• Anonym (Man)
    Wed 9 Oct 2019 11:44
    175 visningar
    7 svar
    7
    175

    Drömde att tjejen var otrogen - blev kåt

    Hade en dröm för några dagar sedan att min tjej var otrogen. Jag vaknade upp med en konstig känsla, jag tyckte det var rätt hett.

    Nu har jag funderat lite på detta och tankarna försvinner inte, snarare tvärtom.

    Bara tanken på henne med någon annan gör mig hård.

    Ska jag berätta om min dröm för henne? Ska jag prata om att testa ha sex på riktigt?

    Skulle du tjej vilja höra din partner berätta att han blir kåt om du är otrogen?

  • Svar på tråden Drömde att tjejen var otrogen - blev kåt
  • Anonym (Larm!­!)
    Wed 9 Oct 2019 11:47
    #1

    Vi har en Cuckold här!! 

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Wed 9 Oct 2019 11:53
    #2
    Anonym (Larm!!) skrev 2019-10-09 11:47:31 följande:

    Vi har en Cuckold här!! 


    Har googlat lite och tycker inte fenomenet stämmer in. Du får gärna utveckla hur du tycker men som jag förstår handlar det om förnedring och liknande och det har jag ingen önskan om.
  • Anonym (...)
    Wed 9 Oct 2019 12:14
    #3

    Det var en dröm. Man kan drömma allt möjligt konstigt och bli kåt av det. Har sällan nåt med verkligheten att göra.

    Berätta för tjejen om du tror att hon skulle uppskatta att höra det.

  • Wed 9 Oct 2019 12:30
    #4

    Berätta om drömmen, se hennes reaktion först innan du kommer med förslaget.

  • Anonym (Spiel­berg)
    Wed 9 Oct 2019 18:02
    #5

    I en dröm är du både regissör, manusförfattare och spelar samtliga roller. Alla medverkande är du själv. Det kan vara så att du helt enkelt fantiserar "utifrån" om att ligga med din fru. 

    Men testa att berätta för henne, då märker du kanske både hur hon reagerar och hur du själv reagerar.

  • Wed 9 Oct 2019 19:32
    #6
    Anonym (Man) skrev 2019-10-09 11:53:28 följande:
    Har googlat lite och tycker inte fenomenet stämmer in. Du får gärna utveckla hur du tycker men som jag förstår handlar det om förnedring och liknande och det har jag ingen önskan om.
    Om du googlar på cuckold så får du fram en porrbeskrivning av ordet. Den är som med den mesta porr inte så överinstämmande med något.
    Grunden är så klart en maktförskjutning till kvinnans fördel. Verktyget är sex med en annan. Sedan kan man forma det lite hur som....
  • älskam­igmuch­o
    Sat 12 Oct 2019 04:06
    #7

    Jag vet massa män som vill se sina kvinnor ha sex med andra... det är hett o jag gillar män som säger det o föreslår att jag ska göra det inför dem med andra... men om du inte vill gå så långt är det sexigt att få höra sin man berätta om hur han vill se mig få kuk av andra medan han ser på

Svar på tråden Drömde att tjejen var otrogen - blev kåt