• Anonym (Hanna­)
    Thu 31 Oct 2019 21:43
    2928 visningar
    25 svar
    -1
    25
    2928

    Ni som är otrogna, hur undviker ni att bli avslöjade? (anonyma svar ok )

    Hej,

    Jag lever idag i ett förhållande med en härlig kille men han reser mycket i jobbet. Jag funderar på att skaffa mig ett par kk för de gånger då kåtheten slår till när han inte är hemma. 

    Jag undrar hur ni som är regelbundet otrogna resonerar kring biten att bli avslöjade? Är ni inte oroliga för att bli upptäckta, avslöjade, konfronterade?

    Tänk om någon vill ha mer än bara en snabbis, och bestämmer sig för att kontakta min kille och exponera mig? Det skulle jag ju inte vilja. Jag åker gärna hem till olika män och har lösa förbindelser med dem, kommunicerar med dem på nätet, telefonsamtal med kontantkort mm. Men det förtar ju inte faktumet att de kommer att se mig, hur jag ser ut.

    Hur resonerar ni kring det?

  • Svar på tråden Ni som är otrogna, hur undviker ni att bli avslöjade? (anonyma svar ok )
  • Anonym (.)
    Thu 31 Oct 2019 22:14
    #1

    Kommunikation via dold app på telefon. Alltid anonym. Alltid säker sex. Aldrig sex hemma, alltid på bortaplan. Aldrig sex med nån från samma stad. Visar aldrig bilen för träffen, enkelt att spåra reg nr.

  • Anonym (Tips)
    Thu 31 Oct 2019 22:42
    #2

    Istället för att vänstra med lite vem som helst så vänstrar man med någon som också har mycket att förlora på om det kommer fram. Gemensamma nära bekanta. Blir du avslöjad blir han det med. Ingen av er kommer skvallra. Dessutom vem misstänker sin fru för att ligga med någon snubbe ni bägge känner och dessutom känner frun med? Det är Jerry Springer, ingen kan väl vara så dum/elak att man vänstrar med sin kompis man?...det är därför det funkar. 

    Detta istället för att knulla runt på stan, jobbet osv.

  • Anonym (Jadu)
    Thu 31 Oct 2019 23:56
    #3

    Vart i landet bor du? Tänkte om du o jag..

  • Anonym (Qwert­y)
    Fri 1 Nov 2019 07:44
    #4

    Tillfälliga förbindelser är osäkra kort. Stor chans att själv schabbla och klanta sig. Man är aldrig så smart som man tror. Massor med fel begås helt enkelt för att man aldrig gjort sånt förut. Man lämnar mer spår efter sig än man tror.

    Jag har varit älskarinna till en gift man i många år. Jag är också gift. Att detta är vattentätt beror på att vi båda har lika mycket att förlora. Vi umgås i samma kretsar och slipper ljuga om att vi träffas. Ingen tycker det är konstigt att vi pratar i telefon, skickar sms, tar en fika etc för att vi helt enkelt delar samma kompiskrets och intressen. Våra jobb möjliggör träffar utan att det behöver vara misstänkt. Ibland möts vi i våra respektive yrken och kan använda det som täckmantel. Våra jobbtelefoner är det stället vi kan ha hemligheter på. På våra privata mobiler sker det öppna pratet som vi inte döljer.

  • Anonym (Kim)
    Fri 1 Nov 2019 08:23
    #5
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-11-01 07:44:43 följande:

    Tillfälliga förbindelser är osäkra kort. Stor chans att själv schabbla och klanta sig. Man är aldrig så smart som man tror. Massor med fel begås helt enkelt för att man aldrig gjort sånt förut. Man lämnar mer spår efter sig än man tror.

    Jag har varit älskarinna till en gift man i många år. Jag är också gift. Att detta är vattentätt beror på att vi båda har lika mycket att förlora. Vi umgås i samma kretsar och slipper ljuga om att vi träffas. Ingen tycker det är konstigt att vi pratar i telefon, skickar sms, tar en fika etc för att vi helt enkelt delar samma kompiskrets och intressen. Våra jobb möjliggör träffar utan att det behöver vara misstänkt. Ibland möts vi i våra respektive yrken och kan använda det som täckmantel. Våra jobbtelefoner är det stället vi kan ha hemligheter på. På våra privata mobiler sker det öppna pratet som vi inte döljer.


    Det är väl inte så att han är läkare med öppet förhållande?

    Har för mig att du sa att du och din man inte pysslade med otrohet.
  • Anonym (Qwert­y)
    Fri 1 Nov 2019 08:34
    #6
    Anonym (Kim) skrev 2019-11-01 08:23:14 följande:

    Det är väl inte så att han är läkare med öppet förhållande?

    Har för mig att du sa att du och din man inte pysslade med otrohet.


    Eh.. Nej.. Vi har olika yrken. Han är försäljare.
  • Anonym (Kim)
    Fri 1 Nov 2019 08:47
    #7
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-11-01 08:34:51 följande:

    Eh.. Nej.. Vi har olika yrken. Han är försäljare.


    Ok! Tack för svar. Frågan ställdes med tanke på en annan tråd. Du vet vilken.

    Trevlig helg!
  • Anonym (Farli­gt)
    Fri 1 Nov 2019 08:51
    #8
    Anonym (.) skrev 2019-10-31 22:14:57 följande:

    Kommunikation via dold app på telefon. Alltid anonym. Alltid säker sex. Aldrig sex hemma, alltid på bortaplan. Aldrig sex med nån från samma stad. Visar aldrig bilen för träffen, enkelt att spåra reg nr.


    Säker sex?? HPV virus skyddar ej kondom mot.
  • Anonym (Qwert­y)
    Fri 1 Nov 2019 08:55
    #9
    Anonym (Kim) skrev 2019-11-01 08:47:13 följande:

    Ok! Tack för svar. Frågan ställdes med tanke på en annan tråd. Du vet vilken.

    Trevlig helg!


    Jag tror du blandar ihop mig med nån annan som använder samma anonyma nick.
  • Anonym (Ka)
    Fri 1 Nov 2019 12:41
    #10
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-11-01 08:55:04 följande:
    Jag tror du blandar ihop mig med nån annan som använder samma anonyma nick.
    Ja eller hur...Troligt med det nic:et...
Svar på tråden Ni som är otrogna, hur undviker ni att bli avslöjade? (anonyma svar ok )