• Nisse0­8
    Thu 31 Oct 2019 18:45
    23038 visningar
    41 svar
    41
    23038

    Runka

    Hej, hur har ni det i erat förhållande när det gäller onani och att runka till porr?

    Tillåter er partner att ni gör det eller får ni göra det mestadels i smyg och känner att man får göra det snabbt när man behöver tömma Glad 

  • Svar på tråden Runka
  • Anonym (Fruti­llPete­r)
    Thu 12 Nov 2020 17:17
    #24
    Nisse08 skrev 2020-11-12 16:41:41 följande:

    ja, och med killar 


    Med personer som sitter i Sverige? Om ja - byter ni telnr och kontaktar varann varje gång ni blir sugna? Har du haft tankar om att ses i verkligheten eller är det endast onani och fantasi?
  • Anonym (Runka­r öppet)
    Sat 2 Jan 2021 23:15
    #25

    Runkar med hennes vetskap. Kan göra det vid min sida av sängen när hon ligger där men inte är intresserad. Men oftast vid datorn..,

  • Wed 6 Jan 2021 21:03
    #26

    Min man runkar ibland (och kollar på porr) när jag sover, vi har sex ganska ofta men jag är kvällstrött och han kvällspigg (och kåt). Inga problem för mig, jag får alltid sex när jag vill.

  • Anonym (Runka­r öppet)
    Thu 7 Jan 2021 22:37
    #27

    Runkar öppet både i sängen med henne bredvid eller vid datorn med en bra film ????

    Enda hemliga ör att jag ibland tillfredställer mig med dildo...

  • Anonym (Kisen­)
    Mon 15 Feb 2021 09:35
    #28
    Manmedskägg skrev 2020-09-16 21:44:52 följande:

    Första svaret på fl då!

    Jag gör det några gånger i veckan, hon vill inte att jag gör det. Hon tycker att jag ska rikta mig till henne istället när suget kommer, dock har vi inte sex längre knappt då hon inte känner sig sugen. Känns som lite dubbelmoral över det hela.


    Känns igen precis. Skumt tänkt av ens partner. Nån sorts tvång att bli asexuell?
  • ungvar­d
    Mon 24 May 2021 14:03
    #29

    Jag behöver komma lite oftare än vi har sex så runkar gör jag med hennes vetskap. Ibland själv, ibland framför henne då hon hjälper till att avsluta ibland Glad

  • Anonym (J)
    Mon 24 May 2021 14:09
    #30

    Men va, vadå tillåter? Man väljer väl en annan partner istället?!

  • Anonym (Fru6i­g)
    Fri 28 May 2021 23:46
    #31

    En fråga till er alla , ni som är beroende av porr eller med diverse behov /fantasier chattar ni med folk också via appar ? Om ja varför ? Stannar det där eller blir ni sugna på att ses ? Jag har kommit på min man att ha alla appar som finns både vanliga tex Bado men även gay/transappar. Är sjukt förvirrad över vad det egentligen handlar om. Kan säga att jag är mer än ok att han kollar porr runkar han får gärna göra det med mig dock är det något han vågade sig på efter att jag kom på honom

    Med alla appar. Hur tolkar jag det hans beteende dvs ?

  • Anonym (Gilla­r det inte.)
    Sat 29 May 2021 07:03
    #32
    -1 +1

    Gillar inte när/om han runkar. Känns som ett underbetyg till vårt sexliv om han gör det. Så då skulle jag föredra om han frågade om jag kunde runka av honom istället.

  • Anonym (Elisa­)
    Mon 2 Aug 2021 18:41
    #33

    Vi har tittat på mycket porr tillsammans men har bestämt att vi skall sluta med detta.

    Faktiskt han som tog upp det och det är fint att vara utan det. Porr är otroligt beroendeframkallande och förstör människors samliv.

  • Mon 9 Aug 2021 10:56
    #34

    Har alltid haft en högre ?sex drift? än tjejer som jag varit i förhållande med! Så mycket ?smyg runk? har det blivit! Omoraliskt eller inte! Kan runka flera gånger per dag tyvärr så får man inte en hjälpande hand alla gånger!

  • Anonym (Stor runkar­e)
    Thu 25 Nov 2021 22:21
    #35

    Vi båda vet att vi tillfredsställer oss på egen hand.

    Hon gör det inte speciellt ofta (som hon säger iaf) och jag runkar väldigt ofta.

    Jag runkar varje dag förutom dom dagarna vi har sex.

    Men tyvärr så har vi sex väldigt sällan och vet inte varför.

    Blir sex typ 1-2ggr i månaden.

    Så det blir väldigt mycket runka för mig för jag är så otroligt kåt av mig och måste komma varje dag flera ggr oftast.

    Hon vet att jag kollar porr och läser sexnoveller och runkar och kommer skönt till det.

  • Thu 2 Dec 2021 13:49
    #36
    Anonym (Runkar öppet) skrev 2021-01-07 22:37:37 följande:

    Runkar öppet både i sängen med henne bredvid eller vid datorn med en bra film ????

    Enda hemliga ör att jag ibland tillfredställer mig med dildo...


    Fungerar det bra? Aldrig hört om en man med dildoSkrattande

    Har velat testa själv men vet inte hur frugan skulle reagera på det!
  • Anonym (Hajen­)
    Mon 14 Feb 2022 21:53
    #37

    Jag runkar till vad jag vill. Tjejer/Kvinnor som förbjuder porr är osäkra. 

  • Anonym (....)
    Mon 14 Feb 2022 23:58
    #38

    Det är ju roligt att det finns män som ställer upp/vill det med din fru!

    Jag är en gift kvinna med högre sexdriv än min man och har tonat ner det för hans skull då han påpekade för några år sedan att jag är för mycket.. Båda kollar porr och det spelar väl ingen roll så länge man inte åsidosätter sin partner? Tyvärr har min man gjort det med mig. 

    Vet inte om han har någon annan och orkar knappt bry mig! Har försökt varje dag i flera år att få igång honom men han klagar på hur jag rör honom och att jag är äcklig för att jag vill ha sex på vissa sätt (som vi haft 100 gånger innan tillsammans...). Vi har haft sex några gånger den senaste tiden, ären, men det känns bara kallt... som att han vill få det överstökat. Ingen smekning eller passion, bara in ut. Jag har gjort otaliga spontana försök till bj osv men när man blir bortskjuten av sin egen man som kan kommentera "det här är som våldtäkt " eller "du tänker bara på sex, inget i livet är viktigt för dig inte ens barnen", "du rör mig så obehagligt ", "det där är så jävla äckligt " så tappar man lusten.

  • Anonym (La)
    Tue 15 Feb 2022 06:47
    #39

    Män vill ofta. Ibland mer än kvinnan.  Min sambo vill inte lika ofta som jag. Men jag får alltid använda hennes fötter. Hon gillar att se mig ligga naken på golvet och slicka och suga på hennes fötter och tår. Se mig runka och och dregla och spruta på fötterna.  Det är våran grej. Jag respekterar att hon inte vill varje dag.  Jag gillar verkligen att ligga naken framför henne och hon sitter och röker och tittar på. 

  • Fri 24 Jun 2022 18:15
    #40
    man måste ju förstå att man har olika behov med olika grader av lust.  Att runka till porr är ju ett komplement bara? En del ser det som otrohet, kanske dags för de personerna att mogna upp. 

    när jag runkar så fantiserar jag ju att det är min fru (oftas) och sällan att det är personen på klippet... 

    skulle min fru vara kåt och och att jag kanske inte orkar eller vlll så är det klart hon får kolla porr och använda dildos om hon vill. 
  • Anonym (La)
    Sat 25 Jun 2022 02:53
    #41
    +1

    Jag har aldrig haft sex med en kille. Men upptäckte att jag kan bli så kåt på att fantisera om hur jag suger kuk. Smaka på satsen  Och även att det är många killar som fantiserar om samma sak. Har faktiskt bytt kuk bilder med några stycken. Och det var riktigt härligt. Jag skäms inte för det. Varför är det så konstigt? Sex är en av människans starkaste drift.  Så tack vare tekniken så kan man runka och titta på kukar. Absolut inget konstigt 

Svar på tråden Runka