• Anonym (Biet)
    Sun 15 Sep 2019 13:03
    4824 visningar
    14 svar
    14
    4824

    Någon som träffats via Grindr?

    Är en bikille som är nyfiken på att suga av en annan man. Då jag vill träffa någon i närheten känns Grindr som en ganska vettig app att testa. Vill bara höra om någon annan träffat andra män via denna app? Hur gick det isåfall? Är det något man bör tänka på.

  • Svar på tråden Någon som träffats via Grindr?
  • Anonym (..)
    Sun 15 Sep 2019 13:33
    #1

    Prata mycket. Kolla förväntningarna innan träff o se om personen verkar vettig. Prata om annat än sex också, så du får en känsla för om han verkar vettig. Jag brukar vara anonym tills man träffats, så man vet om personen verkar vettig.

    Var på gång att träffa en kille där, ha de jättebra känsla för han. Vi hade satt ut en dag att träffas på ett offentligt ställe (så man kan dra sig undan utan problem om man får dålig magkänsla).

    Kvällen innan så skickar han lite kort tagna på mitt jobb och mitt hem. Jag har inte slagit på "visa avstånd" på grindr, för jag vill inte bli spårad. Så han hade typ triangulerat in vart jag bodde och jobbade, lär ha tagit lite tid för han. Kändes jävligt creepy när man inte sagt vart man jobbar eller vart man bor. Blev ingen träff...

    Har blivit lyckade träffar också, mycket tack vare att man snackar en hel del först. Använd kondom, herregud va vissa bögar knullar runt oskyddat.

  • Anonym (Biet) Trådstartaren
    Sun 15 Sep 2019 13:40
    #2
    Anonym (..) skrev 2019-09-15 13:33:04 följande:

    Prata mycket. Kolla förväntningarna innan träff o se om personen verkar vettig. Prata om annat än sex också, så du får en känsla för om han verkar vettig. Jag brukar vara anonym tills man träffats, så man vet om personen verkar vettig.

    Var på gång att träffa en kille där, ha de jättebra känsla för han. Vi hade satt ut en dag att träffas på ett offentligt ställe (så man kan dra sig undan utan problem om man får dålig magkänsla).

    Kvällen innan så skickar han lite kort tagna på mitt jobb och mitt hem. Jag har inte slagit på "visa avstånd" på grindr, för jag vill inte bli spårad. Så han hade typ triangulerat in vart jag bodde och jobbade, lär ha tagit lite tid för han. Kändes jävligt creepy när man inte sagt vart man jobbar eller vart man bor. Blev ingen träff...

    Har blivit lyckade träffar också, mycket tack vare att man snackar en hel del först. Använd kondom, herregud va vissa bögar knullar runt oskyddat.


    Okej tack för bra tips.

    Men tror du man behöver kondom även om man endast ska köra oralt? Blir ju inte så roligt då tyvärr.
  • Anonym (..)
    Sun 15 Sep 2019 13:47
    #3
    Anonym (Biet) skrev 2019-09-15 13:40:59 följande:

    Okej tack för bra tips.

    Men tror du man behöver kondom även om man endast ska köra oralt? Blir ju inte så roligt då tyvärr.


    Du frågar egentligen fel kille. Jag är rätt nojig över könssjukdomar (kanske överdrivet, men jag mår väldigt illa och oroar mig mycket om jag slarvat) och är dessutom inte speciellt förtjust i oralsex.

    Vet inte om det går att få fram vilka risker man utsätter sig för, men visst finns det sjukdomar som sprids via oralsex.
  • Anonym (Biet) Trådstartaren
    Sun 15 Sep 2019 14:05
    #4
    +1
    Anonym (..) skrev 2019-09-15 13:47:31 följande:
    Du frågar egentligen fel kille. Jag är rätt nojig över könssjukdomar (kanske överdrivet, men jag mår väldigt illa och oroar mig mycket om jag slarvat) och är dessutom inte speciellt förtjust i oralsex.

    Vet inte om det går att få fram vilka risker man utsätter sig för, men visst finns det sjukdomar som sprids via oralsex.
    Okej, haha ja alla vill vi olika i sängen. Jo det känns givetvis dumt att utsätta sig för onödiga smittorisker, dock känns det i fallet med oralsex som att man lika gärna kan skippa det om man ska använda kondom, det tar bort allt det roliga. Men att använda kondom vid analsex känns enligt mig mycket mera självklart.
  • Mon 27 Jan 2020 15:48
    #5

    Har varit inloggad på grindr några gånger. Helt klart spännande. Dock inte vågat träffa någon ännu. Finns dock vettigt folk på grindr.

  • Anonym (gayki­lle)
    Thu 26 Mar 2020 10:02
    #6

    Finns absolut vettiga killar där, chatta ett tag och träffas när det känns bekvämt. Man kan få könssjukdomar även oralt så alltid bra att skydda sig även där, speciellt om du träffar nån du inte känner eller vet något om

  • Anonym (Bi sub sissy)
    Thu 2 Apr 2020 01:33
    #7

    Hur funkar Grindl.

    Måste man betala eller kan man söka lokalt, annonsera o skriva till varandra gratis?

    Är det bara bögar som gillar bögar eller funkar det när man är typ transa som vill bli använd som flicka?

    Hade appen men blev imte klok på den och avinstallerade den.

  • Anonym (Oskul­den)
    Thu 2 Apr 2020 09:14
    #8

    Jag har liknande tankar men jag vill bli avsugen och vill prova att ge en man, kanske ta emot om det andra känns rätt.

    Gjorde ett konto på BC och la ut en annons men känns mest som det är massa snusk gubbar där och lite otryggt för en första gång.

    Vill ju hålla det diskret och anonymt då jag inte vill bli igenkänd av den jag träffar :P

    Har ni tips på hur jag kan få till ett möte utan att gå till krogen?

  • Anonym (QT89)
    Fri 3 Apr 2020 00:34
    #9
    -1

    Personligen föredrar jag via bodycontact eller QX. Träffat en via grindr. Han sök av mig svalde min sås inte mer med det. Men har nog slösat mer tid där än nått Annat ställe. Helvete vad tangentbordsrunkare det är där inne. Anonyma som gapar efter bilder men ryggar tillbaka om man ber dom skicka. Så ett tips är hitta nån vettig på QX istället

  • Fri 3 Apr 2020 16:59
    #10
    Anonym (Oskulden) skrev 2020-04-02 09:14:13 följande:

    Jag har liknande tankar men jag vill bli avsugen och vill prova att ge en man, kanske ta emot om det andra känns rätt.

    Gjorde ett konto på BC och la ut en annons men känns mest som det är massa snusk gubbar där och lite otryggt för en första gång.

    Vill ju hålla det diskret och anonymt då jag inte vill bli igenkänd av den jag träffar :P

    Har ni tips på hur jag kan få till ett möte utan att gå till krogen?


    Bc är nog lite mer hardcore tror jag, qx.se är en bra sida, även grindr. Testa dem. Finns många vettiga där, snacka ett tag först
  • Fri 3 Apr 2020 17:01
    #11
    Anonym (Bi sub sissy) skrev 2020-04-02 01:33:55 följande:

    Hur funkar Grindl.

    Måste man betala eller kan man söka lokalt, annonsera o skriva till varandra gratis?

    Är det bara bögar som gillar bögar eller funkar det när man är typ transa som vill bli använd som flicka?

    Hade appen men blev imte klok på den och avinstallerade den.


    Du kan ha grindr gratis men får inte lika mycket finesser o ser inte lika många då, finns även killar där som söker trans
  • MimmiC­rossdr­esser
    Fri 21 Aug 2020 10:02
    #12
    Anonym (Biet) skrev 2019-09-15 13:40:59 följande:
    Okej tack för bra tips.

    Men tror du man behöver kondom även om man endast ska köra oralt? Blir ju inte så roligt då tyvärr.
    Har ju inte träffat så många. Men för mig känns kondom självklart även fast jag bara suger kuk. Särskilt folk man träffar lätt på en app har säkert legat runt, och om dom envisas med att göra det oskyddat så är de ju rätt tydligt att dom nog haft oskyddat sex med många.

    Går ju att göra det litet skönare om man har glidmedel på innanför kondomen, obs för oralsex, nog inte så smart vid knull - då åker den väl av.

    Sen med nån man kan lita på skulle jag gärna suga utan men är som sagt oerfaren. 
    Mimmi (Man i tjejkläder) mimmi.leksak@gmail.com
  • Fri 28 Aug 2020 03:34
    #13
    Anonym (Oskulden) skrev 2020-04-02 09:14:13 följande:

    Jag har liknande tankar men jag vill bli avsugen och vill prova att ge en man, kanske ta emot om det andra känns rätt.

    Gjorde ett konto på BC och la ut en annons men känns mest som det är massa snusk gubbar där och lite otryggt för en första gång.

    Vill ju hålla det diskret och anonymt då jag inte vill bli igenkänd av den jag träffar :P

    Har ni tips på hur jag kan få till ett möte utan att gå till krogen?


    Hur är du oskuld? Oskuld med kille el även inte varit med tjej?

    Är det känsligt kan du svara med PM
  • Fri 13 Nov 2020 20:02
    #14

    Jag har träffat killar både via grindr, qx och bc. Grindr är enklast för snabba träffar.

    Det här med kondom är så himla tråkigt. Jag har blivit sprutad både i mun och rumpa oskyddat. Testat både de varianterna helt anonymt också, sjukt spännande.

Svar på tråden Någon som träffats via Grindr?