• Anonym (Qw)
    Tue 10 Sep 2019 14:50
    1411 visningar
    26 svar
    26
    1411

    Tjejer. Är smala killar bättre älskare?

    Tänkte jag skulle fråga om någonting jag faktiskt har hört. Det var visserligen längesedan. Men det verkar i alla fall som om yngre tjejer igår och idag föredrar verkligen smala killar. Ja på gränsen till verkligt magra. Någonting som tycks gå igen år från år. Man kan ju undra varför. Är de verkligen bättre älskare? Eller är det en kombination med att smala ofta är lite mer välutrustade. Men det får vi ta i en annan fråga.  

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer. Är smala killar bättre älskare?
  • Anonym (Eli)
    Tue 10 Sep 2019 23:52
    #11
    Anonym (vettifan) skrev 2019-09-10 23:06:07 följande:
    Glömde det viktiga...kuken ser mycket större ut och framträder mer på en smal kille. Jättenice;)
    Det blir precis samma sak bara han har låg proncenthalt av kroppsfett ;)
  • Anonym (Pelle­)
    Wed 11 Sep 2019 00:27
    #12

    Ja, det är väl ingen nyhet att låg fettprocent anses attraktivt på både män och kvinnor.

    Däremot tror jag många kvinnor vill se lite muskler också och inte bara ben.

  • Anonym (vetti­fan)
    Wed 11 Sep 2019 00:36
    #13
    Anonym (Pelle) skrev 2019-09-11 00:27:54 följande:

    Ja, det är väl ingen nyhet att låg fettprocent anses attraktivt på både män och kvinnor.

    Däremot tror jag många kvinnor vill se lite muskler också och inte bara ben.


    Nej benighet är inte attraktivt. En kropp är fin om den ser hälsosam ut och har relativt låg fettprocent och bra proportioner. Finast är ju människokroppen i tonåren utan tvekan. Synd man inte kunde få se ut så livet igenom.
  • Anonym (...)
    Wed 11 Sep 2019 06:56
    #14

    Låg med en smal kille som hade liten snopp och världens hårdaste höftben.. Fyfan så jävla ont det gjorde när han dunkade in i mina! Nä, jag föredrar lite mer hull!

  • Anonym (Nej)
    Wed 11 Sep 2019 07:01
    #15

    Tvärtom faktiskt

  • Anonym (sexig­are iaf)
    Wed 11 Sep 2019 13:28
    #16

    Jag svarade ja, men är väl egentligen inte så att smala killar automatiskt är bättre älskare men jag tänder enormt mycket mer på en smal kropp så för mig blir sexet bättre. Man får också bättre klitoris stimulans när man rider en smal kille :)

    Och för mig har det ingenting med ålder att göra, har alltid gillat smala killar.

  • Kverul­ant67
    Wed 11 Sep 2019 13:33
    #17

    Haha så smala killar är mer välutrustade???
    Har en rätt stor trivselmage numera men kuken är fortfarande sina 21.5x15.5 trots det...

  • Anonym (Pelle­)
    Wed 11 Sep 2019 14:01
    #18
    Anonym (vettifan) skrev 2019-09-11 00:36:33 följande:

    Nej benighet är inte attraktivt. En kropp är fin om den ser hälsosam ut och har relativt låg fettprocent och bra proportioner. Finast är ju människokroppen i tonåren utan tvekan. Synd man inte kunde få se ut så livet igenom.


    Kvinnor i tonåren ser generellt bättre ut.

    En stor anledning tycks vara att kvinnor slutar bry sig om sitt utseende när dom blir äldre. De flesta har gått upp i vikt och de rejält.

    Personligen så tycker jag min kropp ser bättre ut som 35 åring än den gjorde som tonåring. Mkt, pga att jag tränar mer nu. Men sen är jag ju kille också...
  • Anonym (F)
    Wed 11 Sep 2019 14:09
    #19

    Spinkiga killar verkar så hariga och rädda, naturligtvis vill man inte ligga med en sån.

  • Anonym (vetti­fan)
    Wed 11 Sep 2019 15:25
    #20
    Anonym (Pelle) skrev 2019-09-11 14:01:17 följande:
    Kvinnor i tonåren ser generellt bättre ut.

    En stor anledning tycks vara att kvinnor slutar bry sig om sitt utseende när dom blir äldre. De flesta har gått upp i vikt och de rejält.

    Personligen så tycker jag min kropp ser bättre ut som 35 åring än den gjorde som tonåring. Mkt, pga att jag tränar mer nu. Men sen är jag ju kille också...
    Ja även män. Man är ju estetiskt perfekt innan 25. Men vad som saknas för att göra ansikten mer intressanta är erfarenhet och utstrålning som jag tycker blir mycket intressantare och attraktivare med åldern hos de allra flesta , utseendeförfallet till trots. Sexighet sitter faktiskt lika mycket i personlighet och självförtroende. En mindre snygg människa med väldigt bra karisma och personlighet är nog mer framgångsrik i relationer än en supersnygg men tråkig och tom personlighet. En sån ligger man ju högst en gång med.
  • Anonym (Well)
    Wed 11 Sep 2019 15:29
    #21

    Nej, är mitt spontana svar, men det korrekta är ju att det inte sitter i antal kilon.

    Min egen erfarenhet säger dock att de större killarna varit bättre.

  • Anonym (O)
    Wed 11 Sep 2019 20:00
    #22

    Hellre för smal än för fet.

  • Wed 11 Sep 2019 21:10
    #23

    Jag säger absolut ja på det dels är det i min mening mycket mer sexigt med en smal kille än säåväl en normalbyggd som en fet som en gymtränad kille.

    Dels är det där med storleken ganska rätt enligt min erfarenhet. Visst finns det feta och smala med både små och stora men de allra största har alltid suttit på smala killar.

  • Anonym (EN)
    Thu 12 Sep 2019 15:26
    #24
    Anonym (Qw) skrev 2019-09-10 14:50:08 följande:

    Tänkte jag skulle fråga om någonting jag faktiskt har hört. Det var visserligen längesedan. Men det verkar i alla fall som om yngre tjejer igår och idag föredrar verkligen smala killar. Ja på gränsen till verkligt magra. Någonting som tycks gå igen år från år. Man kan ju undra varför. Är de verkligen bättre älskare? Eller är det en kombination med att smala ofta är lite mer välutrustade. Men det får vi ta i en annan fråga.  


    För mig är smala killar otroligt osexiga. Tänker på grova män, gärna muskliga men inte för rippade. Mer styrkelyfttypen än bodybuildartypen
  • Anonym (EN)
    Thu 12 Sep 2019 15:27
    #25
    Anonym (Qw) skrev 2019-09-10 20:26:53 följande:

    Jag tror i alla fall att killar som t ex ser ut som han som startat tråden "Storleken spelar ingen roll.. Eller?". I allmänhet går hem mer hos tjejer. Speciellt då yngre tror jag. Frågan är då varför? 

     


    Absolut inte, inte sexigt någonstans
  • Anonym (Qw) Trådstartaren
    Sat 14 Sep 2019 16:57
    #26

    Hm det verkar precis som om de allra flesta här tror att de flesta som tränar på gym är färdig deffade fittess boys. Men om det nu inte är ett alldeles speciellt gym. Så tycker jag ni har fel och har väldiga förutfattade meningar om de som tränar på gym. Synd tycker jag. Men det skvallrar väl å andra sidan lite om hur personen är som svarar.  

Svar på tråden Tjejer. Är smala killar bättre älskare?