• Wed 2 Oct 2019 20:58
    592 visningar
    5 svar
    -1 +1
    5
    592

    Tips på vad man kan ha för syfte på en ny Facebook grupp.

    Som rubriken låter som vill jag starta en egen tjej Facebook grupp, men vill ha ett syfte med gruppen något som gör att gruppen sticker ut och inte är en ?vanlig? tjej grupp utan en grupp som gör att medlemmar verkligen vill komma in i gruppen.

    Finns många olika grupper som honey and the bees osv men de e vanliga grupper.

    Nu till frågan, vad kan jag ha för syfte med gruppen? Vad kan gruppen handla om så är så speciell?

    Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Tips på vad man kan ha för syfte på en ny Facebook grupp.
  • Anonym (Emma)
    Thu 3 Oct 2019 08:56
    #1

    Jag hade funderat på varför jag överhuvudtaget ville starta en grupp. För att det är coolt att ha startat en grupp som får sjukt många medlemmar, eller för att jag har ett intresse och jag vill samla folk med samma intresse...och att det inte redan finns en liknande, redan etablerad, grupp som jag kan gå med i istället?

  • Anonym (Kvinn­a 45)
    Thu 3 Oct 2019 10:17
    #2
    Lolo00K skrev 2019-10-02 20:58:08 följande:

    Som rubriken låter som vill jag starta en egen tjej Facebook grupp, men vill ha ett syfte med gruppen något som gör att gruppen sticker ut och inte är en ?vanlig? tjej grupp utan en grupp som gör att medlemmar verkligen vill komma in i gruppen.

    Finns många olika grupper som honey and the bees osv men de e vanliga grupper.

    Nu till frågan, vad kan jag ha för syfte med gruppen? Vad kan gruppen handla om så är så speciell?

    Tacksam för svar.


    Vad är syftet med gruppen, vilka vänder du dig till och vad tycker du själv du skulle vilja diskutera som inte redan diskuteras i andra grupper?
  • Thu 3 Oct 2019 13:50
    #3
    +1

    Varför tänker du att du ska starta en grupp om du inte ens vet vad den ska handla om?


    Korrekturläser som en kratta
  • Thu 3 Oct 2019 13:51
    #4
    Physalis skrev 2019-10-03 13:50:19 följande:

    Varför tänker du att du ska starta en grupp om du inte ens vet vad den ska handla om?


    Exakt! Vad är meningen?
Svar på tråden Tips på vad man kan ha för syfte på en ny Facebook grupp.