• Thu 12 Sep 2019 12:53
    430 visningar
    5 svar
    5
    430

    Snygg baddräkt/ bikini med stora kupor.

    Hej!

    Jag behöver hitta och köpa en baddräkt och en bikini till en kommande resa. Men det är ju näst intill omöjligt att hitta något snyggt som inte ser tantigt ut om man behöver större kupa med ordentligt stöd. Jag söker och söker men hittar inget som tilltalar mig eller så är min storlek utsåld. Detta är så frustrerande. Jag vill så gärna hitta något som är lite sexigt, något som inte är blommigt med en massa draperingar. 

    Har ni några tips? 

  • Svar på tråden Snygg baddräkt/ bikini med stora kupor.
  • Anonym (Brast­op)
    Thu 12 Sep 2019 15:02
    #1
    LauraPalmer skrev 2019-09-12 12:53:21 följande:

    Hej!

    Jag behöver hitta och köpa en baddräkt och en bikini till en kommande resa. Men det är ju näst intill omöjligt att hitta något snyggt som inte ser tantigt ut om man behöver större kupa med ordentligt stöd. Jag söker och söker men hittar inget som tilltalar mig eller så är min storlek utsåld. Detta är så frustrerande. Jag vill så gärna hitta något som är lite sexigt, något som inte är blommigt med en massa draperingar. 

    Har ni några tips? 


    Jag köpte på brastop ???? och är supernöjd

    Har storlek 80 k och hittade en tankini för 320kr med frakt. En liknande på svensk sida kostade 1100!!

    Dom har en enkel att förstå storleksomvandlare och jag har beställt bh tidigare utan problem. Tog lite mer än en vecka att få hem.
  • Thu 12 Sep 2019 15:05
    #2

    www.bravissimo.com/collections/all-swimwear/

    De har både nyinkommet och rea.

  • Fri 13 Sep 2019 15:00
    #3

    Gå på nudiststrand

  • Fri 13 Sep 2019 15:07
    #4
    Anonym (Brastop) skrev 2019-09-12 15:02:17 följande:
    Jag köpte på brastop ???? och är supernöjd

    Har storlek 80 k och hittade en tankini för 320kr med frakt. En liknande på svensk sida kostade 1100!!

    Dom har en enkel att förstå storleksomvandlare och jag har beställt bh tidigare utan problem. Tog lite mer än en vecka att få hem.
    Tack för tipset, det fanns en del intressant där. 
  • Sun 15 Sep 2019 13:09
    #5


    Jag tror jag hittat rätt. Äntligen! Finns även bikini i samma modell. 
Svar på tråden Snygg baddräkt/ bikini med stora kupor.