• Nisse0­8
    Thu 31 Oct 2019 18:45
    22970 visningar
    41 svar
    41
    22970

    Runka

    Hej, hur har ni det i erat förhållande när det gäller onani och att runka till porr?

    Tillåter er partner att ni gör det eller får ni göra det mestadels i smyg och känner att man får göra det snabbt när man behöver tömma Glad 

  • Svar på tråden Runka
  • Anonym (båda gör det)
    Wed 4 Dec 2019 16:50
    #11
    +1
    Anonym (Instämmer) skrev 2019-12-04 16:35:41 följande:

    Spänningen kanske ligger i att inte veta säkert?! :)


    Såklart!

    Spänningen är ju också att fantisera om hur hon gör. Fingrar? Fingrar i eller bara på? Dildo? Fantasier? Porr???

    Allt är ju bara spännande. Vill nog egentligen inte veta exakt och tycker att det är lite privat. Men vill hon dela med sig så lyssnar jag gärna.
  • Anonym (Instä­mmer)
    Wed 4 Dec 2019 16:53
    #12
    Anonym (båda gör det) skrev 2019-12-04 16:50:05 följande:

    Såklart!

    Spänningen är ju också att fantisera om hur hon gör. Fingrar? Fingrar i eller bara på? Dildo? Fantasier? Porr???

    Allt är ju bara spännande. Vill nog egentligen inte veta exakt och tycker att det är lite privat. Men vill hon dela med sig så lyssnar jag gärna.


    Tänker precis likadant, hur gör han och vad tänker han på/tittar han på? Men vill nog helst inte veta. Jag vet att han brukar runka i duschen. Kanske kollar han ett litet porr klipp på mobilen då. Han verkar mest gå igång på att bli sutten på ansiktet. Kanske kollar han såna klipp??
  • Sat 28 Dec 2019 00:09
    #13

    Jag har runkat till porr i mååånga år.

    Med åren har jag märkt att vanligt porr inte längre gör mig kåt.

    Jag tänder mer o mer på våldsamt porr. Och nu har Jag känt senaste året att våldsamt porr på skärmen inte längre gör samma verkan. Känner att jag vill uppleva mer bdsm osv.

    Akta så ni inte blir beroende av porr för de är inte kul kan jag säga

  • Sun 5 Jan 2020 00:57
    #14
    +1

    Det händer att jag onanerar när hon inte är hemma. De kvällar hon är hemma, behöver jag ju normalt inte göra det. Cool

  • Wed 16 Sep 2020 21:44
    #15
    +1

    Första svaret på fl då!

    Jag gör det några gånger i veckan, hon vill inte att jag gör det. Hon tycker att jag ska rikta mig till henne istället när suget kommer, dock har vi inte sex längre knappt då hon inte känner sig sugen. Känns som lite dubbelmoral över det hela.

  • Anonym (Kille­)
    Fri 16 Oct 2020 18:29
    #16

    Min fru tillåter mig att göra det, inga problem med det.

    Jag önskar dock att jag slapp, hade mycket hellre sett att hon gjorde det, eller samlag.

    Också föreslagit att spela in oss när vi har sex, så jag kan titta på det när jag blir kåt och hon inte vill ligga.

    Hon onanerar aldrig.

  • Sat 17 Oct 2020 23:56
    #17

    Vad är problemet med att tillfredsställa sig själv vid sidan om? En partner ska väl snarare bli glad för att man tar hand om sig själv. Och det där med att behöva smyga... Varför? Om jag hade en partner som blev illa till mods av att jag smekte mig själv utan henne så hade jag börjat ifrågasätta vår relation.

  • Thu 29 Oct 2020 15:17
    #21
    HappyHippoGuy skrev 2019-12-28 00:09:16 följande:

    Jag har runkat till porr i mååånga år.

    Med åren har jag märkt att vanligt porr inte längre gör mig kåt.

    Jag tänder mer o mer på våldsamt porr. Och nu har Jag känt senaste året att våldsamt porr på skärmen inte längre gör samma verkan. Känner att jag vill uppleva mer bdsm osv.

    Akta så ni inte blir beroende av porr för de är inte kul kan jag säga


    Jag är nog i samma sits som dig. Vill knulla varje dag men min sambo vill bara 2-3ggr/vecka.

    Är väl ok endå men eftersom jag troligtvis är översexuell så blir jag frustrerad och porrsurfar.

    Efter ett tag så ger inte vanligt sex en kick och man söker efter mer extremt.
  • Anonym (Fruti­llPete­r)
    Tue 10 Nov 2020 19:54
    #22
    +1

    Ni som runkar, chattar ni även med främmande kvinnor över nätet och via appar?

  • Nisse0­8
    Thu 12 Nov 2020 16:41
    #23
    Anonym (FrutillPeter) skrev 2020-11-10 19:54:12 följande:

    Ni som runkar, chattar ni även med främmande kvinnor över nätet och via appar?


    ja, och med killar 
Svar på tråden Runka