• Anonym (skruv­a)
    Tue 10 Sep 2019 09:56
    382 visningar
    31 svar
    31
    382

    Ligga med hundratals

    Anthony Kiedis sa att att det var år som han hade över 100 sexpartners.
    Blir man lyckligare av det?

  • Svar på tråden Ligga med hundratals
  • Smörjs­murfen
    Tue 10 Sep 2019 17:13
    #20

    Hade gärna lyckats med 100 kvinnor på ett år (eller totalt) vore ju drömmen om man hade haft utseendet/raggningförmågan.

    Mitt bästa år, förra året, var 9, vilket kändes rätt gött faktiskt.

  • Anonym (Tina)
    Tue 10 Sep 2019 17:23
    #21
    Smörjsmurfen skrev 2019-09-10 17:13:14 följande:

    Hade gärna lyckats med 100 kvinnor på ett år (eller totalt) vore ju drömmen om man hade haft utseendet/raggningförmågan.

    Mitt bästa år, förra året, var 9, vilket kändes rätt gött faktiskt.


    Blir självklart lite enklare om man är känd. Sedan styrs det lite vad man har för nöjen och i vilka kretsar man umgås.Man skall inte sticka under stolen med att kvinnor har lättare att på kort tid ha rätt många. Mitt rekord är över tjugo på en kväll under en experimenterande period. Det har av naturliga skäl en kille lite svårt att matcha. Inget jag tänker göra om men inget jag ångrar. Lite som när jag köpte en Alfa Romeo för att man tyckte den var rolig. Inte den bästa bil jag haft men inget jag direkt ångrar eller behöver gå i terapi för.
  • Knappa­st nu
    Tue 10 Sep 2019 17:28
    #22
    Smörjsmurfen skrev 2019-09-10 17:13:14 följande:

    Hade gärna lyckats med 100 kvinnor på ett år (eller totalt) vore ju drömmen om man hade haft utseendet/raggningförmågan.

    Mitt bästa år, förra året, var 9, vilket kändes rätt gött faktiskt.


    Var också nöjd med 9 förra året. 9 unga & snygga. Haft år i min ungdom som legat kring 50-60 per år. Jag liknade Kiedis ett tag & då hade 25 på en månad det året. Minns inte ett namn.
  • Smörjs­murfen
    Tue 10 Sep 2019 18:02
    #23
    Anonym (Tina) skrev 2019-09-10 17:23:52 följande:

    Blir självklart lite enklare om man är känd. Sedan styrs det lite vad man har för nöjen och i vilka kretsar man umgås.Man skall inte sticka under stolen med att kvinnor har lättare att på kort tid ha rätt många. Mitt rekord är över tjugo på en kväll under en experimenterande period. Det har av naturliga skäl en kille lite svårt att matcha. Inget jag tänker göra om men inget jag ångrar. Lite som när jag köpte en Alfa Romeo för att man tyckte den var rolig. Inte den bästa bil jag haft men inget jag direkt ångrar eller behöver gå i terapi för.


    Ja, ni tjejer har en klar fördel där.

    Man ska inte ångra det man gjort, utan det man inte vågade!
  • Smörjs­murfen
    Tue 10 Sep 2019 18:04
    #24
    Knappast nu skrev 2019-09-10 17:28:35 följande:

    Var också nöjd med 9 förra året. 9 unga & snygga. Haft år i min ungdom som legat kring 50-60 per år. Jag liknade Kiedis ett tag & då hade 25 på en månad det året. Minns inte ett namn.


    Jag har drygt 20 totalt, har aldrig haft den förmågan tyvärr. Bara att gratulera er som lyckas.
  • Anonym (Tina)
    Tue 10 Sep 2019 18:12
    #25
    Smörjsmurfen skrev 2019-09-10 18:02:18 följande:

    Ja, ni tjejer har en klar fördel där.

    Man ska inte ångra det man gjort, utan det man inte vågade!


    Helt rätt. Har inga planer på att ligga på dödsbädden och ångra det man inte vägade och dom dumheter man gjort sig skyldig till på resans gång får man rakryggad stå för.

    Man får vara nöjd med att man aldrig medvetet har skadat någon under sexuella experiment även om man har kallats din sadistiska lila jävel. och mer en en gång har man fått höra att dom inte behövt någon stolsvärme på hemresan trots att det var 20 grader kallt.
  • Knappa­st nu
    Tue 10 Sep 2019 18:15
    #26
    Smörjsmurfen skrev 2019-09-10 18:04:44 följande:

    Jag har drygt 20 totalt, har aldrig haft den förmågan tyvärr. Bara att gratulera er som lyckas.


    Bara 3 i år men dessa 3 magiskt snygga. Attraherar många fler snygga de senaste åren vilket både är plus & minus. Blivit kräsnare & ghostar och dissar massa som jag för några år sedan utan tvekan hade haft sex med. Jag tror att killar som är 7-8:or & tjejer som är 6-7:or är de som knullar flest. Jag har blivit en 9:a på äldre dagar & bekväm. Åker inte tåg 60 mil för ett knulll längre.
  • Anonym (Hyggl­o)
    Tue 10 Sep 2019 19:30
    #27

    Extremt lätt för kvinnor att få sexpartners menar kvinnor vill ha nya män hela tiden.

    Lustigt hur män räknar partners medan vi kvinnor lätt hade kunnat ha hur många vi vill.

    En viss period kan det kanske vara intressant. Mina väninnor har samma uppfattning.

    Själv blir jag nästan alltid besviken efter tillfälligt sex så det söker jag inte aktivt längre. Men har kontakt med en kille jag hade ONS med för han är riktigt uthållig. Klarar flera timmars ligg med hårt stånd.

  • Kverul­ant67
    Wed 11 Sep 2019 13:58
    #28

    Jag har haft sex med ca 130 genom åren och det gör mej rätt nöjd nu när jag är 50+ och singel igen. Jag har inte den mista lust att ut och erövra som man hade som yngre.

  • Anonym (U)
    Wed 11 Sep 2019 14:01
    #29

    Nej man blir en sjukdomsburk.

  • Anonym (Lycka­ns ost)
    Wed 11 Sep 2019 20:50
    #30

    Min kille har legat med några hundra och ser det som en merit, att han är attraktiv och någon som många vill ha.

    Men nu är han bara min, känner att min status ökat sedan vi blev ett par.

    Jag har fångat han alla vill ha sex med.

  • Anonym (Ttt)
    Wed 11 Sep 2019 22:01
    #31

    Jag kan inte tänka mig nåt värre än att ha sex med flera hundra killar.

    Som person kan jag inte slappna av o njuta med en random kille jag precis träffat. Har bara legat med en man och det r min man sen 21 år.

    Hade jag å andra sidan haft möjlighet att få ligga med Anthony Kiedis för 25-15 år sen hade jag inte tackar nej. Sexigt med män som äger på scenen och vackrare man än AK fick man leta länge efter.

    Nu skulle det dock aldrig hända, men jag är lycklig m min man trots bristen på många olika sexpartners.

Svar på tråden Ligga med hundratals