• Lisbeth11

    Varför försöker alltid min pojkvän bestämma

    Hej jag är en tjej på 26år som alltid hittar killar som försöker bestämma en massa saker efter att vi blivit tillsammans. Det är väldigt frustrerande då jag redan i ett tidigt skede har talat om för dem att när de är med mig så är det jag som bestämmer allt! Och killen ska bara göra som jag säger. Det brukar inte vara några problem från början då diskar de och städar utan att klaga ,jag brukar inflika lite olika saker som de får träna på tex putsa mina skor, massera mina fötter mm allt eftersom .Jag vill även ha full kontroll på vad min pojkvän

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-10-12 19:50
    Gör och jag ser alltid var han är då jag kan se var hans telefon befinner sig.Vi bor i min lägenhet men han får betala hyran och maten , Nu har han börjat protestera mot att sova på soffan (jag sover alltid själv i min säng för där vill jag inte ha någon kille som ligger o snarkar) och när han kom för sent hem för att massera mina fötter och laga mat så skällde jag såklart ut honom men då hade han mage att skylla på att det tog så lång tid att handla men jag vet att han ljög om detta .Det är allmänt irriterande att jag ska behöva säga åt honom att mina kläder måste tvättas och strykas ,han brukar be om ursäkt men nu på slutet har han försökt att bestämma saker vilket jag såklart nekat honom då han ska lyda mig ,jag brukar ge honom en rejäl örfil med handflatan på kinden när han är besvärlig och jag har varit tvungen att göra det flera gånger denna vecks , Hur ska jag göra för att få honom mer lyhörd och uppmärksam på mig och mina behov , tips mottages gärna

  • Svar på tråden Varför försöker alltid min pojkvän bestämma
  • misterwellington

    Antagligen för att din pojkvän ser igenom dig och du är inte den du utger sig att vara.

  • Crash Man

    Jag håller med föregående person. Detta är en trolltråd, och du bemästrar tyvärr inte trollandets ädla konst. Vill du trolla bra ska du balansera på gränsen av vad som är troligt och vad som inte är troligt. När du skriver saker som "nu har han börjat protestera mot att sova på soffan" blir det för uppenbart att du inte är seriös. Vi vet alla att den överväldigade majoriteten av alla förhållanden fungerar inte så.

    Men lycka till med att tukta din pojkvän.

Svar på tråden Varför försöker alltid min pojkvän bestämma