• Anonym (Ful.)
    Wed 25 Sep 2019 16:00
    3180 visningar
    43 svar
    43
    3180

    Får man nånsin tillbaka sexlusten?

    Min sexlust är verkligen helt utdöd sedan förlossningen. Skäms så mycket över min kropp och nojar bara över hur stor jag är där nere. Jag vet att småbarnstiden bara är temporär, men hur gick det med er sexdrift efteråt? Får man hitta nya erogena zoner eller blir man ?normal? nån gång? Känns som jag försummar min partner, men samtidigt vill jag inte va den som ?ställer upp?.

  • Svar på tråden Får man nånsin tillbaka sexlusten?
  • Anonym (Annat­)
    Wed 25 Sep 2019 16:03
    #1

    Finns väl annat än penetrerande njutning tänker jag tills vidare OM man kan och vill :)

  • Anonym (Asdf)
    Thu 26 Sep 2019 07:34
    #2

    För mig kom det tillbaka när mensen kom tillbaka efter avslutad amning.

  • Anonym (A)
    Thu 26 Sep 2019 11:37
    #3
    Anonym (Annat) skrev 2019-09-25 16:03:01 följande:
    Finns väl annat än penetrerande njutning tänker jag tills vidare OM man kan och vill :)
    Håller med
  • Anonym (Vana)
    Thu 26 Sep 2019 12:26
    #4

    Nu har jag inte småbarn längre men har tappat lusten i perioder efter det, nu låter det här helt sjukt och jag menar inte att man ska ställa upp om man inte vill men det handlar lite om vana också... är man inte jättesugen men helt ok med det så kanske man kan ligga ändå 1 gång i veckan och efter ett tag så kommer suget tillbaka.

    Jag läser även en del på sexnovell.se och efter det kan jag bli ordentligt sugen :)

  • Anonym (Vana)
    Thu 26 Sep 2019 12:29
    #5
    +1

    Och skäms inte, jag kan garantera att din partner älskar dig lika mycket fortfarande men det är ju klart att känner man sig osexig så är det svårt att slappna av, men ta 2 glas rött och släck lampan :)

  • Anonym (Allva­rligt)
    Thu 26 Sep 2019 12:38
    #6
    Anonym (Vana) skrev 2019-09-26 12:29:51 följande:

    Och skäms inte, jag kan garantera att din partner älskar dig lika mycket fortfarande men det är ju klart att känner man sig osexig så är det svårt att slappna av, men ta 2 glas rött och släck lampan :)


    Bra förslag med alkohol till en kvinna som ammar.
  • Anonym (Mio)
    Thu 26 Sep 2019 13:06
    #7
    +1

    För min del skulle jag säkert kunnat gå flera år utan att ha haft sexlust men
    jag fick helt enkelt bestämma mej för att göra det. Tog kanske 2-3 gånger innan
    jag var tillbaka som vanligt. Det var som psyket hade stängt av kroppen men
    vaknade upp av att helt enkelt " göra det "

  • Anonym (Ful.) Trådstartaren
    Thu 26 Sep 2019 15:20
    #8
    Anonym (Allvarligt) skrev 2019-09-26 12:38:53 följande:

    Bra förslag med alkohol till en kvinna som ammar.


    Jag ammar inte, vad fick du det ifrån? Och även om jag gjort det, är ett glas eller två faktiskt ingen fara.
  • Anonym (Vana)
    Thu 26 Sep 2019 15:21
    #9
    Anonym (Ful.) skrev 2019-09-26 15:20:37 följande:

    Jag ammar inte, vad fick du det ifrån? Och även om jag gjort det, är ett glas eller två faktiskt ingen fara.


  • Anonym (Ful.) Trådstartaren
    Thu 26 Sep 2019 15:23
    #10
    Anonym (Vana) skrev 2019-09-26 12:26:39 följande:

    Nu har jag inte småbarn längre men har tappat lusten i perioder efter det, nu låter det här helt sjukt och jag menar inte att man ska ställa upp om man inte vill men det handlar lite om vana också... är man inte jättesugen men helt ok med det så kanske man kan ligga ändå 1 gång i veckan och efter ett tag så kommer suget tillbaka.

    Jag läser även en del på sexnovell.se och efter det kan jag bli ordentligt sugen :)


    Förstår vad du menar. Ju längre man går utan desto mindre lust får man. Men tack för dina tips! :)
Svar på tråden Får man nånsin tillbaka sexlusten?