• Anonym (Man)
    Wed 9 Oct 2019 09:10
    12593 visningar
    45 svar
    45
    12593

    Mannen fortsätter knulla efter orgasm, är det möjligt?

    Finns ni män som efter ni fått orgasm kan fortsätta knulla utan att tappa ståndet/vila först? Att du kommer och sprutar i eller på henne och sedan bara fortsätter att penetrera henne eller är det en myt?

    Tjejer, ni får också svara hur era män fungerar. Kan din partner fortsätta direkt efter han kommer eller måste han vila? Alt är penetrationen slut för den dagen typ?

  • Svar på tråden Mannen fortsätter knulla efter orgasm, är det möjligt?
  • Wed 9 Oct 2019 09:16
    #1

    Javisst, inte svårt alls, men tar det lite lugnare kanska första minuten då jag blir överkänslig direkt efter utlösning.

  • Anonym (Tjej)
    Wed 9 Oct 2019 09:28
    #2

    Nja inte direkt, ståndet slaknar. Men bara typ 5 min efter om jag börjar ta på honom igen kan han bli hård. Dock svårt för honom in att komma så tätt inpå.

  • Anonym (her)
    Wed 9 Oct 2019 09:31
    #3

    Ja min kille kan oftast. Ibland när vi har haft sex länge så är han hård ett tag även efter utlösning. Men han måste som skåneman ta det försiktigt först för han blir överkänslig direkt efter.

    Ibland slaknar han efter utlösning så det är inte varje gång, men han kan bli hård igen hyfsat snabbt om det skulle behövas.

  • Anonym (Slakn­ar)
    Wed 9 Oct 2019 09:51
    #4

    Jag slaknar direkt efter utlösningen och har inte chans på något mera den dagen. Jag tror att denna förmåga varierar en hel del mellan olika män. Min fru hade tidigare en pojkvän som kunde fortsätta direkt när det hade gått, kanske två gånger t.o.m.

  • Anonym (-)
    Wed 9 Oct 2019 09:58
    #5

    Det är lika olika för män, som för kvinnor.

    Vissa tjejer kan fortsätta i all oändlighet, medan vissa (som jag) får ont om man fortsätter efter orgasm.

    Jag behöver vänta en stund - helst några timmar. För smärtans skull typ 5-10 minuter. För lustens skull typ några timmar.

  • Anonym (K)
    Wed 9 Oct 2019 09:58
    #6

    Verkar som det är lika individuellt som för tjejer. Är inte alla tjejer som kan fortsätta efter orgasm, medan andra kan fortsätta och få flera orgasmer. Eller?:))

  • Wed 9 Oct 2019 10:06
    #7
    Anonym (Slaknar) skrev 2019-10-09 09:51:46 följande:

    Jag slaknar direkt efter utlösningen och har inte chans på något mera den dagen. Jag tror att denna förmåga varierar en hel del mellan olika män. Min fru hade tidigare en pojkvän som kunde fortsätta direkt när det hade gått, kanske två gånger t.o.m.


    Tror du kan träna upp detta, bara fortsätt som inget hänt, lycka till.
  • Wed 9 Oct 2019 10:09
    #8

    Jag kör direkt efter orgasm.Har inte problem.Ibland kör två,tre gång i rad men tjejen klagar alltid på!

  • Anonym (Slakn­ar)
    Wed 9 Oct 2019 10:15
    #9
    Giftskåneman skrev 2019-10-09 10:06:43 följande:
    Tror du kan träna upp detta, bara fortsätt som inget hänt, lycka till.
    Det funkar inte tyvärr. Jag försökte många gånger i början. Frun var besviken att jag slutade efter utlösningen, men sen fick vi ge upp. Jag har helt enkelt inte den förmågan.
  • Wed 9 Oct 2019 10:16
    #10
    Anonym (K) skrev 2019-10-09 09:58:30 följande:

    Verkar som det är lika individuellt som för tjejer. Är inte alla tjejer som kan fortsätta efter orgasm, medan andra kan fortsätta och få flera orgasmer. Eller?:))


    Stämmer, långt ifrån alla kvinnor kan få orgasm flera gånger.
Svar på tråden Mannen fortsätter knulla efter orgasm, är det möjligt?