• Sat 19 Oct 2019 00:59
    6662 visningar
    77 svar
    -3
    77
    6662

    Vill testa att vara med en man

    Hej, 

    Jag är lyckligt gift och har ett bra sexliv med min fru. Har dock en längre tid fantiserat kring att vara med en man. Är inte ute efter kyssar, ömhet och själva kärleken, men fantiserar kring själva akten med en man. Kan säkert få "panik" om det blir skarpt läge, men känner att jag inte vill dö nyfiken. Finns det fler som mig? Känner ngnstans att detta inte är att vara otrogen utan ngt jag måste få uppleva. 

    Dela gärna med er om ni har liknande tankar eller erfarenhet.

    FEY1

  • Svar på tråden Vill testa att vara med en man
  • Anonym (Kille­)
    Sat 19 Oct 2019 01:52
    #1

    Jag var nyfiken när jag var yngre med. Jag träffade en passiv som ville suga av mig. Idag har jag träffat flera killar/män jag kysser eller kramar eller myser inte med dom heller utan jag gillar ner med byxorna och njut. Har testat mig fram att suga andra och bli påsatt samt satt på och det kan vara najs ibland.

    Bästa tipset jag kan ge dig är att testa att bli avsugen av en man först innan du vill utveckla det. Bestäm träff. Stäng av hjärnan och "tänk med snoppen" det underlättat för mig. Gillar du det så träffa han igen eller nån annan och testa att kanske runka av han eller känn på hans kul. Det är riktigt najs att känna nån annans hårda i ens grepp..

    Lycka till

  • Anonym (Testa­t)
    Sat 19 Oct 2019 06:55
    #2

    Hej, jag provade med med 2 killar mellan 2 förhållanden, hade funderat länge på att göra det men inte vågat. Till slut så tog ja mod till mig och åkte hem till en kille, ja var jättenervös men det gick bra, hann visserligen bara onanera lite innan ja sprutade, men ja han känna på hans kuk också, det va en härlig känsla. Men ja hade ångest ett tag efteråt. Ett par månader senare träffade ja en ny kille, då gick det bättre, vi både sög och satte på varandra. Det var underbart helt enkelt. Detta är mina upplevelser om det hela.

  • Sat 19 Oct 2019 06:56
    #3

    Skulle gärna vilja testa med ...

  • Anonym (Man 60)
    Sat 19 Oct 2019 07:31
    #4

    Varför inte nyfiken

  • Kabano­ss
    Sat 19 Oct 2019 07:58
    #5
    +2

    Prata med din fru om det. Du ska inte låta andra män suga dig om hon inte vet någonting. Det är otrohet.

  • Sat 19 Oct 2019 08:08
    #6

    Jag bor själv så inga problem med det....

  • Sat 19 Oct 2019 14:14
    #7
    Foreveryoung1 skrev 2019-10-19 00:59:48 följande:

    Hej, 

    Jag är lyckligt gift och har ett bra sexliv med min fru. Har dock en längre tid fantiserat kring att vara med en man. Är inte ute efter kyssar, ömhet och själva kärleken, men fantiserar kring själva akten med en man. Kan säkert få "panik" om det blir skarpt läge, men känner att jag inte vill dö nyfiken. Finns det fler som mig? Känner ngnstans att detta inte är att vara otrogen utan ngt jag måste få uppleva. 

    Dela gärna med er om ni har liknande tankar eller erfarenhet.

    FEY1


    Vill du testa ensam eller i en trekant ihop med din fru?
  • Sat 19 Oct 2019 14:15
    #8

    Gör det!

  • Anonym (Nyfik­en som ung)
    Sat 19 Oct 2019 18:36
    #9

    Jag var också nyfiken som ung. Hade iof samma sambo då som nu fast nu har vi barn och allt är helt annorlunda. Jag skulle aldrig prova nu utan att först prata med min partner. Men gjorde det då. Träffade en kille vi bara klädde av oss och la oss i hans säng och började suga av varandra. De var enormt upphetsande och jag lät honom komma i min mun. Hade dock väldig ångest efteråt. Men ångrar det inte idag men skulle heller aldrig göra om det.

  • Anonym (Testa­t)
    Sun 20 Oct 2019 05:38
    #10
    Anonym (Nyfiken som ung) skrev 2019-10-19 18:36:46 följande:

    Jag var också nyfiken som ung. Hade iof samma sambo då som nu fast nu har vi barn och allt är helt annorlunda. Jag skulle aldrig prova nu utan att först prata med min partner. Men gjorde det då. Träffade en kille vi bara klädde av oss och la oss i hans säng och började suga av varandra. De var enormt upphetsande och jag lät honom komma i min mun. Hade dock väldig ångest efteråt. Men ångrar det inte idag men skulle heller aldrig göra om det.


    Hur kändes och smakade det när han sprutade i din mun?
Svar på tråden Vill testa att vara med en man