag?

    Ta på mycket glidmedel bara så underlättar det, prata inte så mycket om det inte i början iallafall.

  • Anonym (...)
    Sat 7 Sep 2019 08:53
    #9

    Och ligg i missionären, dra ner rumpan liksom så hela svanken har stöd mot sängen och ligg med benen i den ställning du tycker är bekvämast, då är det lättast för dig att slappna av i bäckenet så han kan komma in.

  • Anonym (Emma)
    Sat 7 Sep 2019 10:00
    #10

    Jag tycker frågan är konstig när du vet att han har problem att prata om det. Bygg upp ett förtroende först så han vågar öppna upp sig. Varför skulle man göra något annorlunda pga av hans storlek? Och hur ska han veta vad som är annorlunda från dem som han vanlig storlek? En bättre fråga hade varit att fråga vad han gillar. Nu la du all fokus på hans storlek i frågan och betonade att han inte är "normal".

    Har man en dålig självkänsla om något så uppskattar man inte direkta frågor om det. Försök formulera om dina frågor så du inte är så rakt på. När ni lärt känna varann och han är bekväm med dig då behöver du inte lindra dina frågor.

  • Anonym (Sebbe­n)
    Sat 7 Sep 2019 10:12
    #11

    Svårt att ta till sig när man inte alls är samma sorts kille.

    Men jag har haft många tjejer som efter förälskelsens varierade och bra sex med en hel del snusksnack plötsligt blir alltmer pryda damer... i början brukar vi lyckas ha kvar magin i sängkammaren ett tag till genom att prata om vår bubbla..

    Sedan kommer dessa tjejers vardag med tusen saker som vi ska fixa - villla, barn, jobb, socialt umgänge - status.

    De är skitstolta över mig, vilken bra och reko kille de haffat... men nu får man inte ligga mycket och mycket mindre bus (oralt, petting, snusksnack osv börjar det bli nej på för de tror att så ska man inte göra som väluppfostrad.. det är så mysko. De blir pryda).

    Jag märker det så tydligt. Könsorden blir kliniska och sex ska vara snabba saker i missionären och inte så ofta.

    Det gör mig fundersam och lite ledsen. Kanske är din kille likadan, det handlar om hur han uppfostrats att se på sin sexualitet? Han kan inte våga vara snuskigt kåt och lekfull? Hämmad?

  • Anonym (A)
    Sat 7 Sep 2019 13:57
    #12
    Anonym (Emma) skrev 2019-09-07 10:00:55 följande:
    Jag tycker frågan är konstig när du vet att han har problem att prata om det. Bygg upp ett förtroende först så han vågar öppna upp sig. Varför skulle man göra något annorlunda pga av hans storlek? Och hur ska han veta vad som är annorlunda från dem som han vanlig storlek? En bättre fråga hade varit att fråga vad han gillar. Nu la du all fokus på hans storlek i frågan och betonade att han inte är "normal".
    Har man en dålig självkänsla om något så uppskattar man inte direkta frågor om det. Försök formulera om dina frågor så du inte är så rakt på. När ni lärt känna varann och han är bekväm med dig då behöver du inte lindra dina frågor.
    Håller med
  • Anonym (Sanni­ng) Trådstartaren
    Sat 7 Sep 2019 20:39
    #13
    Anonym (...) skrev 2019-09-07 06:49:46 följande:

    Han kanske har komplex för att den är för stor...?


    Komplex verkar det ju som nästan men det att vara stor är väl alla killats dröm typ
  • Anonym (Sanni­ng) Trådstartaren
    Sat 7 Sep 2019 20:55
    #14
    Anonym (1) skrev 2019-09-07 07:33:37 följande:

    Förmodligen har det varit svårt med sex för honom tidigare. Tjejer som fått ont. Förspel som dragit ut på tiden för att tjejen inte blivit tillräckligt våt för att hans stora ska kunna komma in han kanske har svårigheter att bli hård, både pga den fysiska storleken samt psykiskt pga svårigheter tidigare att kunna genomföra samlag?

    Ta på mycket glidmedel bara så underlättar det, prata inte så mycket om det inte i början iallafall.


    Ja g har ingen aning om hur hans sexliv varit innan mig och jag vill inte veta heller. Men visst det skulle vara konstigt om han INTE haft problem om man säger så. Jsg blev själv väldigt tveksam tillcsex med honom när jag förstod hur pass stor han faktiskt är. Jag blir fortfarande sjukt chockad varje gång fast jag sett jonom naken flera gåmger nu så bara det blir ju problem. Och att inte kunna prata med jonom om det gör ju knappast daken bättre.
  • Anonym (Sanni­ng) Trådstartaren
    Sat 7 Sep 2019 20:56
    #15
    Anonym (...) skrev 2019-09-07 08:53:13 följande:

    Och ligg i missionären, dra ner rumpan liksom så hela svanken har stöd mot sängen och ligg med benen i den ställning du tycker är bekvämast, då är det lättast för dig att slappna av i bäckenet så han kan komma in.


    Ja rack. Ska komma ihåg det när eller om det blir dags. Ännu så länge har vi inte kommit så långt.
  • Anonym (Sanni­ng) Trådstartaren
    Sat 7 Sep 2019 21:04
    #16
    Anonym (Emma) skrev 2019-09-07 10:00:55 följande:

    Jag tycker frågan är konstig när du vet att han har problem att prata om det. Bygg upp ett förtroende först så han vågar öppna upp sig. Varför skulle man göra något annorlunda pga av hans storlek? Och hur ska han veta vad som är annorlunda från dem som han vanlig storlek? En bättre fråga hade varit att fråga vad han gillar. Nu la du all fokus på hans storlek i frågan och betonade att han inte är "normal".

    Har man en dålig självkänsla om något så uppskattar man inte direkta frågor om det. Försök formulera om dina frågor så du inte är så rakt på. När ni lärt känna varann och han är bekväm med dig då behöver du inte lindra dina frågor.


    Dubhar hrlt rätt. Jag e så van att killar älskar att höra hur stora fdom är att jag inte riktigt sett det från hans sida. Jag skulle nog själv tyckt det vart jobbigt om jag var i hans sits. Tom jag blir nervös och jag brukar tycka större e bättre normslt sett. Ssmtidigt borde ju han vant dig och accepterst att han fsktiskt inte är normal eller ens nära normal.
  • Anonym (Emma)
    Sat 7 Sep 2019 23:08
    #17
    Anonym (Sanning) skrev 2019-09-07 21:04:12 följande:

    Dubhar hrlt rätt. Jag e så van att killar älskar att höra hur stora fdom är att jag inte riktigt sett det från hans sida. Jag skulle nog själv tyckt det vart jobbigt om jag var i hans sits. Tom jag blir nervös och jag brukar tycka större e bättre normslt sett. Ssmtidigt borde ju han vant dig och accepterst att han fsktiskt inte är normal eller ens nära normal.


    Han har nog blivit retad för storleken i skolan och kanske nobbad av tjejer pga av den.
  • Anonym (...)
    Sat 7 Sep 2019 23:13
    #18
    Anonym (Sanning) skrev 2019-09-07 20:39:10 följande:

    Komplex verkar det ju som nästan men det att vara stor är väl alla killats dröm typ


    Äh det är en porrfilmsfantasi, tror killar är mer fixerade vid stora kukar än tjejer om jag ska vara ärlig ;) det kan bli problem om tjejen är för trång och en jättekuk kan vara skrämmande för en oerfaren tjej i alla fall. Jag personligen föredrar en normalstor kuk, har haft pojkvänner med jättestor och det gjorde ont, han var alltid tvungen att ta det lugnt och kunde inte köra på och storleken begränsade vilka ställningar jag ens kunde klara av att ta emot honom i vilket var lite tråkigt faktiskt. Sen vänjer man ju sig och tjejen anpassar sig så det brukar gå bättre efter några gånger men det kan vara svårt i början och TS kille kanske har haft dåliga erfarenheter som gör att han inte gillar sin storlek. Tjejer kan ha komplex både för sina jättebröst och sina pyttesmå t.ex. Komplex kan man ju ha för allt möjligt..
  • Anonym (Sanni­ng) Trådstartaren
    Sat 7 Sep 2019 23:31
    #19
    Anonym (Emma) skrev 2019-09-07 23:08:22 följande:

    Han har nog blivit retad för storleken i skolan och kanske nobbad av tjejer pga av den.


    Mycket möjligt jag blev faktiskt lite osäker på om vii skulle fortsätta ses pga att jag tänkte att sex inte skulle funka. Och Jag har förstått att han bytt skola några gånger men han har aldrig sagt nåt om att bli mobbad och han känns inte som en person som blivit mobbad heller. Han har ganska btra självförtroende annars och är öppen och social. Han är inte ens särskilt blyg vad gäller sex annars vilket gör det så svårt att förstå att just det är så känsligt med hans kuk.
  • Anonym (Sanni­ng) Trådstartaren
    Sat 7 Sep 2019 23:40
    #20
    Anonym (...) skrev 2019-09-07 23:13:48 följande:

    Äh det är en porrfilmsfantasi, tror killar är mer fixerade vid stora kukar än tjejer om jag ska vara ärlig ;) det kan bli problem om tjejen är för trång och en jättekuk kan vara skrämmande för en oerfaren tjej i alla fall. Jag personligen föredrar en normalstor kuk, har haft pojkvänner med jättestor och det gjorde ont, han var alltid tvungen att ta det lugnt och kunde inte köra på och storleken begränsade vilka ställningar jag ens kunde klara av att ta emot honom i vilket var lite tråkigt faktiskt. Sen vänjer man ju sig och tjejen anpassar sig så det brukar gå bättre efter några gånger men det kan vara svårt i början och TS kille kanske har haft dåliga erfarenheter som gör att han inte gillar sin storlek. Tjejer kan ha komplex både för sina jättebröst och sina pyttesmå t.ex. Komplex kan man ju ha för allt möjligt..


    Ja men oavsett vad han har varit med om så medför ju inte det att jag vill vara elak bara för att jag vill veta om han har nåt trix för att göra det smidigt. Tvärtom vill jag ju att det ska funka och bli bra liksom. Sen kanske jag sjölv inte direkt var världens finkänsligaste i början när jag plötsligt insåg att jag hade hans kuk mellan knäskålarna när vi hånglades. Att han tyckte jag var jobbig då är mer förståeligt.
Svar på tråden Är jag okänslig eller är han överkänslig