• Mon 9 Sep 2019 10:02
    35087 visningar
    184 svar
    184
    35087

    När är man för gammal för att ha stringtrosor?

    Alltså, när blir det ofräscht? Eller spelar åldern ingen roll? Man kan ju inte neka till att plagget har en klart större sexuell laddning än vanliga trosor, av uppenbara skäl. Så frågan är kanske snarare när ska man sluta försöka vara sexig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?
  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Mon 9 Sep 2019 10:07
    #2

    Hur tänker du då, att det blir "ofräscht" ?

    Förespråkar du åldersgräns på underkläder nu?

    Hur gammal är du och vad slags underkläder har du?

    Är du "fräsch"?

  • Mon 9 Sep 2019 10:10
    #3
    -1
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-09 10:07:36 följande:

    Hur tänker du då, att det blir "ofräscht" ?

    Förespråkar du åldersgräns på underkläder nu?

    Hur gammal är du och vad slags underkläder har du?

    Är du "fräsch"?


    Det är inte så fräscht att se en skrynklig gammal pensionär i strings liksom. Jag är 35 och börjar känna att det kanske är dags att sluta med strings.
  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Mon 9 Sep 2019 10:14
    #4
    Lillajaglyderminegenlag skrev 2019-09-09 10:10:20 följande:

    Det är inte så fräscht att se en skrynklig gammal pensionär i strings liksom. Jag är 35 och börjar känna att det kanske är dags att sluta med strings.


    Tror att detta är ett väldigt personligt val och inte så mycket kopplat till en viss ålder eller dimensionen "fräsch / ofräsch"

    Konstig fråga du ställer, ungefär som "när är man för gammal för snickarbyxor eller falukorv..."

    Folk har väl de som de trivs i oavsett ålder??!!
  • Mon 9 Sep 2019 10:19
    #5
    -1
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-09 10:14:25 följande:
    Tror att detta är ett väldigt personligt val och inte så mycket kopplat till en viss ålder eller dimensionen "fräsch / ofräsch"

    Konstig fråga du ställer, ungefär som "när är man för gammal för snickarbyxor eller falukorv..."

    Folk har väl de som de trivs i oavsett ålder??!!
    Men nu förenklar du lite väl mycket va? Du kan ju inte jämföra strings med snickarbyxor!

    Man trivs i det man känner sig attraktiv i, och jag betvivlar att många äldre känner sig attraktiva i string då de helt enkelt inte har rumpan för det längre.
  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Mon 9 Sep 2019 10:21
    #6
    +3
    Lillajaglyderminegenlag skrev 2019-09-09 10:19:19 följande:

    Men nu förenklar du lite väl mycket va? Du kan ju inte jämföra strings med snickarbyxor!

    Man trivs i det man känner sig attraktiv i, och jag betvivlar att många äldre känner sig attraktiva i string då de helt enkelt inte har rumpan för det längre.


    Hur ofta plågas du av åsynen av pensionärer i string?

    Är detta ett stort reellt problem för dig?
  • Mon 9 Sep 2019 10:22
    #7
    -2
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-09 10:21:14 följande:
    Hur ofta plågas du av åsynen av pensionärer i string?

    Är detta ett stort reellt problem för dig?
    Nästan aldrig, eftersom det är väldigt få i den åldern som har strings. Av en anledning. Det är inte fräscht.
  • Anonym (Hanna­Sophia­)
    Mon 9 Sep 2019 10:27
    #8
    Lillajaglyderminegenlag skrev 2019-09-09 10:22:54 följande:

    Nästan aldrig, eftersom det är väldigt få i den åldern som har strings. Av en anledning. Det är inte fräscht.


    Jamen vad är då problemet?

    Om du vill prova en annan tros modell som omväxling så gör det! Eller måste du kolla av med forumet att det är dags för dig nu, att det är ok?
  • Mon 9 Sep 2019 10:30
    #9
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-09 10:27:44 följande:
    Jamen vad är då problemet?

    Om du vill prova en annan tros modell som omväxling så gör det! Eller måste du kolla av med forumet att det är dags för dig nu, att det är ok?
    Vad är ditt problem? Inte första gången du attackerar mig här.
  • Anonym (Xe)
    Mon 9 Sep 2019 10:31
    #10

    Så länge hon har röv för det finns det ingen övre gräns! Så länge den inte är för slapp/hängig/platt så är det snyggt! =)

  • Mon 9 Sep 2019 10:50
    #12

    Hur ofta ser du äldre kvinnor i string?

    Ett par string i rätt storlek och under rätt kläder är i princip osynliga så det kan ju inte direkt vara ett störningsmoment för dig. Alla dessa jeansrumpor på stan du ser kan du ju omöjligt veta om de bär string eller inte.

    Jag är 42 och bär string vid särskilda tillfällen när jag vill känna mig extra fin och då jag bär kläder som kräver string.

    Min personliga åsikt om string är att det är ofräscht när de tydligt syns under tunna kläder. Och då spelar verkligen inte åldern någon roll. Ingen hit att stå i rulltrappan till tunnelbanan med en par supertunna byxor eller kjol i ögonhöjd med tydliga string innanför. Det är mer information än jag vill ha.

Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?