• Anonym (Anony­m)
    Sat 19 Oct 2019 11:59
    1768 visningar
    34 svar
    34
    1768

    Varför vill inte min man gå ut tillsammans med mig

    Hej

    Jag har undrat över det länge. Varför min man vill inte gå ut tillsammans med mig. Han kan tar med sig två barn på helgerna och går ut. När jag säger att vi måste göra någonting tillsammans hela familjen då kommer det massa med orsak. Vi har 4 små barn. Han säger att jag bråkar och säger att han raggar på andra kvinnor. Jag bråkar inte men tycker inte om att han flörtar med andra tjejer när vi är ute.

  • Svar på tråden Varför vill inte min man gå ut tillsammans med mig
  • Anonym (?)
    Sat 19 Oct 2019 12:05
    #1

    Han har ju sagt varför; du bråkar när han flirtar med andra. 

    Orsaken till att han flirtar med andra kan vara många. Är det så att han pratar med dem och är flirtig? Eller tittar han på dem och du blir irriterad och/eller svartsjuk? 

    Gör likadant du, men med män och förklara att du bara gör som han om han opponerar sig. 

    Eller så vill han hitta någon vid sidan om, hitta en ny och då kan han inte släpa på dig. 

    Eller inbillar du dig att han flirtar? Ingen här kan veta, men han har ju redan sagt varför så.... 

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Sat 19 Oct 2019 12:11
    #2

    Han har ändrat sig väldigt mycket. Det känns som han vill fly hemmifrån. Han kan lämna mig om han vill. Det handlar inte om svartsjuka det är förnedrande när man har sin fru brevid och flörtar med andra.

  • Sat 19 Oct 2019 12:11
    #3

    På vilket sätt flirtar han? Stöter han på andra tjejer och frågar efter deras nummer eller ler han och hälsar på kassörskan på Ica?

  • Anonym (?)
    Sat 19 Oct 2019 12:13
    #4
    Anonym (Anonym) skrev 2019-10-19 12:11:20 följande:

    Han har ändrat sig väldigt mycket. Det känns som han vill fly hemmifrån. Han kan lämna mig om han vill. Det handlar inte om svartsjuka det är förnedrande när man har sin fru brevid och flörtar med andra.


    Betyder han inte mer för dig än så så kan ju du alltid lämna honom  
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Sat 19 Oct 2019 12:13
    #5

    Han vill inte prata med mig när han är hemma. Jag blir väldigt ledsen.

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Sat 19 Oct 2019 12:15
    #6

    Han betyder mycket för mig men jag orkar inte med honom.

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Sat 19 Oct 2019 12:16
    #7

    Han tar hand om sig mer än jämfört med tigidare. Fina kläder etc

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Sat 19 Oct 2019 12:18
    #8

    Han ler o kollar på tjejer med konstig sätt. Har svårt o förklara. Han frågar inte efter nummer framför mig.

  • Anonym (?)
    Sat 19 Oct 2019 12:22
    #9
    Anonym (Anonym) skrev 2019-10-19 12:13:45 följande:

    Han vill inte prata med mig när han är hemma. Jag blir väldigt ledsen.


    Att ha familj kanske inte var vad han hade tänkt sig och nu har han ledsnat? 

    Ni gör inget ensamma bara ni två och ni har glidit ifrån varandra? 

    Han har slutat älska dig? 

    Oavsett orsak, bara du kan välja hur du vill leva och du kan aldrig ändra någon annan som inte vill ändra sig. 
  • Sat 19 Oct 2019 12:28
    #10
    Anonym (Anonym) skrev 2019-10-19 12:18:06 följande:

    Han ler o kollar på tjejer med konstig sätt. Har svårt o förklara. Han frågar inte efter nummer framför mig.


    Han inte gör mer än detta och du bråkar? Förstår honom.
Svar på tråden Varför vill inte min man gå ut tillsammans med mig