• Tue 22 Oct 2019 09:45
    357 visningar
    4 svar
    4
    357

    Mama Mia Karlavägen

    Har försökt byta från min BM till Mama Mia på Karlavägen för det kändes bättre att ha allting på samma ställe. Läkare, BM, gyn osv. Min mottagning har bara BM.

    Har försökt i över en vecka att skriva över mig till Mama Mia men de ringer aldrig tillbaka. Igår ringde jag enhetschefen, lämnade ett meddelande men hon ringde aldrig upp.

    Vill dem inte ha kunder? Nån som varit med om liknande? Eller har omdöme om dem?

  • Svar på tråden Mama Mia Karlavägen
  • Tue 22 Oct 2019 10:21
    #1

    Hm, jag har gått där min första gravididet - var väldigt nöjd med min BM där. Blev gravid i mars, och ville tillbaka till min gamla BM - ringde och kunde boka tid till henne. Faktiskt aldrig haft problem med dem - bara trevligt bemötande. Försök igen, ge de en chans till

  • Tue 22 Oct 2019 12:29
    #2

    Jag ringde dem häromdagen och knappade in mitt telefonnummer. De ringde upp på utsatt tid. Har du angett rätt nummer?

  • Tue 22 Oct 2019 15:28
    #3

    Har gått där två graviditeter och varit jättenöjd. Verkar konstigt att de inte ringer upp.

  • Tue 22 Oct 2019 20:56
    #4
    mallalala skrev 2019-10-22 12:29:13 följande:

    Jag ringde dem häromdagen och knappade in mitt telefonnummer. De ringde upp på utsatt tid. Har du angett rätt nummer?


    Ja det är rätt nummer, fick prata med receptionisten och personligen läsa upp det för henne
Svar på tråden Mama Mia Karlavägen