• Anonym (Undra­nde)
    Sat 19 Oct 2019 10:03
    526 visningar
    16 svar
    16
    526

    Liten penis

    Hejsan! Jag har träffat en kille jag är upp över öronen kär i som älskar mig vansinnigt mycket. Allt är rätt vad gäller oss men när vi kom så långt som till att vi skulle börja ha sex så visar det sig att han är så pass liten att jag inte känner honom när vi är intima.

    Ni som har en partner med liten penis, får ni det att fungera ändå?

  • Svar på tråden Liten penis
  • Anonym (Partn­er)
    Sat 19 Oct 2019 10:06
    #1
    +1

    Här använder vi mycket oralt åt båda håll.

    Händer och dildos vid behov.

    Älskar man varandra går det mesta att lösa.

  • Sat 19 Oct 2019 10:30
    #2
    Anonym (Undrande) skrev 2019-10-19 10:03:18 följande:

    Hejsan! Jag har träffat en kille jag är upp över öronen kär i som älskar mig vansinnigt mycket. Allt är rätt vad gäller oss men när vi kom så långt som till att vi skulle börja ha sex så visar det sig att han är så pass liten att jag inte känner honom när vi är intima.

    Ni som har en partner med liten penis, får ni det att fungera ändå?


    Hur liten är den då? Jag känner mitt eget finger när jag kniper om det. Gör inte du det?
  • Anonym (M)
    Sat 19 Oct 2019 10:56
    #3

    Känns det inte något i någon ställning?

  • Anonym (Hur kul vill man ha det!)
    Sat 19 Oct 2019 12:22
    #4
    Anonym (Undrande) skrev 2019-10-19 10:03:18 följande:

    Hejsan! Jag har träffat en kille jag är upp över öronen kär i som älskar mig vansinnigt mycket. Allt är rätt vad gäller oss men när vi kom så långt som till att vi skulle börja ha sex så visar det sig att han är så pass liten att jag inte känner honom när vi är intima.

    Ni som har en partner med liten penis, får ni det att fungera ändå?


    Ja kan verka svårt, men sex livet är viktigt.

    Du får söka upp en annan man ,och ge det berömda uttrycket, )) Bättre med en för stor än en för liten ))
  • Anonym (Undra­nde) Trådstartaren
    Sat 19 Oct 2019 20:01
    #5

    Jag känner väldigt lite, inte så han kommer emot invändigt vilket jag gillar. Funderar lite på detta om det fungerar i längden.

  • Anonym (B)
    Sat 19 Oct 2019 20:19
    #6
    Anonym (Undrande) skrev 2019-10-19 20:01:52 följande:

    Jag känner väldigt lite, inte så han kommer emot invändigt vilket jag gillar. Funderar lite på detta om det fungerar i längden.


    Nej det kommer det inte att göra. Byt karl till en som är kapabel att ge dig vad du vill ha.
  • Sat 19 Oct 2019 20:45
    #7
    Anonym (Undrande) skrev 2019-10-19 10:03:18 följande:

    Hejsan! Jag har träffat en kille jag är upp över öronen kär i som älskar mig vansinnigt mycket. Allt är rätt vad gäller oss men när vi kom så långt som till att vi skulle börja ha sex så visar det sig att han är så pass liten att jag inte känner honom när vi är intima.

    Ni som har en partner med liten penis, får ni det att fungera ändå?


    Det klart det finns lösningar om ni är så kära och förälskade som du säger att ni är.

    Testa olika ställningar, prata om vad ni kan testa. Med lite fantasi och uppfinningsrikedom löser man sådana problem.
  • Anonym (Kärle­k)
    Sat 19 Oct 2019 20:51
    #8

    Kärleken betyder mer än penisstorleken.

  • Anonym (Frida­)
    Sat 19 Oct 2019 21:18
    #9

    Mitt ex hade en mycket större penis än min nuvarande man. Att den är kortare ör helt ok helt klart överreklamerat gör mest ont problemet är omfånget det ör ju det som stimulerar kvinnan så man kan få vaginala orgasmer. Nu så löser vi det med mer sexleksaker jag älskar min man men jag kan inte få orgasm av hans penis så som jag fick av mitt ex.

  • Anonym (Sofie N)
    Sat 19 Oct 2019 21:26
    #10
    Anonym (Undrande) skrev 2019-10-19 10:03:18 följande:

    Hejsan! Jag har träffat en kille jag är upp över öronen kär i som älskar mig vansinnigt mycket. Allt är rätt vad gäller oss men när vi kom så långt som till att vi skulle börja ha sex så visar det sig att han är så pass liten att jag inte känner honom när vi är intima.

    Ni som har en partner med liten penis, får ni det att fungera ändå?


    Vi har mycket oralsex, mycket smek och fingrar förutom penetrationen. Vi gillar båda 2 också att experimentera med sexleksaker som ett komplement till vaginalt och analt samlag.

    Älskar man varandra och känner sig helt säker på att man träffat "den rätta" så går det där att lösa ändå :)
  • Anonym (A)
    Sat 19 Oct 2019 22:16
    #11
    Anonym (B) skrev 2019-10-19 20:19:11 följande:

    Nej det kommer det inte att göra. Byt karl till en som är kapabel att ge dig vad du vill ha.


    Håller med.
  • Anonym (Undra­nde) Trådstartaren
    Sun 20 Oct 2019 08:23
    #12

    Jag har också varit gift tidigare med en välutrustad man och efter honom har jag haft en relation med en man med en mindre penis. Sexet blir inte lika spännande. Nu när jag träffat en man med en ännu mindre penis så funderar jag ju lite innan det går för långt.

  • Anonym (Igen)
    Sun 20 Oct 2019 08:31
    #13
    Anonym (Undrande) skrev 2019-10-20 08:23:38 följande:

    Jag har också varit gift tidigare med en välutrustad man och efter honom har jag haft en relation med en man med en mindre penis. Sexet blir inte lika spännande. Nu när jag träffat en man med en ännu mindre penis så funderar jag ju lite innan det går för långt.


    Det finns några män här som skriver om sina problem och komplex kring detta, kanske du kan utbyta tankar med dem..

    I huvudsak är det upp till dig. Kan du ha en lång relation med denna man eller inte? Överväger det positiva det negativa.
  • Sun 20 Oct 2019 09:46
    #14
    Anonym (Undrande) skrev 2019-10-20 08:23:38 följande:

    Jag har också varit gift tidigare med en välutrustad man och efter honom har jag haft en relation med en man med en mindre penis. Sexet blir inte lika spännande. Nu när jag träffat en man med en ännu mindre penis så funderar jag ju lite innan det går för långt.


    Du har all rätt till din åsikt att penisstorleken är av avgörande betydelse i en långsiktig relation. Du har fritt fram att ta beslut utifrån denna åsikt.

    Men jag kan inte hålla med dig. Om jag t.ex. skulle rata kvinnor för att de har för liten byst eller inte tillräckligt långa ben eller för stor vagina, skulle jag skämmas över mig själv.

    Den sexuella spänningen kommer inifrån, tycker jag. Är man tillsammans med en fantastisk person som man älskar och är attraherad av, kan sexet bli fantastiskt oavsett om det utifrån ett neutralt perspektiv är väldigt torftigt. (Är inte all sex egentligen rätt torftigt om man tittar på det utifrån ett neutralt perspektiv?)

    Därtill kommer att det finns så många olika aspekter i en relation som är viktiga, kanske mer viktiga än det sexuella. Kan personen kommunicera, kan man vara respektfulla mot varandra, kan man vara fullkomligt ärliga mot varandra och kan man hantera konflikter tillsammans på ett konstruktivt sätt.

    Jag tänker också att människor är unika. De är därför inte utbytbara. Visst kan du hitta en annan man som också har goda egenskaper av olika slag. Men givetvis kommer den mannen också ha negativa egenskaper samt avsaknad av somliga andra positiva attribut som din nuvarande man har. Du behöver därför fundera igenom och väga saker mot varandra i ditt val.
     
    Jag tycker också du gör en möjligen förhastad koppling mellan penisstorlek och dåligt sex. Om du tyckte att din förra partner hade en ganska liten penis och att ni hade dålig sex behöver det inte betyda att orsaken till det dåliga sexet låg i den mindre penisen. Kanske det dåliga sexet berodde på en utebliven känslomässig närhet eller i andra känslomässiga eller kommunikativa faktorer. Fundera kring det ett tag.

    För jag tror att det är viktigt att inse att dina val får konsekvenser. Väljer man att prioritera en sak, prioriterar man samtidigt bort en annan. D.v.s. om man t.ex. väljer att prioritera att sexet ska vara perfekt, kommer man antagligen hamna i en relation där sexet fungerar - men att andra saker inte fungerar lika bra.

    Jag tänker därför att man behöver vidga sina perspektiv och verkligen fundera vad som gör en lycklig, innan man väljer. Som man bäddar får man ligga, så att säga.
  • Anonym (Fingr­ar)
    Sun 20 Oct 2019 10:43
    #15

    Jag har liknande erfarenhet. Den mannen var grym på att hitta ställningar där han förutom att ha penis i mig även fick in ett finger eller två så han stimulerade typ g-punktsområdet med ena handen och andra handen stimulerade analen. Fick fantastiska orgasmer med honom.

  • Jordfe­lsbryt­aren
    Sun 20 Oct 2019 11:55
    #16

    Som någon ovan skrev gäller det för alla män tycker jag att lära sig begripa vad G-punkt och klitoris innebär. Min känsla baserat på egna erfarenheter är att många män ägnar på tok för lite tid åt G-punkt,Klitoris,Jobb med tunga och stimulans runt anus... Passion och intresse kommer man långt med. En stor kuk är endast en liten del i ett bra sexliv. Men om du tycker att detta är ett problem redan i förälskese fasen så kommer nog detta bli ett problem.

Svar på tråden Liten penis