• Mon 30 Sep 2019 11:53
    4889 visningar
    177 svar
    177
    4889

    Nån som ruvar nu?

    Hejsan! Det vore kul att följas åt med någon som är i samma situation som mig, jag är på ruvardag nr 5

  • Svar på tråden Nån som ruvar nu?
  • Tue 1 Oct 2019 12:05
    #1
    Greatexpectations skrev 2019-09-30 11:53:30 följande:

    Hejsan! Det vore kul att följas åt med någon som är i samma situation som mig, jag är på ruvardag nr 5


    Hej! Jag är på dag 1 Glad
  • Tue 1 Oct 2019 12:12
    #2

    Jag är på ruvdag 1. Kommer man känna nåt tro om det är positivt?

  • Tue 1 Oct 2019 17:50
    #3

    Jag har mkt mensvärk och ont i bröst/bröstvårtor men det är ju svårt att avgöra om det är lutinus eller graviditetssymtom, jag har förresten varit öm i brösten ändå sen äggplocket..

    Har ni känt nåt?

  • Tue 1 Oct 2019 18:19
    #4
    Greatexpectations skrev 2019-10-01 17:50:20 följande:

    Jag har mkt mensvärk och ont i bröst/bröstvårtor men det är ju svårt att avgöra om det är lutinus eller graviditetssymtom, jag har förresten varit öm i brösten ändå sen äggplocket..

    Har ni känt nåt?


    Jag kände lite dragningar i ljumskarna de två tidigare insättningarna  men då vart det inget - så jag vete tusan om jag vågar lita på några känningar. 
  • Wed 2 Oct 2019 20:46
    #5

    Jag känner mig gravid, ja eller om jag nu minns hur det var , har en 8-årig dotter sen innan :).

    Men som sagt, nu har jag ju gått på olika sorters hormoner i typ 4 veckor plus ägglossningsspruta och nu lutinus så vad som är vad är svårt att avgöra ;)

  • Thu 3 Oct 2019 12:53
    #6

    Kommer ni kunna hålla er till TD eller kommer ni tjuvtesta innan? Den här väntan är ju värdelös. Rädslan varje gång jag går på toaletten.. jag började blöda på ruvardag 5 första gången och dag 4 förra gången. idag är jag på dag 3. Spöke

  • Thu 3 Oct 2019 19:39
    #7

    Nä jag kommer inte att kunna hålla mig, jag är på dag 9 i morgon och hade massa mensvärk i natt och brösten ömmar inte lika mkt så vi får väl se om det fastnat om några där, känns inte så just nu iaf :/

  • Thu 3 Oct 2019 21:26
    #8

    Usch! Jag håller tummarna!!


    Greatexpectations skrev 2019-10-03 19:39:12 följande:

    Nä jag kommer inte att kunna hålla mig, jag är på dag 9 i morgon och hade massa mensvärk i natt och brösten ömmar inte lika mkt så vi får väl se om det fastnat om några där, känns inte så just nu iaf :/


  • Fri 4 Oct 2019 15:41
    #9

    Jag är på ruvardag 1.. fick insättning för en dryg timme sen med ett två-dagars embryo. Detta är vårt tredje IVF, men första återföring. VI had haft så dålig celldelning innan att det inte funnits nåt att sätta tillbaka. Denna gång vet jag inte, de sa att det här var fint och det såg fint ut i mikroskopet men vågar inte hoppas så mycket tyvärr eftersom utvecklingen alltid har avtagit efter några dagar :(

  • Sat 5 Oct 2019 09:04
    #10

    I dag lördag är jag på ruvdag 5. I torsdags hade jag typ molande mensvärk, men annars känns allt som vanligt. Min Äd läkare sa att jag ska göra Hcg testet på onsdag, ruvdag 9 och tror inte jag kommer våga göra med sticka här hemma, rent för nervös för det :( Hur går det för er andra?

Svar på tråden Nån som ruvar nu?